تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند روز پس از سرکوب اعتراضات سراسری فرانسه، تظاهرات برنامه‏ریزی شده امروز علیه نژادپرستی در ساختارِ پلیس که قرار بود در پاریس صورت بگیرد، ممنوع اعلام شد.
در دور جدیدی از اعتراضات مردمی علیه قانون اصلاح بازنشستگی در فرانسه، پلیس در شهر پاریس در برابر معترضان صف‌آرایی کرد.
مردم فرانسه نیز امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تظاهرات گسترده‌ای را در پاریس برگزار کردند.
هواداران متعصب پاری سن ژرمن پس از تظاهرات علیه مدیران این باشگاه و لیونل مسی و نیمار، حالا قصد دارند دیدارهای این تیم را هم تحریم کنند.
هواداران پی‌اس‌جی دقایقی پیش در مقابل دفتر این باشگاه تجمع کرده و علیه لیونل مسی شعارهایی توهین‌آمیز سر دادند.
مردم پاریس در ادامه تظاهرات خود، امروز نیز به‌صورت گسترده در پایتخت این کشور به‌خیابان‌ها آمده و علیه دولت «ماکرون» شعار سردادند.
در ادامه تظاهرات علیه اصلاح قانون بازنشستگی در فرانسه، صد‌ها معترض با تجمع مقابل رستوران محبوب امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در پاریس، آن را آتش زدند. تظاهرات و اعتصاب‌های پنج‌شنبه، ۱۷ فروردین، در چند شهر فرانسه، یازدهمین روز از بسیج عمومی علیه این اصلاحات بود و آتش زدن رستوران روتوند در پاریس در این روز بازتاب گسترده در رسانه‌ها داشت. این رستوران که در محله مون‌پارناس در مرکز پاریس واقع است، به این‌که رستوران مورد علاقه مکرون است، مشهور شده است.
تصاویر تکان دهنده از اعتراضات فرانسه را مشاهده نمائید. چند روزی است که پایتخت فرانسه به دلیل اعتراض به قانون بازنشستگی با تظاهرات مردم این کشور روبرو شده است.
در بحبوحه تشدید تظاهرات و اعتراض‌های سراسری در فرانسه، دفتر ریاست‌جمهوری این کشور اعلام کرد سفر پادشاه انگلیس به این کشور لغو شده است.
در تظاهرات گسترده امروز معترضان در فرانسه که خواستار خروج پاریس از ناتو و استعفای دولت کشورشان بودند، پلیس با مردم درگیر شد.
تعداد زیادی از مردم در پاریس در اعتراض به لایحه جدیدی که مهاجرت به فرانسه را دشوار و اخراج مهاجران غیرقانونی را آسان تر می کند، تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
معترضان مردمی در پاریس با برگزاری تظاهرات صلح، خواستار خروج فرانسه از ناتو و همچنین توقف ارسال تسلیحات به اوکراین شدند.
تظاهرات ضددولتی مردم معترض به سیاستهای مکرون به درگیری وخشونت با پلیس فرانسه منجر شد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
هزاران نفر در فرانسه بعد از ظهر سه شنبه در پاریس در اعتراض به اصلاحات بازنشستگی تظاهرات کردند.
صد‌ها نانوا روز دوشنبه با پوشیدن پیش بند و در دست گرفتن نان باگت در خیابان‌های پاریس تظاهرات کردند تا هشدار دهند که تولیدکنندگان نان محبوب فرانسوی در معرض خطر افزایش هزینه‌های برق و مواد خام هستند.
تظاهرات اعتراضی مردم فرانسه به اصلاحات قانون بازنشستگی در این کشور به درگیری خشونت آمیز به پلیس منتهی شد.
آنکارا سفیر فرانسه در این کشور را به دلیل تبلیغات ضدترکیه در جریان تظاهرات کُردها در پاریس احضار کرد.
گروهی از مردم در پاریس در اعتراض به پیش‌نویس قانون جدید مهاجرت در فرانسه تظاهرات گسترده ای برپا کردند.
تظاهرات جلیقه زردها در شهر پاریس در چهارمین سالگرد آغاز این جنبش در اعتراض به ناکامی های دولت فرانسه با صف آرایی گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آغاز شد.
دانشجویان پزشکی در پاریس، پایتخت فرانسه، در اعتراض به طرح دولت برای افزودن یک سال تحصیلی دیگر به برنامه‌های درسی خود تظاهرات برگزار کردند. دولت فرانسه در نظر دارد یک سال چهارم را برای دانشجویان پزشکی عمومی اضافه کند که طی آن آن‌ها برای کار در مناطق دورافتاده اعزام خواهند شد تا کمبود پرسنل پزشکی در آنجا جبران شود.
فرانسوی‌ها در پاریس پایتخت فرانسه و منطقه دونکرک، در اعتراض به بالا بودن هزینه‌های زندگی، افزایش تورم و کمبود سوخت تظاهرات کردند و دست به اعتصاب سراسری زدند.
تظاهرات گسترده ای در پاریس با هدف افزایش دستمزدها و حمایت از اعتصابات در پالایشگاه های نفت در حال برگزاری است.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ