قیمت طلا در بازار‌های جهانی ۱۱.۲۴ دلار افزایش یافت و هر اونس ۱۸۴۷.۱۱ دلار فروخته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه امروز ۲۷ خرداد نسبت به پنج شنبه هفته قبل با افزایش یک میلیونی مواجه شده و به کانال ۳۰ میلیون تومانی نزدیک شده است.
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
گرگان- فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: سارقانی که در شهرستان کلاله، مبادرت به سرقت ۴۰۰ گرم طلا کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
نمایندگان مردم در خانه ملت، با تکیه بر ابزار نظارتی خود در نشست امروز استنکاف و نقض قانون عوامل اجرایی در حادثه فروریزش ساختمان متروپل را بررسی و پرونده متخلفان را به قوه قضاییه ارسال کردند.
پایان شیادی‌های ۲ کلاهبردار در گلستان/ قصاص کارگر ساختمانی به جرم قتل دختر ایرانی/ تکرار حادثه عجیب مسمومیت دانش آموزان در قم/ ضرب سکه طلا در زیرزمین یک خانه/ جنجال خونین دختر ۱۳ ساله!/ فرضیه قتل در پرونده مرگ کودک ۳ ساله/ پولداران هوسران، طعمه عشوه های شیطانی!/ میهمانی اینستاگرامی برای دختر تنها گران تمام شد
تبریز- ووشوکار آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمان کشوری مدال طلا بر گردن آویخت.
تبریز- ووشوکار آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمان کشوری مدال طلا بر گردن آویخت.
قیمت طلای جهانی به بالاترین سطح بیش از ۹ ماه گذشته رسید.
امروز مطالبی همچون در بلندمدت چه اتفاقی برای سکه، طلا و بیت کوین خواهد افتاد؟، قیمت دلار امروز چقدر بالا رفت؟، ارزان و گران‌ترین خودرو در بازار امروز، پیش بینی طلا و سکه و بیت کوین از دیدگاه کارشناسان، خبری مهم برای سهامداران فملی، جلسه مهم برای عرضه خودرو، در عرضه اولیه ثجنوب به هر صندوق چند سهم رسید؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
ویدئوی منتشر شده از این مراسم، عروس جوانی را نشان میدهد که دور گردن و دستانش مقدار بسیار زیادی طلا آویزان شده و او در حال حرکت به سمت سالن مراسم است. سختی حرکت و راه رفتن در او به وضوح دیده میشود و کاملا مشخص است که عروس لاغر اندام قصه‌ی ما به سختی این مقدار طلا را حمل می‌کند.
ملی‌پوشان ایران در ادامه جام جهانی پارا وزنه‌برداری امارات، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.
روح اله رستمی نماینده کشورمان در رقابت های جام جهانی وزنه برداری امارات، موفق به کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی شد.
امروز مطالبی همچون افزایش قیمت دلار در بازار توافقی/ یورو قد کشید، خرید طلای کارکرده به صرفه تر است یا طلای نو؟، کدام خودرو گران تر شد؟، کدام خودرو گران تر شد؟، تحلیل| شبندر چه روندی را طی خواهد کرد؟، پیش بینی قیمت طلا و بیت کوین، زمان واریز سود سهامداران ۱۵ نماد بورسی و فرابورسی، قطعی گاز روی شرکت ها بورسی چه تاثیری دارد؟، ارزش سهام عدالت در آخرین روز معاملاتی هفته؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی چهاردهمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شاگردان رنگرز در مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال قهرمانی جهان به 2 مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
قیمت طلا امروز (سه‌شنبه) با توقف رشد دلار افزایش یافت اما به دلیل انتظارات برای تشدید سیاست‌های بیشتر توسط فدرال رزرو آمریکا در تلاش‌هایش برای فرونشاندن تورم فزاینده، قیمت‌ها نزدیک به پایین‌ترین حد در ۲.۵ سال گذشته باقی ماند.
در آخرین روز از مسابقات قایقرانی آب‌های آرام زیر ۲۳ سال و جوانان قهرمانی جهان در مجارستان، نماینده کانو ایران موفق به کسب مدال طلا شد.
دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.
حسینی در دسته ۸۱ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با ثبت رکورد این بازی ها در این وزن در حرکت یکضرب صاحب گردن آویز طلا و ۲ مدال برنز دوضرب و مجموع شد.
تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی که در شهر قونیه ترکیه برگزار شده به  ۸ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۵ مدال برنز دست یافتند.
جوادی که در یک ضرب وزنه ۱۶۳ کیلوگرمی را مهار کرده بود موفق شد در مجموع ۳۶۴ کیلوگرم را برای خودش ثبت کند تا در پایان با یک نقره و دو طلا به کار خودش پایان دهد.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.
ملی پوشان شنا جانبازان و معلولین در بازی های کشورهای اسلامی موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان نقره شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ