اهواز- رئیس شورای کلان‌شهر اهواز گفت: بودجه سال‌جاری به مبلغ ۱۴۱ هزار میلیارد ریال تصویب شد که ۸۳ هزار میلیارد ریال اصل بودجه و ۵۸ هزار میلیارد ریال را جذب سرمایه گذاری تشکیل می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و هزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
اصفهان- شهردار اصفهان گفت: امسال بالغ بر ۲۳ هزار میلیارد تومان بودجه برای شهرداری پیش‌بینی و مصوب شده که ۷۰ درصد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص دارد و یکهزار و ۱۱۳ پروژه تعریف شده است.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: امسال ۵٠ درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.
تشکری هاشمی با بیان اینکه در امسال کار ویژه‌ای برای توسعه استفاده از موتورسیکلت‌های برقی در تهران در بودجه ۱۴۰۲ انجام دادیم، توضیح داد: در بودجه امسال مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای مسئله موتورسیکلت در نظر گرفته شد که امیدواریم با همت شهرداری تهران شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: امسال اولین سالی است که برای ایمن سازی ساختمان‌های شهرداری بودجه تعیین شده است.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: پرمخاطب ترین مقاصد سفرهای نوروزی برای مردم تهران امسال اصفهان، مشهد و کاشان بوده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: برخی برای اینکه اعتباری در بودجه شهرداری مناطق لحاظ شود برای فرزندان اعضای شورای شهر هدیه می‌فرستند.
براساس قانون بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری می تواند از محل منابع غیرنقد شامل فروش اموال غیرمنقول شهرداری اقدام به پرداخت بدهی های خود کند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه نرخ پایه عوارض ترافیک برای امسال ۴۳ هزار و ۸۰۰ تومان بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی سال آینده ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.
بودجه سال آینده تهران براساس آنچه شهرداری طراحی کرده، به شکلی خیره‌کننده بر مدار «تغییر کاربری» تنظیم شده است. جزئیات لایحه بودجه۱۴۰۲ تهران نشان می‌دهد، کل دخل و خرج شهرداری نزدیک به ۵۶درصد افزایش یافته اما «درآمد پیش‌بینی‌شده از محل تغییرکاربری» ۱۲۷درصد نسبت به امسال رشد کرده است. همچنین درآمد حاصل از انواع عوارض ساختمانی نیز رشد ۸۵درصدی از خود نشان می‌دهد. سال آینده قرار است بیش از یک‌پنجم منابع مالی شهرداری از محل «مجوز تغییرکاربری» تامین شود. آیا مدیریت شهری، روی رونق مسکن حساب باز کرده است؟
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای امسال تنها ۱۵ پرونده آن هم در محدوده بافت فرسوده مجوز ساخت دریافت کرده اند که مساحت این املاک ۳۵ مترمربع بوده است.
۳۵ هزار میلیارد تومان منابع برای طرح‌های نیمه‌تمام، مهار آب های مرزی و تأمین آب و طرح‌های برق‌آبی صادر شده است؛ این رقم نسبت به بودجه امسال سه برابر شده است.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه امسال کسری بودجه نداریم.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
خاندوزی، سخنگوی اقتصادی دولت گفت: ۸۰/۵ درصد منابع عمومی بودجه امسال محقق شده و نسبت به سال گذشته ۵۶ درصد افزایش داشتیم.
تازه‌ترین گزارش عملکرد بودجه شهرداری تهران نشان می‌دهد در ۷ ماه نخست امسال دست کم سه گروه مهمان پایتخت بوده اند؛ به این معنا که سهم خود از هزینه‌های اداره شهر را پرداخت نکرده اند و شهرداری ناگزیر به روش‌های دیگری برای کسب درآمد و جبران کمبود‌ها روی آورده است. یکی از این روش‌ها درآمدزایی از قطع اشجار است.
قاضی شهریاری گفت: در تحقیقات به عمل آمده و استخراج محتوای گوشی این دانشجوی پسر مشخص می‌شود وی با ارسال پیامکی از قصد خود برای خودکشی گفته بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به خسارت‌های وارد شده به تجهیزات شهرداری‌های مناطق در تجمعات اخیر، گفت: عمده خسارت‌ها مربوط به ۷ منطقه بوده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این جمله که جداول بودجه مصوبه مجلس نیستند، به دور از انصاف است چرا که امسال برای اولین بار علیرغم مشکلات، جداول بودجه در مجلس تنظیم شد.
وزیر اقتصاد گفت: وقتی دولت را با تورم ۶۰ درصدی تحویل بگیری و به تورم ۴۰ درصد برسانی، یک بهبود به شمار می‌آید.
وزیر اقتصاد گفت: وقتی دولت را با تورم ۶۰ درصدی تحویل بگیری و به تورم ۴۰ درصد برسانی، یک بهبود به شمار می‌آید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ