قیمت طلا امروز پنجشنبه کاهش یافت زیرا چشم‌انداز افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا و چشم‌انداز ضعیف رشد اقتصاد جهانی باعث تقویت دلار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده و به ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۸۰۰ هزار تومانی همراه شده و به قیمت ۳۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
دبیرکل کمیته ملی المپیک با تشریح آخرین وضعیت تیم‌ها برای حضور در بازیهایی آسیایی تاکید کرد که براساس بررسی‌های صورت گرفته تعداد مدال‌های طلای ایران به ۲۰ مدال طلا نخواهد رسید!
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افت قیمتی ۲۰۰ هزار تومانی مواجه شده است.
قیمت هر انس طلا امروز با ۰.۵۸ درصد کاهش به ۱۹۸۶ دلار و ۲۰ سنت رسید.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت مواجه شد به طوریکه قیمت این سکه با ۳ میلیون تومان کاهش به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
امروز سکه بهار آزادی نسبت به هفته گذشته با افت قابل توجه قیمت به اندازه ۳ میلیون تومان مواجه شده و به ۲۲ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان رسیده است.
قرارداد اختیار معامله سکه طلا سررسید اردیبهشت ۱۴۰۲ از شنبه ۲۰ اسفند راه‌اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
امروز دوشنبه ۲۶ دی ماه و در دومین عرضه گواهی سپرده ربع سکه رفاه در بورس کالا به تعداد ۲۰ هزار قطعه ربع سکه طلا به قیمت ۷ میلیون و ۹۰ هزار تومان به فروش رفت.
قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه ۲۱ دی ماه سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان رسید.
با عرضه ربع سکه در بورس کالا، امروز بازار آزاد شاهد ریزش ربع سکه بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز پانزدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۲۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۲۶۹ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۷۰ هزار تومان است.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
امروز قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز با افت قیمت مواجه شده و سکه امامی به قیمت زیر ۲۰ میلیون تومان رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز دوازدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۳۰۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۷۰۶ هزار تومان است.
سکه امامی امروز با افزایش قیمت نسبت به دیروز به قیمت ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
سکه امامی امروز نیز نسبت به دیروز با افزایش قیمت مواجه شده و ۲۰ میلیون تومان را رد کرد.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۹۹۴ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۴۶ هزار تومان است.
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه) میزبان دادوستد ۲۰ کیلوگرم شمش طلا بود.
علیرغم افزایش ۲۰ دلاری طلا پس از گزارش مشاغل ایالات‌متحده، تحلیلگران محتاط هستند و به عوامل منفی کلان و سطوح فنی خطرناک اشاره می‌کنند که می‌تواند فلز گرانبها را در هفته آینده پایین بیاورد. افزایش ارزش دلار آمریکا و افزایش بازدهی، طلا را در اوایل این هفته به زیر ۱۷۰۰ دلار در هر اونس رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ