نتایج نوبت دهی زمان تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، امروز ساعت ۱۴ اعلام می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: تلاش‌ها تا کسب نتایج نهایی و احقاق کامل حقوق ایران ادامه دارد.
به طورکلی یک میلیون و ۱۹ هزار و ۴۳۶ داوطلب در نوبت دوم کنکور امسال ثبت نام کردند که ۶۸۷ هزار و ۴۲۰ داوطلب ( ۶۱ درصد) زن و ۴۳۲ هزار و ۱۶ داوطلب (۳۹ درصد) مرد بوده‌اند.
رئیس سازمان سنجش یادآور شد: نتایج به صورت دو مرحله اعلام می‌شود، نتایج اولیه به صورت نمرات کل آموزش و پرورش، نمرات آزمون نوبت دی ۱۴۰۱ و نمرات آزمون نوبت تیر ۱۴۰۲ را تا آخر هفته اعلام می‌کنیم.
نتایج یک آتحقیق شامل ده‌ها کارفرما و هزاران کارمند نشان می‌دهد که تنها چهار روز کارکردن به جای پنج روز برای رفاه کارمندان مفیدتر است، بدون اینکه به میزان بهره‌وری شرکت‌ها آسیبی وارد کند.
استفانو پیولی با وجود اینکه تور امریکا را بدون برد پشت سر می گذارد اما نسبت به تیمش امیدوار است.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
تست‌های پزشکی نیمار، ستاره پاری سن ژرمن، تردیدهایی را نسبت به آمادگی او در ابتدای فصل ایجاد کرد.
رئیس سازمان پرورش استعدادهای درخشان گفت: نتایج آزمون سمپاد تا اواسط مرداد اعلام می شود و تعداد پذیرفته شدگان نسبت به سال قبل تغییری نخواهد داشت.
نتایج نوبت‌ دهی طرح جایگزینی خودروهای فرسوده در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام شد.
سامانه یکپارچه فروش خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرده که نتایج نوبت دهی خودروهای عرضه شده تا آخر وقت اداری امروز منتشر می شود.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
نتیجه علمی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ به صورت کارنامه حاوی نمرات خام بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ خبر داد.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۲
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ تا اواسط اسفند ماه جاری بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.
نتایج اولیه نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ در نیمه نخست اسفندماه به اطلاع داوطلبان می‌رسد که شامل نمره خام و نمره آزمون می‌شود. مرداد ماه سال آتی، سوابق تحصیلی داوطلبان توسط سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت آموزش و پرورش اخذ می‌شود و نتیجه نهایی به داوطلبان اعلام می‌شود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای در سایت فدراسیون فوتبال، نسبت به اتفاقات اخیر موضع گرفت.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
معاون وزیر امور خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد که نشست سه جانبه بین پوتین، علی اف و پاشینیان به انعقاد توافق صلح بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان کمک نماید.
پورعباس گفت: نوبت اول آزمون سراسری به شیوه جدید در اواخر دی ماه ۱۴۰۱ و نوبت دیگر آزمون تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و اعلام نتایج در شهریورماه خواهد بود.
مهدی تاج با اختلاف چشمگیر و کسب اکثریت آرا نسبت به میرشاد ماجدی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که این اتفاق باعث واکنش در چهره کاندیدا شد.
متأسفانه برخی افراد با اظهار نظر‌های نسنجیده موجب شبهه افکنی در تفسیر قانون مذکور نسبت به معیار پذیرش مبنی بر «نمره» یا «تراز» گردیدند و همین امر موجب تضارب نظرات کارشناسی در برداشت و تفسیر قانون مذکور و ایجاد ابهام برای مجری برگزاری آزمون در اعلام نتایج گردید که نتیجه آن تاخیر در اعلام نتایج آزمون فوق العاده بود.
محمد عباسی معتقد است که هوادار در فصل جدید با الهامی می تواند نتایج بهتری کسب کند.
روشی برای کاهش تاثیرات کافئین بر بدن

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ