اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
قائم میرابیان ورزشکار و مربی شیرجه ایران در مسابقات جهانی و در رشته‌های تخته یک متر ، تخته سه متر و سکو دز رده سنی ۴۰-۴۴ صاحب سه مدال طلا شد.
قائم میرابیان ورزشکار و مربی شیرجه ایران در مسابقات جهانی و در رشته‌های تخته یک متر ، تخته سه متر و سکو دز رده سنی ۴۰-۴۴ صاحب سه مدال طلا شد.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
در اولین روز از رقابت‌های قهرمانی آسیا، جودو نابینایان و کم‌بینایان در قزاقستان، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال طلا و یک برنز شدند.
با کسب ۲ طلا و ۱ برنز دیگر جمع مدال‌های ایران در پایان روز نخست مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو آسیا به ۷ مدال رسید.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
نمایندگان کشورمان در مسابقات سه وزن دوم رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف که در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافتند.
در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، تکواندوکاران ایران 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
دو ملی پوش یخ‌نوردی ایران در رقابت‌های جام جهانی سوئیس، برای ایران مدال کسب کردند.
در اولین روز برگزاری مرحله فینال مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در تایلند نمایندگان ایران صاحب یک طلا و سه برنز شدند.
مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال (امید) جهان با کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
نمایندگان کشورمان باید در روز پایانی رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان برای کسب دو مدال طلا و یک برنز به میدان بروند که در صورت کسب نتیجه عنوان نایب قهرمانی ایران قطعی خواهد شد.
سومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جهان با مصاف مدعیان سه وزن پایانی در صربستان پیگیری خواهد شد و امشب نیز دو نماینده ایران برای کسب مدال طلا و برنز به میدان می‌روند.
روز نخست مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان با راهیابی دو آزادکار ایرانی به فینال و رسیدن زارع به دیدار رده بندی پایان یافت.
رقابتهای اسکی چمن ۲۰۲۲ با کسب یک طلا و دو نقره ارزشمند برای اسکی ایران به پایان رسید.
آزادکاران ایران در ۵ وزن نخست قهرمانی جوانان جهان صاحب یک مدال طلا و ۳ برنز شدند.
تکواندوکاران نوجوان کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی جهان به یک مدال طلا و یک مدال نقره دست پیدا کردند.
امیدوارم که دیگر آن روز‌های سیاه برنگردد و همه که در هر پست و مقامی هستند را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت می‌کنم و این بهترین امر به معروف است.
تنها یک طلا در شش وزن اول برای کشتی‌گیران نوجوان ایران
علی احمدی وفا تنها کشتی گیر طلایی ایران در نوجوانان جهان بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ