سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای امسال تنها ۱۵ پرونده آن هم در محدوده بافت فرسوده مجوز ساخت دریافت کرده اند که مساحت این املاک ۳۵ مترمربع بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ملی‌پوش تیم ملی تیراندازی در بخش تفنگ بادی با صدور ویزایش امشب برای حضور در قهرمانی جهان راهی باکو خواهد شد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از چهارشنبه تا شنبه (۲۸ تا ۳۱ تیر) خبر داد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از فعالیت سامانه بارشی و رشد ابر‌های همرفتی، رگبار باران و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت گاهی همراه با گردوخاک از شنبه تا سه‌شنبه (۲۴ تا ۲۷ تیر) خبر داد.
کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌های قطری مجوز حرفه‌ای ۱۵ باشگاه را صادر کرد.
کانالیس لیستی از ۱۵ گوشی هوشمند را منتشر کرده است که در صدر آن، آیفون ۱۴ پرو مکس به‌چشم می‌خورد. پس از آیفون ۱۴ پرو مکس، به‌ترتیب آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ قرار دارند که از استقبال بالای کاربران از جدیدترین گوشی‌های اپل، به‌ویژه نسخه‌های گران‌قیمت آن‌ها خبر می‌دهد.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
از ابتدای پارسال تا ۱۵ اردیبهشت امسال ۳۱۳ هزار و ۴۱۰ متقاضی صدور مجوزهای کسب و کار موفق به دریافت مجوز به صورت کاملا الکترونیکی و بدون کاغذ و نیاز به حضور فیزیکی شدند.
در زمستان سال ۱۴۰۱، تعداد کسب‌وکارهای خرد دارای اینماد بدون ستاره از مرز ۱۵ هزار عبور کرد و روزانه بیش از ۱۰۰ اینماد به طور خودکار از طریق وبسرویس پرداختیارها اعطا می‌ شود.
رئیس قوه قضاییه در هجدهمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، روز دوشنبه (۱۵ اسفند) در صدر هیئت عالی قضایی به استان اصفهان سفر خواهد کرد.
تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفته اند. این دو تیم در لیگ برتر هم رقابت نزدیکی در صدر جدول دارند.
پیتزا، نان‌ها، غذا‌های سرد، سوپ و بوریتو‌ها پنج عامل اصلی در افزایش مصرف سدیم هستند. در صدر این لیست پیتزا با ۵.۳ درصد از کل سدیم دریافتی رژیم غذایی قرار دارد و پس از آن نان‌ها و رول‌ها با ۴.۷ درصد قرار دارند. سپس غذا‌های سرد و گوشت‌های پخته شده با ۴.۶%؛ سوپ با ۴.۴٪؛ بوریتو و تاکو با ۴.۳%؛ تنقلات شور با ۴.۱%؛ و طیور ۴% قرار دارند.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
با درخواست سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تمام ظرفیت استفاده از بازیکنان رده امید در لیگ برتر استفاده شد.
سخنگوی سازمان ساتبا از احداث ۳۰۰۰ مگاوات نیروگاه بادی در صورت صدور مجوز از سوی شورای عالی اقتصاد خبر داد و گفت: نصب ۱۵ هزار پنل خورشیدی در ۱۲ استان کشور به توافق رسیده است.
شهردار تهران با صدور حکمی محمد شیری را به سمت سرپرست شهرداری منطقه ۱۵ منصوب کرد.
نماینده دادستان: با توجه به شکایت اولیای دم شهید عجمیان، گواهی پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جرم، اظهارات و اقاریر صریح متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه متهمان و کشف مطالب مجرمانه در آن‌ها، تصاویر منتشره مبنی بر به شهادت رساندن بسیجی شهید سید روح الله عجمیان، از ریاست دادگاه تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهمان و صدور احکام متناسب با جرایم متهمان را دارم.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در اطلاعیه‌ای از صدور حکم ممنوع‌الورودی به ۱۵ نفر و صدور حکم انضباطی برای ۱۴ نفر از دانشجویان این دانشگاه خبر داد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش ۵۴ درصدی صدور پروانه‌ ساخت گفت: تا امروز ۱۵ تفاهم‌نامه در حوزه مسکن منعقد شده است.
یک نهاد حقوق بشری در بیانیه ای از صدور حکم اعدام برای ۱۵ زندانی آزادی بیان در عربستان خبر داد که شمار افراد در معرض اعدام در این کشور را به ۵۳ نفر می رساند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: حداکثر مدت زمان صدور کارت‌های سربازی اعم از کارت‌های پایان خدمت، معافیت و ... ۱۵ روز است و طی این مدت کارت پایان خدمت فرد به آدرس پستی که سرباز مشخص کرده، ارسال می‌شود.
گل‌گهر که پیش از این بازی در صدر قرار داشت، با قبول دومین شکست این فصل ۱۵ امتیازی باقی ماند و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد. نساجی نیز با ۱۳ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: تاکنون با احتساب بزرگسالان، حدود ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و تعدادی هم هنوز ثبت‌نام نشده‌اند برخی تأخیر‌ها به دلیل دو سال تعطیلی ناشی از کرونا است و برآورد می‌کنیم ۱۶ میلیون دانش‌آموز واجب‌التعلیم از پایه اول تا پایه دوازدهم داشته باشیم.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.
روز تاسوعای حسینی مراکز اهدای خون وصال، شهرری، تهرانپارس، ستاری، پیروزی از ساعت ۸ الی ۲۴ و مراکز صدر، چیذر، نارمک، شهریار، ورامین و تیم‌های سیار اهدای خون واقع در بیمارستان خیریه صدیقه الزهرا (س) شهرری، هیئت سجادیه اسلامشهر از ساعت ۱۷ الی ۲۴ و تیم امام زاده جعفر (ع) پیشوا نیز از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در خدمت داوطلبان اهدای خون هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ