اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
مهرداد محمدی خودش را برای حضور در ترکیب استقلال آماده می کند؛ او امیدوار به درخشش در تیم جدید است.
فاز اول بازسازی شده ورزشگاه آزادی بیش از چهار ماه دیگر آماده خواهد شد اما مشخص نیست تماشاگران چه زمانی می‌توانند از این ورزشگاه استفاده کنند.
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از میزبانی این تیم در ورزشگاه آزادی در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت سلامتی مهدی چمران، گفت: رئیس شورای شهر در حال حاضر روند خوبی را طی می‌کند و بیشتر اصرار دوستداران است تا استراحت کنند.
کارشناس فوتبال گفت: استقلال به افکار جدید نیاز دارد تا بتواند در فصل جدید لیگ موفق باشد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
تیم ملی فوتبال به منظور شرکت درمسابقات کافا، خرداد ماه در این تورنمنت حضور خواهد داشت.
مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتو فردا در تهران حاضر خواهد شد تا به جمع ملی‌پوشان اضافه شود.
اسدی یکی از باانگیزه‌ترین بازیکنان مقابل پرسپوليس بود که در تمام دقایق حضور در زمین در تلاش برای گشودن دروازه بیرانوند نشان می‌داد.
باشگاه پرسپولیس در انتظار مشخص شدن تست پزشکی مهاجم برزیلی تازه وارد خود است.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی در تمام دقایق دیدارهای پرسپولیس در لیگ بیست و یکم در زمین حضور داشته‌اند.
یکی از دلخراش ترین صحنه های جام تا این لحظه را دو بازیکن ایرانی شکل داده اند؛ جایی که برخورد مجید حسینی در همان دقایق ابتدایی با بیرانوند، او را خونین راهی بیرون از زمین کرد.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
علیرضا بیرانوند و گئورگی گولسیانی، بیشترین حضور در زمین را دارند و با ۵۴۰ دقیقه حضور در ترکیب، رکورددار سرخپوشان به شمار می‌روند و هیچ بعید نیست تا پایان فصل نیز این رکورد را حفظ کنند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کار با ملی‌پوشان را از روز چهارشنبه استارت خواهد زد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی کار با ملی‌پوشان را از روز چهارشنبه استارت خواهد زد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
توافق کی‌روش با فدراسیون فوتبال ۴ ماهه و تا پایان جام‌جهانی است و مبلغ آن ماهانه پرداختی به کی‌روش ۵۰ هزار یورو است.
مهاجم پیشین استقلال تهران در هفته جاری برای عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس به تهران شفر می کند.
از آمادگی جسمانی این فوروارد اروپایی خبری در دست نیست اما اگر او مراحل بدنسازی فصل را پشت سر گذاشته باشد، احتمالا در دومین بازی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان برای دقایقی به میدان خواهد رفت
طبق اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) دیدار افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ یک روز زودتر از زمان مقرر و میان میزبان و تیم ملی اکوادور برگزار می‌شود.
رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید از مناطق سیل زده تهران اعلام کرد: حضور نیروهای هلال احمر در مناطق متأثر از سیل تا زمان بازگشت آرامش ادامه دارد.
موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک دستگاه پرچمدار جدید در بازار جهانی است. این دستگاه که در بازار جهانی موتورولا اج ۳۰ اولترا و در بازار چین موتورولا اج X30 پرو نام دارد، قرار است در تاریخ ۲ آگوست در چین عرضه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ