اندیشکده «اوکراین برای آینده» اعلام کرد که جمعیت این کشور نسبت به جمعیت آماری سال ۱۹۹۱ اوکراین (همزمان با اعلام استقلال این کشور) حدودا نصف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
رییس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه جمعیت از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت هر کشور است، گفت: در سازمان پزشکی قانونی کشور اقداماتی فراتر از تکالیف قانونی در این زمینه صورت گرفته است.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
بیش از ۱۵۰ هزار صهیونیست علیه دولت نتانیاهو و کودتای قضایی او در شهرهای مختلف دست به تظاهرات زدند.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
بعد از قهرمانی شاگردان لوچانو اسپالتی یک میهمانی خیابانی باشکوه و حماسی در شهر ناپل برپا شد.
سازمان ملل متحد تخمین زده که هندوستان تا اواسط سال جاری، گوی سبقت را از چین به عنوان پرجمعیت‌ترین کشور جهان خواهد ربود.
یک سال پس از حمله روسیه به اوکراین، یک پهپاد فیلمی از ویرانی‌های ایجاد شده در یکی از شهر‌های اوکراین را ضبط کرد. قبل از جنگ، باهموت زمانی خانه حدود ۸۰۰۰۰ نفر بود. از آن زمان، بسیاری از جمعیت آن فرار کرده‌اند و صحنه‌های اخیر ساختمان‌های تخریب شده و خیابان‌های پر از آوار را نشان می‌دهد. چند هزار نفر هنوز در پوسته شهر زندگی خود را ادامه می‌دهند.
روسیه ماه‌هاست که باهموت، شهری در منطقه دونتسک در شرق اوکراین و پله‌ای برای پیشروی در شهر‌های بزرگ‌تر را محاصره کرده و آماج حملات خود قرار داده است. بیشتر جمعیت باهموت پیش از جنگ که حدود ۷۰۰۰۰ نفر بود، این شهر ترک کردند و سربازان ارتش اوکراین درحال دفاع در برابر تجاوزات روس‌ها هستند.
جنگ اوکراین را ویران کرده است و شهر‌ها و شهرک‌ها در اثر حملات توپخانه‌ای و موشکی با خاک یکسان شده‌اند. ده‌ها هزار غیرنظامی کشته یا زخمی شده اند. حدود ۸ میلیون اوکراینی، تقریباً ۲۰ درصد از جمعیت قبل از جنگ، برای امنیت به خارج از این کشور گریخته اند، در حالی که میلیون‌ها نفر دیگر در داخل کشور آواره هستند.
مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: جبهه متحدی به رهبری آمریکا با همراهی ناتو، صهیونیست‌ها و برخی کشور‌های عربی و حتی برخی ایرانیان خارج از کشور علیه ایران با هدف براندازی نظام شکل گرفته و در این رابطه جمعیت مورد هدف‌شان هم افراد زیر ۴۰ سال است
فرمانده ستاد مشترک سازمان پیمان امنیت جمعی می‌گوید که اوکراین نقشی که غرب برایش تعیین کرده را به عنوان پایگاه آماد و تخلیه ضدروسی ایفا کرده و به «دژکوب» آمریکا علیه مسکو بدل شده است.
استاندار تهران گفت: برخورداری‌های تهران زمینه مهاجرت را فراهم می‌کند و امروز با احتساب اتباع حدود ۱۸ و نیم تا ۱۹ میلیون جمعیت در تهران داریم و سالی حدود ۵ درصد به جمعیت استان اضافه می‌شود که این امر قابل توجه و تامل است.
بودجه اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی برای سال آینده حدود ۳۷ درصد کاهش یافته است و پژوهشگران جمعت می‌گویند؛ کلیدی ترین راهکار ایجاد اشتغال برای جوانان و پیشگیری از مهاجرت آنها است.
اگر پیش‌بینی‌های منتشر شده توسط سازمان ملل در جولای گذشته برای سال ۲۱۰۰ درست باشد. بسیاری از کشور‌ها به ویژه در اروپا و آسیا در دهه‌های آینده شاهد کاهش جمعیت خود خواهند بود، در برخی دیگر، کاهش جمعیت در حال حاضر نیز آغاز شده است.
طی چندین دهه، روندهای تغییرات جمعیتی چین عمدتا نتیجه اجرای سیاست بحث‌برانگیز تک‌فرزندی بود که در سال ۱۹۷۹ برای جلوگیری از افزایش سریع جمعیت به اجرا درآمد.
یک دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه هشدار داد که از منظر حقوقی کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی حق دفاع از همدیگر را در برابر تجاوز خارجی دارند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه جمعیت تهران ۲۰ برابر میانگین تراکم کشور است، گفت: به تنهایی قادر نیستیم بحران‌ها را مدیریت کنیم.
از دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به یاد سانحه دردناک سرنگونی هواپیما و شهادت جمعی از هموطنان عزیز رونمایی شد./ خبرگزاری دانشجو
وزارت کشور فلسطین آمار جمعیت نوار غزه تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی را اعلام کرد.
دولت بایدن در چند قدمی انتخابات کنگره، پرونده ای از بحران‌ های داخلی و خارجی همچون رتبه نخست قربانیان کرونا، کشتار جمعی، نابسامانی اقتصادی، خروج از افغانستان، تنش با چین و جنگ اوکراین را در
وزیر کشور لیتوانی گفته است: روسیه یک کشور متجاوز و غیر قابل پیش‌بینی است. سه چهارم جمعیت این کشور از جنگ اوکراین حمایت می‌کنند. این غیر قابل قبول است که مردمی که از جنگ حمایت می‌کنند بتوانند آزادانه در جهان سیر کنند.
لهستان بر این باور است که کشتار جمعی مردم این کشور در جریان جنگ جهانی دوم، با تعریف نسل‌کشی مطابقت داشته و دولت اوکراین باید به آن اعتراف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ