سخنگوی وزارت صمت گفت: زمان اعلام نوبت تحویل خودرو برای متقاضیانی که در مدت تعیین شده (یعنی از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت) نوع خودروی خود را تغییر دادند، اواسط هفته آینده خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
شاگردان ژوزه مورایس با تاخیر نسبت به زمان اولیه اعلام شده تمرینات خود را آغاز می‌کنند.
نتایج نوبت دهی زمان تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، امروز ساعت ۱۴ اعلام می شود.
زمان نوبت دهی تحویل خودروهای عرضه شده از طریق سامانه یکپارچه ۲۴ خرداد اعلام می شود.
اندیشکده «اوکراین برای آینده» اعلام کرد که جمعیت این کشور نسبت به جمعیت آماری سال ۱۹۹۱ اوکراین (همزمان با اعلام استقلال این کشور) حدودا نصف شده است.
مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو از سوم خردادماه آغاز شد و تنها طی دو روز ۵۲۵هزار متقاضی در این طرح شرکت کردند. به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود تا دهم خرداد که زمان پایان ثبت‌نام اعلام شده است، حداقل نیم میلیون نفر دیگر اقدام به ثبت‌نام خودرو کنند. در فروش اول یکپارچه نیز ۹۵۰هزار خودرو پیش‌فروش شد. در این زمینه چندی پیش «دنیای‌اقتصاد» نسبت به گسل تعهدات هشدار داده بود؛ چرا که این حجم از پیش خرید‌ها در مقایسه با تولید سالانه خودروسازان به معنای «فروش مازاد بر ظرفیت» است.
مدیرکل دفتر توانمندسازی خانواده و زنان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه در راستای کمک به تأمین مسکن مناسب، مبلغی به عنوان ودیعه مسکن پرداخت می‌شــود، اعلام کرد که در سال گذشته اولین اعتبار دفتر در تابستان ۱۴۰۱ به مقوله تامین کمک ودیعه مسکن بانوان اختصاص یافت که در مجموع اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان را شامل شد.
روزنامه جوان نوشت: وقتی نگاه دشمن به حجاب زنان این مرز و بوم حکم پرچمی را دارد که همواره در اهتزاز است و همچون موشک به سمت دشمن شلیک می‌شود، باید هم کشف حجاب را علاوه بر حرام شرعی، یک حرام سیاسی دانست.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ تا اواسط اسفند ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد که مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ میلیون مترمکعب بوده که نسبت به زمان مشابه هفته پیش، ۱۲ درصد افزایش یافته است.
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد در دی ماه امسال، ۶۰۴ زمین لرزه به ثبت رسید.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در نیمه نخست اسفندماه به اطلاع داوطلبان می‌رسد که شامل نمره خام و نمره آزمون می‌شود. مرداد ماه سال آتی، سوابق تحصیلی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت آموزش و پرورش اخذ می‌شود و نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه اظهار داشت: دولت طبق قانون عمل نکرد و سریع نسبت به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام کرد و اتفاقا نسبت به این اقدام بسیار مانور داد و اعلام می‌کردند که شهامت آن را داشتیم و ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف کنیم. اما همان زمان به این اقدام دولت و به اصطلاح شهامتش معترض بودیم چراکه شهامت در اقتصاد چارچوبی می‌خواهد. البته دولت تبعات این شهامت خود را دید و به شدت عملکرد دولت زیر سوال رفت.
همتی نوشت: غیر ممکن بودن وعده‌های انتخاباتی در زمان اعلام نیز قابل تشخیص بود (فیلم بالا)؛ اما بنا بود شنیده نشود.
وزیر نفت اعلام کردکه مصرف گازطبیعی دربخش خانگی وتجاری معادل ۲فازپارس جنوبی نسبت به زمان مشابه پارسال افزایش یافته است؛ همچنین ازمصوبه‌های خوبی برای افزایش رضایتمندی کارکنان صنعت نفت خبرداد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
طبق بیانیه رسمی وب سایت جوایز نوبل مراسم اعلام برندگان از ۳ تا ۱۰ اکتبر ۲۰۲۲ میلادی (۱۱ تا ۱۸ مهر ۱۴۰۱ شمسی) برگزار می شود.
ممکن است که ریکاردو ساپینتو تیمش را تنها با یک تغییر نسبت به دیدار قبل برابر پیکان روانه زمین مسابقه کند.
بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران خشکسالی اعلام کرد: انتظار ما پاییز کم‌بارش و بارش‌هایی کمتر از نرمال است. علاوه بر کم بودن میزان بارش‌ها، زمان آغاز آن‌ها نیز دیرتر خواهد بود چراکه فعالیت‌های سامانه مانسون زیاد است و فعالیت این سامانه، ورود سیستم‌های بارشی به کشور را با تاخیر مواجه می‌کند و به همین دلیل نیز بارندگی‌ها دیرتر شروع می‌شوند و شاید بارش‌های پاییزی نسبت به سال گذشته که کمتر از نرمال بود هم کمتر شود.
علی مطهری نوشت: اینکه آقای میرحسین موسوی با سیاست نظام درباره ورود نیروی نظامی به سوریه مخالف باشد و یا نسبت به شایعه حکومت موروثی اعلام خطر کند، صرفاً یک اظهارنظر و مشمول آزادی بیان است، اما لحن نامناسب ایشان درباره سردار همدانی که از جوانی تا زمان شهادت آماده نثار جان خود در راه اهداف انقلاب اسلامی بوده است مذموم و ناپسند است
دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: داوطلبان باید نسبت به بررسی معدل درج شده در مدارک تحصیلی اقدام و عدد دقیق معدل خود را هنگام انتخاب رشته درج کنند، البته انتخاب رشته داوطلبان نیز تا پایان زمان مشخص شده، قابل ویرایش خواهد بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصدق با اشاره به حوادث روز عاشورا گفت: آنچه باعث شد تا ارزش‌های اسلامی تضعیف شود و وضعیت موجود در زمان پیامبر اسلام تبدیل شود به اینکه در روز عاشورا مقابل حضرت امام حسین (ع) بایستند موضوع شیوع فحشا و منکر در جامعه بود آن‌ها سعی کردند فحشا و منکر را در جامعه رواج دهند.
روز گذشته آگهی آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۱ (مربوط به نوبت پذیرش سال ۱۴۰۰) در سایت سازمان سنجش منتشر شد. زمان شروع ثبت نام در این آزمون، از روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا روز چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ اعلام شده است و آزمون روز پنجشنبه ۳۰ تیر برگزار می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ