نخست وزیر لهستان با انتشار ویدئویی از آشوب‌ها و اعترضات مردم فرانسه، پیشنهاد اصلاحات مهاجرتی اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک رسانه معتبر آمریکایی گفت: همزمان با نشست سازمان ناتو در لیتوانی، زلنسکی در توییتی جنجالی با طعنه به کشورهای غربی در عدم جدیت در پیوستن کی‌یف به ناتو، خشم و آشفتگی مقامات غربی را برآشفت.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
آقای باهنر دیگر نمی‌تواند و در چایگاهی نیست که از جانب حاکمیت سخن بگوید چرا که جبهه پایداری حوصله باقر قالیباف را هم ندارد چه رسد به‌ محمد رضا باهنر را!
عبدالناصر همتی، رئیس پیشین بانک مرکزی و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، در توئیتی خطاب به کسانی که قبلا مخالف وام گرفتن از صندوق بین‌المللی پول بودند و حالا از آن دفاع می‌کنند، نوشت: «پس صندوق دیگر بخشی از استکبار نیست؟»
ژوزه مورینیو در نشست خبری خود گفت پائولو دیبالا مصدوم است و به احتمال زیاد به فینال لیگ اروپا برابر سویا نخواهد رسید. او در این بین به تاتنهام هم کنایه زد.
گابریل آگبونلاهور معتقد است که یورگن کلوپ مستحق مجازات بسیار سنگین‌تری نسبت به مجازاتی بود که اتحادیه فوتبال انگلیس به دلیل اظهارنظرش در مورد پل تیرنی صادر کرد.
شکیرا، خواننده سرشناس کلمبیایی، بار دیگر جرارد پیکه را هدف طعنه‌‌هایش قرار داد و به خیانت او در ازدواجش اشاره کرد.
رقابت ناپولی و یوونتوس بسیار شدید و ریشه‌دار است و در حالی که امسال یووه در کورس قهرمانی نیست، هواداران ناپلی از طعنه زدن به این باشگاه دست برنداشته‌لند.
مدافع اسبق استقلال گفت: هرکاری شدنی است و قهرمانی در هر 2 جام دور از دسترس نیست.
گفتم: شیخ عبدالحمید گفته است «ما برخی افراد حرفه‌ای داریم که چشمانشان از تلسکوپ‌ها و دوربین‌ها هم قوی‌تر هست و می‌توانند ماه را ببینند»! گفت: ولی ابتدا باید ماه در آسمان باشد تا دیده شود. وقتی ماه در آسمان نیست افراد خبره (!) مورد نظر او چه چیزی را دیده‌اند؟! تکلیف افرادی که با اعلام دروغین او روزه‌شان باطل شده چه می‌شود؟! شیخ عبدالحمید برای این گناه بزرگ چه توجیهی دارد؟!
عبدی نوشت: قانون حجاب هم قابل اجرا نیست، لذا قانون را دور می‌زنن.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
رئیس باشگاه عربستانی الطائی با اظهارنظری طعنه‌آمیز درباره لیونل مسی خبرساز شده است. این رئیس باشگاه، لیونل مسی را بازیکنی اشباع‌شده می‌داند و می‌گوید حاضر نیست او را برای باشگاهش به خدمت بگیرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، همچنان حاضر نیست از کری خواندن برای طرفداران منچستریونایتد دست بردارد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، چندان از انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فیفا در سال 2022 راضی نیست.
جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با سپاهان، کنایه‌هایی را نسبت به یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.
حمیدرضا علیمی، مداح نوشت: لااقل بیاین برای مردم توضیح بدین، بیت‌المال که ارث پدری نیست…!
سرانجام با پایان دیدار آلومینیوم و گل‌گهر، جدول نیم فصل نخست لیگ برتر کامل شد و آخرین دیدار معوقه هم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید تیمش ضعف‎‌هایی دارد اما حاضر نیست 100 میلیون یورو برای خرید مودریک هزینه کند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنانش در دیدار برابر رن راضی نیست.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
یان فرتونگن، مدافع بلژیک، طعنه سنگینی به ادن هازارد و کوین دی بروینه زد تا مشخص شود جو این تیم چندان آرام نیست.
تصویر روی جلد نشریه اکونومیست که در آن نخست وزیر مستعفی انگلیس با طرحی فکاهی به شکل فرمانده ارتش روم باستان به تصویر کشیده شده، به سوژه داغ فضای مجازی و هدف انتقاد ایتالیایی‌ها بدل شد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، بار دیگر به بارسلونا طعنه زد و این بار گفت که باشگاه کاتالان دیگر نمی‌تواند با فعال کردن اهرم‌های مالی، شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ