مردم فرانسه در اعتراض به عضویت این کشور در ناتو و سیاست‌های ضدروسی دولت کنونی در خیابان‌های پاریس تجمع کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمهیدات ترافیکی تجمع مردمی در میدان امام حسین (علیه‎السلام) بمناسبت روز عفاف و حجاب از زبان رئیس پلیس راهور پایتخت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس جمهور با حضور در تجمع مردم در میدان انقلاب در جشن بزرگ عید غدیر شرکت کرد.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به استفاده از سلاح سرد توسط معتادان در زمانیکه از ورود آن‌ها به بوستان‌ها جلوگیری می‌شود، گفت: پیمانکاران بخاطر ترس از تجمع معتادان، جمع‌آوری پسماند در این محله را به ساعت ۴:۳۰ صبح تغییر دادند و لکه‌های بزرگ سیاه را در معابر شاهد بودیم که بار‌ها رنگ آمیزی می‌شدند، اما مجددا این لکه‌ها ایجاد شده است.
پلیس راهور تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه با توجه به برگزاری تجمع بزرگ صادقیون به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) خبر داد
ده‌ها معترض قبل از مصاحبه تلویزیونی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در دفاع از اصلاحات بازنشستگی تجمع اعتراضی در یک ایستگاه قطار در شهر نیس برگزار کردند. معترضان اصلاحات حقوق بازنشستگی یک ایستگاه قطار در نیس را مسدود کردند، آدمک امانوئل ماکرون به هوا پرتاب شد و روی ریل قطار قرار داده شد. مکرون در مصاحبه‌ای که از دو شبکه تلویزیونی بزرگ فرانسه پخش شد، گفت: "به نظر شما من از انجام این اصلاحات (بازنشستگی) لذت می‌برم؟ نه. اما صد راه برای تعادل حساب‌ها وجود ندارد... این اصلاح ضروری است.
فعال شدن بی‌سابقه اپوزیسیون در خارج از کشور و برگزاری دو تجمع بزرگ و البته حمایت از فشار‌های اتحادیه اروپا به ایران و ایجاد کمپین‌هایی همچون درخواست از وزرای خارجه اروپایی برای فراخواندن سفرایشان از ایران و اخراج سفرای ایران از جمله مواردی است که اعتراضات سال ۱۴۰۱ را از مورد‌های مشابه پیش از خودش متمایز می‌کند.
تجمع بزرگ جامعه کارگری و کارفرمایی با حضور کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو، در حرم امام خمینی (ره) برگزار شد.
این شهر جدید که ساخت آن ده‌ها میلیارد دلار هزینه دارد محور برنامه رئیس جمهور مصر برای مدرنیزاسیون آن کشور است. منطقه دولتی پایتخت جدید با ردیفی از ساختمان‌ها که تداعی‌کننده معماری مصر باستان است به یک فضای تجمع بزرگ به نام میدان ملت، یک مسجد غول پیکر و یک کاخ ریاست جمهوری منتهی می‌شود. سیسی گفته: «این چیزی است که باید رویای شما باشد».
هیئت‌های عزاداری به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و چهلم شهید مدافع امنیت «شهید آرمان علی وردی» در شهرک اکباتان تجمع خواهند کرد.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
۴ آبان امسال، حدود ۲ هزار پزشک در حمایت از دکتر مهران فریدونی؛ پزشک بازداشت‌شده حاضر در تجمع پزشکان شهر شیراز که نسبت به گزارش پزشکی قانونی درباره علت جانباختن مهسا امینی (دختر ۲۲ ساله سقزی که روز ۲۵ شهریور امسال، بعد از دستگیری توسط گشت ارشاد در شهر تهران و انتقال به بازداشتگاه وزرا دچار مرگ مغزی شد) تشکیک کرده و علت واقعی فوت مهسا را متفاوت از گزارش رسمی این نهاد قضایی دانسته بود و همچنین در اعتراض به مخدوش شدن امنیت جانی مصدومان اعتراضات اخیر در فضای مراکز درمانی، استفاده غیرمجاز و غیر درمانی از آمبولانس‌ها در اعتراضات اخیر، مجبور کردن برخی پزشکان درمانگر در مراکز درمانی برای افشای اسرار بیماران و همچنین برهم خوردن امنیت و آرامش فضای مراکز درمانی با ورود لباس شخصی‌هایی که به دنبال مجروحان اعتراضات بودند، مقابل ساختمان سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ رفتند.
اجتماع بزرگ ایثارگران علیه بانیان آشوب و عملیات تروریستی حرم شاهچراغ صبح سه شنبه در مقابل سفارت آلمان و در اعتراض به سیاست‌های مداخله جویانه این کشور غربی برگزار شد.
پس از تجمع امروز پزشکان در مقابل سازمان نظام پزشکی و برخورد پلیس با این تجمع رئیس و قائم مقام هیئت مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ از سمت خود استعفا دادند.
اجتماع بزرگ امت رسول الله(ص) در محکومیت اقدامات هنجارشکنانه اخیر، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) همزمان با سراسر کشور در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
اجتماع بزرگ «امت رسول الله (ص)» در اعتراض به اقدامات اخیر معترضان و هتک حرمت به قرآن کریم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات ملی و دینی در میدان انقلاب تهران برگزار شد.
تجمع بزرگ مردم تهران به منطور محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم عصر امروز در میدان انقلاب آغاز شد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع اعتراضی مردم مومن و انقلابی تهران نسبت به هتک حرمت های اخیر امروز (یک‌شنبه) از ساعت ۱۶ در میدان انقلاب تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی علی اکبری رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.
تجمع اعتراضی مردم تهران در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم، مسجد و پرچم کشورمان عصر امروز در میدان انقلاب تهران برگزار می شود.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. بر اساس این سند رسمی، مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت یک میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
سند مالکیت این سه جزیره به نام دولت جمهوری اسلامی صادر و مالکیت مطابق قانون تثبیت شده است. براساس این سند رسمی مالکیت جزیره تنب بزرگ در استان هرمزگان به مساحت ۱۰ میلیون و ۸۳۲ هزارو ۲۵۰ متر مربع و سند رسمی مالکیت تنب کوچک در استان هرمزگان به مساحت ۱ میلیون و ۳۹۴ هزار و ۱۷۹ متر مربع به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شد.
شب گذشته برخی ازشهر‌های کشور شاهد تجمعات اعتراضی برای افزایش نرخ برخی از اقلام اساسی بود. در این تجمعات که شعار‌هایی درباره رویکرد دولت در حذف ارز ترجیحی و در پی آن گران شدن برخی از کالا‌ها و عدم پیش بینی تمهیدات لازم برای اجرای این اقدام بزرگ و حیاتی مطرح شد آن چه کاملا مشهود بود معضل «عدم اقناع سازی» و توجیه افکار عمومی بود که تا پیش از این بار‌ها تذکر داده شده بود.
این تجمع بزرگ دارای اوصافی بود که آن را با دیگر تجمعات غیر ورزشی دیگری که در این ورزشگاه برگزار شده بود، متفاوت‌تر نشان می‌داد؛ از شوق و ذوق‌های کودکانه تا عرض ارادت‌های مادرانه و پدرانه به ساحت آقا امام زمان (عج) همگی سوژه‌هایی بودند که بر قاب تصاویر ضبط شده از این تجمع نشستند؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ