طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: همان‌طور که می‌دانید، قانون انتخابات در تاریخ ۷ مرداد به ستاد انتخابات ابلاغ شد. بنابراین با توجه به آنکه مهلت پیش ثبت نام ۷ روزه است، قابل تمدید نیست و ما هم استفتا کردیم و همان ۷ روز را تصویب کردند و به هرجهت باید به قانون عمل کنیم.
صالحی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۸۰۳ دستگاه کشنده در گمرکات استان تهران (گمرک تهران و گمرک غرب تهران) وجود دارد، به منظور تسهیل در تعیین تکلیف و فرآیند ترخیص آن‎ها، مهلت اعتبار تاییدیه استاندارد از ۳ ماه به ۶ ماه بدون اخذ هزینه افزایش پیدا کرد.
دادستان تهران از مهلت یک ماه به مالکان مبنی بر اعلام منشاء ارز پرداختی جهت واردات کشنده‌‎‌ها خبر داد.
رسانه نزدیک به باشگاه پاری سن ژرمن امروز ادعا کرد که امباپه اگر در فهرست بازی برابر لوریان قرار نگیرد، اعلام جدایی خواهد کرد.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
تمدید مهلت استفاده از طرح بخشش وجه التزام تأخیر تأدیه دین موضوع بسته وصول مطالبات غیرجاری با تأکید بر رعایت کامل قوانین و مقررات در دستور کار شعب بانک سپه قرار گرفت.
بر اساس تصمیم کمیته ارزی، مهلت رفع تعهد ارزی صادرات سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریورماه تمدید شد.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
شهردار تهران گفت: با پایان مهلت دو هفته‌ای گزارش مربوط به شرکت کنترل ترافیک فردا در صحن شورا ارائه خواهد شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: مهلت نام‌نویسی خبرنگاران در سامانه «تهران من» برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:در برنامه چهارم توسعه شهری گفته شده شهرداری تهران باید بتواند مهلت صدور پروانه را به ۱۰ روز برساند.
مشاور شهردار تهران در امور ایثارگران با اشاره به تحرکات اخیر دشمن گفت: محاسبات دشمن درباره ملت ایران به رغم هزینه‌های گزاف غلط از آب درآمد و آشوب‌ها به جایی نرسید.
مقامات شهرداری بارسلون اسپانیا ضمن حمایت از ملت فلسطین و محکومیت تجاوزات رژیم صهیونیستی، روابط با این رژیم را قطع کرد.
پس از پایان یافتن مهلت یک هفته‌ای که عضو شورای شهر تهران به سازمان آتش نشانی برای انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن داده بود هنوز این اسامی متشر نشده‌اند.
شهردار تهران گفت: دشمنان در تلاش‌اند تا نگذارند آرمان‌های ملت ایران که دیگر تبدیل به آرمان کشورهای منطقه هم شده، پیش برود.
شهردار تهران گفت: دشمنان در تلاش بودند تا نگذارند آرمان های ملت ایران که دیگر تبدیل به آرمان کشورهای منطقه هم شده، پیش برود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از ریزش یک ساختمان قدیمی دو طبقه در خیابان ملت خبر داد و گفت: ساعت ۱۱:۰۴ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک ساختمان قدیمی در خیابان ملت، خیابان آذرتوس به سامانه ۱۲۵ سارمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
طبق زمان بندی که شورای شهر به شهرداری ابلاغ کرده است، شهرداری باید در ابتدای دی ماه بودجه را به شورا ارائه دهد و به وجود سررسید این مهلت هنوز لایحه به شورای شهر ارسال نشده است.
شهردار تهران تاکید کرد: تمام دشمنان می‌کوشند که امید را در دل ملت ما بمیرانند، اما باید به خواب ببینند که با حضور جریان انقلابی و دولت خدمتگزار این امکان مهیا شود. امیدواریم در پرتو عنایت‌های رهبری و سایه حضور دولت خدمتگزار بتوانیم گام‌های اساسی را برای ساختن ایران اسلامی بهتر از هر زمانی برداریم.
شهردار تهران در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی با ابراز امیدواری از اینکه تیم ملی فوتبال با خلق افتخار ملت را سرافراز کند، گفت: مدیریت شهری ناظر به ورزش است.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که امتیاز دو تیم شهرداری ورامین و شهرداری ارومیه در لیگ برتر به دلیل انجام ندادن اقدامات لازم در مهلت مقرر حذف شد.
شهردار تهران گفت: ۲ ملت ایران و عراق با افتخار در مسیر سازندگی و کمک به هم جهت خلق افتخار و بزرگی عظمت برای اسلام در کنار هم هستند و امیدواریم روز به روز این نزدیکی بیشتر شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: از امروز یک ماه به شهرداری تهران مهلت می‌دهم تا برای نامگذاری معابر به نام شهدا اقدام کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ