جواد نیک‌بین گفت: واردات خودرو زمانی می‌تواند دارویی برای صنعت خودرو باشد که در آیین‌نامه اجرایی آن سهل گرفته شده و همه مردم بتوانند خودرو وارد کنند نه این‌که باز هم پای مافیایی که سالیان سال است صنعت خودرو را زمین‌گیر کرده است در واردات به میدان بیاید. هر ایرانی باید مجاز باشد که یک خودرو وارد کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ معاصر ایران هم نسل‌های قبل به خاطر ندارند برای مجالس فرمایشی عصر پهلوی دوم بعد از ۲۸ مرداد تبلیغ خاصی صورت پذیرفته باشد و اساسا بسیاری از مردم نمایندگان خود را نمی‌شناختند. امام خمینی در نطق ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به این موضوع اشاره کرد و گفت اگر دست این نماینده‌ها را بگیریم و به حوزه‌های انتخابیه شان ببریم مردم آن‌ها را نمی‌شناسند.
سعیدی درباره تاثیر تورم بر زندگی نمایندگان مجلس گفت: به هر حال نمایندگان نیز از مردم هستند و جدا از آن‌ها زندگی نمی‌کنند. اینکه چرا باز هم با تمام این وضعیت علی رغم اینکه مجلس عنوان انقلابی دارد و دولت نیز عنوان محرومین را دارد، روز به روز مشکلات معیشتی مردم بیشتر می‌شود جای سوال است. الان مردم از ما هیچ توجهیی را نمی‌پذیرند. مردم به صراحت می‌گویند شما اگر واقعا منتقد یک موضوع بودید چرا از اختیارات نظارتی خود استفاده نکردید.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
در تازه‌ترین تلاش برای وضع قوانین جدیدتر و محدود کردن قوه مجریه، کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان امریکا نیز طرحی برای دایمی کردن تحریم‌های این کشور علیه ایران در قانون ایسا که در سال ۲۰۲۶ مدت کنونی آن به پایان می‌رسد را ارایه کرده است که به زودی برای رای‌گیری راهی صحن علنی مجلس امریکا خواهد شد. این طرح توسط یک گروه از نمایندگان از هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات حمایت می‌شود و طرحی دوحزبی Bipartisan محسوب می‌شود.
۲۴۹ قانون‌گذار مجلس نمایندگان آمریکا طی نامه‌ای به رئیس‌جمهوری این کشور از وی خواستند اقدام‌های بیشتری برای ممانعت از دستیابی ایران به توانایی تولید سلاح هسته‌ای انجام داده و در راستای اعمال مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران تلاش کند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس جمهور این کشور، نوشت که هرگونه توافق احتمالی دولت کنونی آمریکا با ایران باید به تایید کنگره برسد.
این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس مجلس عراق بر ضرورت گسترش همکاری اقتصادی میان دو کشور ایران و عراق تاکید کردند.
واشنگتن فری بیکن مدعی شده است که طرح فعالان مورد نظر دو مسیر دارد. آنها قرار است از سویی طرحی حقوق بشری برای حمایت خود از مردم ایران ارائه کنند و از طرف دیگر اعضای مجلس نمایندگان و سنا را قانع کنند با ارسال نامه‌‌‌ای به جو بایدن رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، خواستار بازگشت او به برجام شوند.
نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد گفت: سوال است که دوباره وارد مجلس شویم چه تغییری در وضع مردم و مشکلات آن‌ها ایجاد می‌شود، من مخالف پیشنهاد آقای نظری هستم، چرا که پیشنهاد کمیسیون شورا‌ها حرف درستی است، اما سوالم از شما به عنوان نمایندگان ملت ایران این است که آیا اندکی فکر کرده‌اید، آیا انتخابات را که برگزار می‌کنیم ملت پای صندوق می‌آیند که به شما رأی بدهند یا نه.
وزیر ورزش با اشاره به حضور در جلسه پرسش و پاسخ نمایندگان مجلس و با تاکید بر اینکه فوتبال محور این نشست بود، گفت: فوتبال ایران باید متحول و استانداردسازی شود.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنادر شمالی ایران باید به عنوان یک بازار جدید مورد توجه جدی واقع شود.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
پنجاه و یکمین نشست علنی مجلس با محوریت بررسی موضوعات و اقدامات نظارتی تشکیل شد، در این نشست نمایندگان علاوه بر بررسی دو تقاضای تحقیق و تفحص و گزارش‌های مربوط به دولت الکترونیک و اصلاح قانون اسقاط خودرو، در تذکرات شفاهی و کتبی به اتفاقات روزهای اخیر و فوت مهسا امینی پرداختند.
چرا اگر ساعت‌ها از وقت مجلس و برنامه‌های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود ۸۰ هزار شرکت کننده اختصاص می‌یابد، دست کم همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهاد‌های دولتی که حوزه گسترده‌ای را تحت پوشش قرار می‌دهند و ممکن است میلیون‌ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند، اظهارنظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی‌آید؟
چرا اگر ساعت ها از وقت مجلس و برنامه های صدا و سیما به موضوعی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می یابد حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل نمی آید؟
اگر ساعت ها از وقت مجلس و رسانه های جمعی را به موضوعی جزئی به نام آزمون وکالت با حدود 80 هزار شرکت کننده اختصاص می دهند حداقل همین مقدار هم درباره مانع تراشی نهادهای دولتی که حوزه گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهند و ممکن است میلیون ها ایرانی از اجرای این قانون منتفع شوند اظهار نظر و مصاحبه و نطق به عمل آورند.
این نامه به رهبری «کلاودیا تنی»، عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان امریکا تهیه شده و به امضای پنج نماینده دیگر کنگره رسیده است.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا برای تحقق برنامه ابلاغ شده در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با توجه به تحقق برنامه های تولید مطابق سیاست های وزارت صمت، هیچ محدودیتی در اجرای طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ندارد.
امروز مطالبی همچون سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟، جهش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی قیمت خودرو در روز‌های آینده، آیا عامل محرکی برای افزایش بیت کوین وجود دارد؟، آیا سابیک برنامه‌ای برای افزایش سرمایه دارد؟، نظرسنجی: خودرو در بورس کالا عرضه شود یا خیر؟، جزییات برنامه افزایش سرمایه ۷ نماد بورسی و فرابورسی،  اعتراض بورس بازان به وزارت صمت!، سپا‌ها می‌تواند از سد مقاومت بگذرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.
در پی صحبت‌های اخیر رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکار‌هایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصا راهکار «ازدواج بین‌المللی»، تعدادی از نمایندگان در مقابل صندلی این نماینده مجلس حاضر شده و به این صحبت‌های او انتقاد کردند.
دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین گفت: مردم از نمایندگان انتظار ندارند که سطحی‌نگر باشند. اگر وزیری کفایت لازم برای ادامه کار در یک وزارتخانه را نداشته باشد حق نمایندگان است که او را استیضاح کنند. البته اگر نمایندگان مجلس متاثر از تصمیم‌گیری‌های درست، دست به انتخاب صحیح بزنند دیگر کار به استیضاح نمی‌کشد تا هزینه‌ای بر کشور تحمیل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ