نمایندگان وزن ۵۶- کیلوگرم پسران ایران در رده های نوجوانان و جوانان به مدال طلا و نقره مسابقات ووشوی قهرمانی آسیا دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
در ادامه مسابقات قهرمانی جهان دراگون‌بوت در پاتایا تایلند نمایندگان ایران موفق به کسب 3 مدال رنگارنگ شدند.
نمایندگان کشورمان در پایان روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی آسیا که در شهر امان اردن در حال برگزاری است به یک مدال طلا و 3 مدال نقره دست یافتند.
نمایندگان ایران در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان آسیا صاحب ۲ مدال طلا و ۳ برنز شدند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشورمان به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه با برگزاری دیدارهای چهار وزن به پایان رسید و نمایندگان کشتی آزاد جوانان ایران به دو مدال طلا و یک مدال نقره دست یافتند.
تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۱ مدال طلا، ۱ مدال نقره و ۴ مدال برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی جام پاشایان ارمنستان پایان داد.
ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم یک مدال نقره و یک طلا را به خود اختصاص داد و مدال طلای مجموعه این دسته را هم از آن خود کرد.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
تیم ملی دوومیدانی نوجوانان ایران با کسب یک مدال طلا و نقره و کسب هفت مدال به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیای تاشکند پایان داد.
در مرحله مقدماتی سری حرفه‌ای کوراش جهان، نمایندگان کشورمان به یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دست پیدا کردند.
در روز پایانی مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و پاراکانو آسیا ملی‌پوشان ایران 3 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در اولین روز از مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان، تکواندوکاران ایران 6 مدال طلا و یک نقره کسب کردند.
در اولین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان در قرقیزستان، تکواندوکاران ایران در پومسه انفرادی و تیمی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شدند.
ملی‌پوشان کوراش مردان و زنان ایران، در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان به ۵ مدال مختلف دست پیدا کردند.
مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی زیر 23 سال (امید) جهان با کسب یک مدال طلا و یک نقره توسط نمایندگان کشورمان به پایان رسید.
دو مدال طلا و یک نقره در مسابقات شطرنج قهرمانی آماتورهای آسیا ۲۰۲۲ برای نمایندگان ایران کسب شد.
تیم تالوی سه نفره ایران با کسب پنج مدال رنگارنگ به کار خود در مسابقات ووشو دانشجویان جهان پایان داد.
رقابت‌های جام‌جهانی اسکی چمن در دیزین با معرفی نفرات برتر خاتمه یافت.
تیم ملی نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندو قهرمانی آسیا در ۲ گروه دختران و پسران، صاحب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.
در پایان رقابت های پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان یک مدال طلا و دو مدال نقره به نمایندگان ایران رسید.
در بخش دختران کره جنوبی با کسب ۵ مدال طلا، یک نقره، یک برنز و مجموع ۷۱۸ امتیاز قهرمان شد. دختران ایران دو طلا و دو نقره کسب کردند
یک شرکت تجاری پس از سال‌ها ارائه خدمات کمپینگ، آشپزخانه و شارژ همراه در نقاط دورافتاده، با جدیدترین راه‌حل‌های پشتیبان تامین برق خود در بازار حضور یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ