از ابتدای امسال تا کنون در مجموع ۱۳۱۱۴ میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، حدود ۴۱ درصد از طریق بازار پول و ۵۹ درصد از طریق بازار سرمایه تامین مالی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان بورس بعد از تعدیل منفی سود هر سهم «شپنا» از شرکت ملی پالایش و پخش به دادستان کل شکایت کرد.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تا زمانی که پول جدیدی به بازار تزریق نشود بازار به همین منوال نوسانی و ریزشی است.
مدیرعامل بورس تهران­ ­گفت: با تلاش بورس تهران هفته آینده قرارداد آتی تک سهم رونمایی و بازار سرمایه بیش از پیش دو طرفه می‌شود.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
در حال حاضر شاهد چرخش نقدینگی در تک سهم ها بوده و باید به احتیاط نمادهای مثبت را رصد کرد.
معاملات امروز بازار سرمایه با رشد حداقلی شاخص کل بورس و رشد حداکثری نمادهای متوسط همراه شد.
در معاملات فردا صرفاً می‌توان بهره گیری از نوسانات نمادها و بازدهی در تک سهم‌ها  در نمادهای غالباً ریالی را مدنظر داشت.
بررسی روند شرکت ها نشان می دهد احتمال دارد این هفته نمادهای ریالی بازار سرمایه با تقاضای بیشتری مواجه شوند.
امروز مطالبی همچون نوسان دلار توافقی در کانال ۳۹ هزار تومان، پیش بینی بورس | فردا بورس نزولی است یا صعودی؟، با نوسان قیمت سکه، حباب سکه چه تغییری کرد؟، عملکرد چند ماهه شرکت‌های مهم بر روی کدال، فردا منتظر یک عرضه اولیه در بورس باشید، در عرضه اولیه فروژ به هر صندوق و هر کد معاملاتی چند سهم رسید؟، عرضه اولیه شرکت ۱۰۰ هزار میلیارد تومانی، خریداران کامیون کشنده امروز در بورس کالا چقدر سود کردند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رجبی مشهدی گفت: نسبت به سال گذشته که ۹درصد مبادله بورسی وجود داشت اکنون ۳درصد سهم بیشتری از برق کل کشور از طریق بورس مبادله شده است.
کرمانشاه- مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران با اشاره به تغییرات نظام تامین سرمایه بازار، گفت: سهم بازار بورس در تامین مالی شرکت‌ها به ۲۵ درصد رسیده است.
در نیمه ابتدایی بورس امروز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ تنها یک نماد توانست از صف فروش به صف خرید خود را برساند. در این مطلب قصد داریم به تحلیل این سهم بپردازیم.
رئیس سازمان خصوصی سازی درباره بازگشایی نماد پرسپولیس گفت: علت اینکه جزئیات رقم قرارداد بازیکنان منتشر نشده است، جلوگیری از رقابت ناسالم بود.
دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به خاطر عرضه سهام در بورس میزان هزینه های صرف شده در فصل گذشته و در فصل پیش رو را به طور رسمی اعلام کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمان لیورپول، خواهان تمدید قرارداد این باشگاه با دیوگو ژوتا، شده است.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
ریکاردو ساپینتو صرف نظر از اینکه چه عملکردی در تیم آبی خواهد داشت از هم اکنون باید گفت یک مربی پرشور است. مربی ای که لحظه ای آرام و قرار ندارد.
نمایندگان با ۱۱۲ رای موافق، ۱۲۰ رای مخالف و سه رای ممتنع از مجموع ۲۴۳ رای اعلام کردند که از توضیحات وزیر ورزش و جوانان قانع نشدند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی تقویم رقابت‌های مختلف خود را تا سال ۲۰۲۶ اعلام کرد که برنامه مسابقات فوتسال زنان و همچنین رقابت‌های فوتسال جوانان آسیا در این تقویم دیده نمی‌شود.
بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه‌ی کدال، زمان برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۰ شرکت بورسی و فرابورسی در هفته سوم دی ماه برگزار می‌شود، براساس اطلاعات منتشره بیشتر این مجامع جهت تصویب صورت‌های مالی برگزار می‌کنند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه اعلام کرده که پتروشیمی‌های گازی مشمول مالیات صادرات شدند. به گفته کارشناس‌های بورسی این موضوع می‌تواند تاثیر منفی روی معاملات بورسی بگذارد.
همواره در بازار سرمایه بسیاری دنبال این هستند که سهامی بخریم تا سود کنیم؟ این بار ما می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه سهامی را نخریم؟ سهامی که باید نخرید یازده ویژگی دارد و نباید آن ها را بخرید وگرنه احتمال زیان سنگین وجود دارد!
در فروردین ماه ۱۳۶۹ بود که شاخص کل برای اولین بار وارد ادبیات بازار سرمایه شد و از همان زمان تاکنون این شاخص به عنوان سنجه‌ای برای بیان وضعیت بورس شناخته می‌شود. این روز‌ها انتقادات به این شاخص زیاد شده است. آیا شاخص کل سازمان بورس فیک است؟
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای سه نماد دارای بازارگردان و حاضر در بازار اول و دوم از فردا(دوشنبه) خبر داد.این حذف حجم مبنا در معاملات بورس چه تاثیری خواهد داشت؟
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۵۹۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۸۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ