با توجه به ذخایر طلای سودان که در بین کشورهای جهان در رتبه‌های بالا قرار دارد، برخی این مساله را در ناآرامی‌های این کشور دخیل می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنان اسپانیا بعد از قهرمانی در جام جهانی، جوایز فردی را هم به دست آوردند.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
کاروان ووشوى ايران در روز سوم مسابقات ووشوى قهرمانی آسیا به ۳ مدال رنگارنگ دست پیدا کرد.
در پایان روز دوم مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا، ووشوکاران کشورمان موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) به پایین‌ترین حد خود در پنج ماه اخیر رسید زیرا بازدهی دلار و خزانه‌داری آمریکا افزایش یافت.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
مبین عظیمی سومین طلای ایران را در مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان از آن خود کرد.
شهریار مغانلو، در آستانه آغاز سومین فصل حضورش در سپاهان است.
یک طلا برای ایران در شیرجه پیشکسوتان جهان
اتحادیه طلا و جواهر با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه در روزهای ۱۱ و ۱۲ مرداد ملزم به تعطیلی هستند.
محققان طی مطالعات جدیدی بر روی کارکرد نانوذرات طلا روی سلولهای بدن به کشفیاتی دست یافتند که می تواند زمینه‌های جدیدی در بخش نانوپزشکی باز کند.
با توجه به ذخایر طلای سودان که در بین کشورهای جهان در رتبه‌های بالا قرار دارد، برخی این مساله را در ناآرامی‌های این کشور دخیل می‌دانند.
دارنده سه مدال برنز بوکس آسیا گفت: مدال جهانی می‌تواند مسیر زندگی‌ام را تغییر دهد و در سومین حضور در این مسابقات تنها به مدال طلا فکر می‌کنم.
قیمت طلا در بازار جهانی در روز جمعه و پیش از تعطیلی بازار با تقویت ارزش دلار در آستانه انتشار آمارهای تورم در ایالات‌متحده کاهش یافت، اما آشفتگی‌های اقتصادی برای دومین افزایش ماهانه متوالی، طلا را به عنوان پناهگاه امن نگه داشت.
قیمت طلا در بازار‌های جهانی ۱۱.۲۴ دلار افزایش یافت و هر اونس ۱۸۴۷.۱۱ دلار فروخته شد.
قیمت طلای جهانی به بالاترین سطح بیش از ۹ ماه گذشته رسید.
تیم بدمینتون دختران ایران به مدال طلای مسابقات فینال مناطق آسیا دست یافت.
قیمت طلا امروز (دوشنبه) کاهش یافت زیرا دلار قوی‌تر باعث شد این فلز با قیمت دلار برای خریداران دارای ارزهای دیگر گران‌تر شود.
طلای جهانی با واکنش به ناحیه حمایتی قوی در ۱۶۱۵ دلار به سمت بالا صعودی شد، این ناحیه برای انس طلا بسیار با اهمیت است.
قیمت طلا امروز پنجشنبه کاهش یافت زیرا چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا و چشم‌انداز ضعیف رشد اقتصاد جهانی باعث تقویت دلار شد.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) با توقف رشد دلار افزایش یافت اما به دلیل انتظارات برای تشدید سیاست‌های بیشتر توسط فدرال رزرو آمریکا در تلاش‌هایش برای فرونشاندن تورم فزاینده، قیمت‌ها نزدیک به پایین‌ترین حد در ۲.۵ سال گذشته باقی ماند.
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ