معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس نسبت به رای کمیته انضباطی و هم‌چنین زمان اعلام آن واکنش تندی نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از سال ۲۰۱۸ که فضاپیمای Chang'e-۴ در ماه فرود آمد، شروع به نمونه‌برداری از مواد معدنی گوشته ماه کرد و حال امروز سرنشینان این فضاپیما توانستند که لایه‌هایی از ماه را که تا عمق ۳۰۰ متری این سیاره را تشکیل می‌دهد، با جزئیات بیشتر بررسی کنند.
آینده کیلیان همچنان نامشخص است و پاری سن ژرمن از تصمیم اخیر این بازیکن گیج شده است.
علت شیفت آمریکا به سیاست بازدارندگی به‌جای رویارویی، شبکه بازدارندگی منطقه‌ای و نفوذ منطقه‌ای ایران است؛ این اهرم‌های ایران باعث شده است که آمریکا همچون مورد چین و روسیه سیاست بازدارندگی را در منطقه دنبال کند چراکه سایر گزینه‌ها هزینه‌های قابل توجهی را متوجه این کشور خواهد کرد؛ با این حال ضروری است ایران با درک دقیق این استراتژی، برنامه‌های نظامی، سیاسی و دیپلماتیک خود را به‌روزرسانی کند.
از آنجایی که ناسا به دلیل اکتشافات خود در فضا مشهور است، ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد که این آژانس همچنین توجه خود را به اسرار اعماق اقیانوس معطوف کرده است.
بارسلونا ماه‌ها به دنبال جذب گوندوگان بود و به این هدف بسیار نزدیک شده است. ستاره آلمانی انرژی تازه‌ای به تیم ژاوی تزریق خواهد کرد.
رویترز در گزارشی نوشت اعضای ناتو، از آمریکا گرفته تا فنلاند، زمان زیادی برای اجماع لازم به منظور انتخاب دبیرکل جدید تا ژوییه ندارند. آن‌ها همچنین می‌توانند از ینس استولتنبرگ بخواهند دوره خود را برای چهارمین بار تمدید کند.
مدیران شمس‌آذر قزوین به دنبال جایگزین سعید دقیقی در این باشگاه هستند.
حذف شدن آنها در مرحله گروهي جام جهاني بد بود، اما اتفاقات بعدي بدتر بود. اما آيا آنها مي‌توانند براي بيرون رفتن از اين شرايط روي کارهای يكي از باهوش‌ترين مربيان حساب باز كنند؟
مدیری که به تازگی از سمت خود در فدراسیون فوتبال برکنار شده بود باوجود تشریفاتی بودن پست جدید خود به دنبال گرفتن یک اتاق در این فدراسیون بوده است!
اصلاحات قضائی مدنظر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه (۲۰ فوریه ۲۰۲۳) در قرائت نخست از سوی کنست تصویب شد، امری که با واکنش شدید جریان‌های مخالف وی روبرو شده است.
حسن بهشتی‌پور می‌گوید: اهل فن می‌دانند که نیازی به اورانیوم غنی‌شده در سطح ۸۴ درصد در ایران وجود ندارد. انگیزه‌ای برای ایران وجود ندارد که سطح غنی‌سازی اورانیوم را از ۶۰ درصد به ۸۴ درصد افزایش دهد. کاری که از ۶۰ درصد برمی‌آید از ۸۴ درصد هم بر می‌آید، این عدد مزیتی محسوب نمی‌شود.
یک نفر چون جوان است و می‌تواند ارتباط برقرار کند مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ مگر می‌خواهند به میهمانی بروند؟ تیم ملی، جایگاهی برای خودش دارد و هر چقدر هم دانش و تجربه داشته باشی کم است.
با نگاهی به بازتاب این مسابقات متوجه می‌شویم که کمیت مسابقات با کیفیت آن همخوانی ندارد و معلوم نیست برگزار کنندگان این رقابت‌ها دقیقاً چه هدفی را دنبال کرده‌اند؛ زیرا در نتایج نهایی نام هیچ ورزشکار ایرانی مشاهده نمی‌شود و همه در همان مرحله مقدماتی حذف شده‌اند و فقط یک ورزشکار ایرانی به مرحله دوم صعود کرد که آن هم در این مرحله حذف شد!
وقتی ولادیمیر پوتین در ویدیویی شبیه سازی شده که نشان می‌دهد موشک هایپرسونیک این کشور، سواحل فلوریدا را هدف قرار می‌دهد از موشک Kh-۴۷M۲ Kinzhal رونمایی کرد. اگر چه این ویدیو به اندازه ویدیو رونمایی آیفون‌های جدید باشکوه و پرزرق و برق نبود، اما پیام آن کاملاً واضح بود: دوره سلاح‌های هایپرسونیک یا مافوق صوت فرا رسیده است.
دومینوی هتک حرمت سازمان‌یافته به اسلام در کشورهای اروپا همواره جریان دارد و تنها چند روز پس از مجوز دولت سوئد برای آتش زدن قرآن، پروژه در هلند کلید خورد.
هیپوکسی می‌تواند در نتیجه مصرف دارو‌های خاص یا حمله آسم رخ دهد؛ این عارضه زمانی اتفاق می‌افتد که اکسیژن خون بویژه در شریان‌ها پایین‌تر از حد معمول باشد.
دارنده دو مدال نقره و برنز جهان گفت که بعد از شکست تیم ملی فوتبال مقابل آمریکا در جام‌ جهانی قطر، کشتی می‌توانست این تیم را در خانه خودش شکست دهد اما قهرمانی را تقدیم آنها کردیم.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
حامد اسماعیلیون پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس ازین اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس۷۵۲ شد اما پس از فوت مهسا امینی ارتباطش با گروهک منافقین عیان شد.
فتح‌الله‌زاده به دنبال این است که در وهله اول بتواند با سازمان لیگ به تعامل برسد. در صورتی که این اتفاق رخ دهد مدیرعامل استقلال می‌تواند با خیالی آسوده‌تر به سایر امور باشگاه بپردازد.
سوءتغذیه در زنان چه عوارضی به دنبال دارد؟
دو تیم آلومینیوم و تراکتور با یک هدف مشترک به مصاف هم می روند، شاگردان رحمتی در پی اولین پیروزی خانگی خود هستند و تبریزی ها به دنبال نخستین برد فصل.
مسئول یگان حفاظت مجموعه تخت جمشید گفت: در این فیلم چهار بانو با لباس‌ها و پوشش محجبه در حال راه رفتن در دروازه ملل هستند و هیچ حرکت ناموزون و یا وضعیت نامناسبی نداشتند، اما منتشر شدن این فیلم در فضای مجازی نشان می‌دهد که این افراد به دنبال کاری تبلیغاتی بودند؛ این در حالیست که ما از قصد و هدف این افراد آگاهی نداشتیم.
این روزها فرهاد مجیدی به همراه دستیاران نام آشنایش در اتریش، هدف بزرگی را دنبال می کند و آن قرار گرفتن اتحاد کلباء میان TOP 6 ادنوک لیگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ