مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران گفت: پرمخاطب ترین مقاصد سفرهای نوروزی برای مردم تهران امسال اصفهان، مشهد و کاشان بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان، شهرهای امیدیه، آبادان و اهواز در ۲۴ ساعت گذشته جزو گرم‌ترین مناطق جهان قرار گرفتند.
در اجلاس ۳ روزه نوآوری فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال احمر در شهر نایروبی، طرح ساماندهی نیروهای داوطلب با استفاده از هوش مصنوعی مورد استقبال قرار گرفت.
اصفهان- وزیر راه و شهرسازی از موافقت با ایجاد سه شهرک و یک شهر جدید در استان اصفهان خبرداد.
اهواز - دادستان عمومی و انقلاب هویزه اعلام کرد که سه نفر از اعضای شورای شهر این شهرستان بازداشت شدند.
اصفهان-مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از شناسایی مخفیگاه ۳ باند تکدی‌گری در این شهر خبرداد و گفت: این افراد با دستورات قضایی از طریق اداره کل اتباع، از مرز ایران خارج شدند.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
قبر متوتو در غار «Panga ya Saidi» یافت شده است. این غار از سال ۲۰۱۰ توسط گروهی به سرپرستی موزه ملی کنیا در نایروبی و موسسه «ماکس پلانک» در شهر ینا آلمان مورد کاوش و بررسی قرار گرفت.
کمیته داوران در فاصله دو هفته تا شهرآورد پایتخت، سه گزینه را برای قضاوت دربی در نظر گرفته است.
اهواز- طبق اعلام سامانه پایش هوای کشور، شاخص کیفی هوای سه شهر خوزستان در وضعیت «ناسالم» قرار گرفته است.
اهواز- براساس اعلام سامانه پایش هوای کشور، هوای سه شهر خوزستان ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفته است.
اهواز- طبق اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای سه شهر خوزستان «ناسالم برای گروه‌های حساس» گزارش شده است.
سرهنگ بهاروند به سوابق دستگیری متهم اشاره کرد و افزود: مجرم از اراذل و اوباش شهرستان و دارای سوابق دستگیری ۲ بار در سال ۹۷، ۳ بار در سال ۹۸ و ۲ بار در سال ۹۹ به اتهام حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز، قدرت نمایی و تیراندازی در سطح شهر می‌باشد و تا مرداد ماه سال‌جاری در زندان به‌سر می‌برده که با قرار وثیقه آزاد و ابتدای شهریور ماه مرتکب قتل شده و تاکنون متواری بوده است.
حمید عسکری پور یکشنبه شب در گفت‌وگو با مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: ماه گذشته دو نفر از اعضای شورای شهر شهرستان شهریار به اتهام ارتشاء دستگیر شده بودند.
اهواز - امروز هوای پنج شهر خوزستان آلوده است و سه شهر در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفته اند.
اهواز - هوای صبح امروز سه شهر خوزستان در وضعیت قرمز آلودگی هوا قرار گرفت.
این جنایت هولناک چند شب قبل در شهر تورنتو رخ داد. آن شب ۳ دختر ۱۳ ساله، ۳ دختر ۱۴ ساله و ۲ دختر ۱۶ ساله که به‌گفته پلیس هر کدام از آن‌ها ساکن یک منطقه از تورنتو بودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم دوست شده بودند، پس از حمله به یک مرد ۵۹ ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
دمیان بندال مرد معتاد انگلیسی ۳۲ ساله پارتنر حامله و ۳ کودک را به قتل رساند. دادگاه شهر کیلامارش او را به حبس ابد محکوم کرد. منبع: خبرآنلاین
طبق این گزارش، آنکارا برای پاسخ به خواسته‌هایش ضرب‌الاجل تعیین کرده است و درصورت برآورده نشدن این خواسته‌ها عملیات نظامی در شهرهای منبج، عین العرب و تل رفعت انجام خواهد داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌هایی که در منطقه ۵ پیش از این بدون مصوبه شورای شهر در اختیار مجموعه‌هایی قرار گرفته است بیش از ۲۰ ملک بوده و در ۳ مورد آنها اشخاص زندگی می‌کنند.
نزدیکان امیرحسین خادمی نوجوان زرین دشتی، اعلام کردند که او از طرف ۳ نفر از جمله ۲ صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفته است. امیرحسین فردای آن روز از متجاوزان شکایت می‌کند. اما آنطور که خانواده امیرحسین می‌گویند، دادستانی توجه چندانی به این شکایت نمی‌کند و چند ساعت بعد جنازه اش در بیابان‌های شهر حاجی آباد پیدا می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری اعضای یک خانواده ۳ نفره و کشف یک و نیم کیلو تریاک خبر داد و گفت: این متهمان در پوشش سفر خانوادگی قصد انتقال مواد مخدر به شهر البرز را داشتند.
رسانه های افغانستان از وقوع ۳ انفجار پیاپی در پایتخت این کشور خبر می دهند.
خرمشهر- سه عضو شورای شهر خرمشهر برای ارائه توضیحات احضار شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ