در تاریخ معاصر ایران هم نسل‌های قبل به خاطر ندارند برای مجالس فرمایشی عصر پهلوی دوم بعد از ۲۸ مرداد تبلیغ خاصی صورت پذیرفته باشد و اساسا بسیاری از مردم نمایندگان خود را نمی‌شناختند. امام خمینی در نطق ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به این موضوع اشاره کرد و گفت اگر دست این نماینده‌ها را بگیریم و به حوزه‌های انتخابیه شان ببریم مردم آن‌ها را نمی‌شناسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سربازان آلمانی، سازندگان اولیۀ ساختمان، یا مددکارانی که می‌خواستند کودکان یهودی را نجات بدهند؛ هیچ کس نمی‌داند کدامیک از این‌ها این نقاشی‌ها را در زیرزمین ساختمان ۸۰ سالۀ دادگاه ورشو کشیده‌اند.
همچنان بازیکنان شاخصی وجود دارند که انتقال‌شان از تیمی به تیم دیگر ذهن علاقمندان به فوتبال را مشغول خود خواهد کرد.
پول‌های نفتی عربستان، ستاره‌های بزرگی را به این کشور کشانده؛ اما کدامیک از آنها بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند؟
پول‌های نفتی عربستان، ستاره‌های بزرگی را به این کشور کشانده؛ اما کدامیک از آنها بیشترین دستمزد را دریافت می‌کنند؟
عزت‌اللهی به کدام یک از ۴ غول لیگ ایران می‌رود؟
اصلی‌ترین نگرانی این واقعیت است که تصاویر هوش مصنوعی ممکن است فریبنده باشند. ابراهیمی افروزی دراین باره گفته: «تصاویر معتبر، آنچه را که واقعا در دنیا اتفاق می‌افتند را به تصویر می‌کشند و از این نظر راوی حقایق هستند. اما جانوری که بشریت با هوش مصنوعی خلق کرده، یک فناوری برای ایجاد شهادت دروغین است که از شهادت واقعی قابل تشخیص نخواهد بود.»
در ابتدای جلسه وکیل اولیای دم به دفاع پرداخت و گفت: متهمان سکوت کرده‌اند تا مشخص نشود کدام یک قاتل اصلی است. در این سال‌ها ۴ متهم رضایت پدر قربانی را جلب کرده‌اند. مادر قربانی نیز به متهمان ردیف دوم تا چهارم رضایت داده، اما برای هادی که متهم ردیف اول است قصاص خواسته و اعلام کرده حاضر به گذشت نیست.
دانشمندان معتقدند رگ‌های خونی در گلو و دهان و عصب سه‌قلو نقش مهمی در احساس تیر کشیدن سر در سردرد بستنی دارند. اما هنوز درباره اینکه کدامیک از آن‌ها نقش اصلی را در این مورد به عهده دارند، به توافق نرسیده‌اند.
شریعتمداری درباره لایحه عفاف و حجاب در کیهان نوشت: به شاه بیت! ماده یک این لایحه نظری بیندازید! چه می‌بینید؟! مطابق این ماده، نیروی انتظامی در صورت مشاهده جرم مشهود کشف حجاب، حق کمترین برخورد و ممانعتی ندارد! خُب، باید چه کند؟ باید برای کشف‌حجاب‌کننده پیامک بفرستد و به او تذکر بدهد!
عباس عبدی نوشت: همین الان کدام‌یک از فرزندان اصحاب قدرت به سراوان یا محل‌های مشابه می‌روند؟ آنان همگی یا امریه دارند و زیر کولر و کنار شوفاژ و با پول مکفی مشغول خدمت مقدس سربازی هستند و ساعت ۴ هم در سطح شهر با دوستان هم‌جنس و غیرهم‌جنس خود مشغول تفریح می‌شوند.
طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی، مشخص است کدامیک از بند‌های قانون اساسی قابلیت اصلاح دارد و برخی دیگر از بخش‌های قانون اساسی، هیچ‌وقت نمی‌تواند اصلاح شود و این هم مخصوص ایران نیست. همه نظام‌های دنیا یک‌سری اصول ثابت و لایتغیر دارند؛ بنابراین رفراندوم در یک‌سری زمینه‌ها پیدا می‌شود که منافع مردم در دو طرف باشد و مردم انتخاب کنند. اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، یک نفر از رفراندوم سخن بگوید، این مسأله مشخص است که عقل و خرد حاکمیتی ندارد.
برای محافل رسانه‌ای و افکار عمومی ایرانی این مساله قابل طرح است که پیروزی کدام جریان در راستای منافع ایران خواهد بود؟ اردوغان یا قلیچدار اوغلو؛ کدام‌یک گزینه مطلوب ایران خواهد بود؟ یا به روایت دیگر، مساله مهم این است که تداوم قدرت اردوغان یا به قدرت رسیدن قلیچدار اغلو، چه تاثیرات را بر مناسبات تهران و آنکارا خواهد گذاشت؟
آیا واردات خودروی مستعمل، پس از گذشت ۴ سالِ بسیار سخت بر صنعت بویژه صنعت خودرو، این علامت را به کشور‌های تحریم‌کننده نمی‌دهد که تحریم‌های ایشان اثر خود را گذاشته و آیا این امر باعث تحقیر ملت ایران برای استفاده از کالای مستعمل ایشان نمی‌شود؟ این امر با کدام یک از اصول عزت و مصلحت، سیاست‌های کلی نظام ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بیانیۀ گام دوم انقلاب همخوانی دارد. متاسفانه تدابیری چنین سطحی نه تنها مشکلی را از مشکلات مردم حل نخواهد کرد، صنعت و بویژه صنعت خودرو را با مشکلات جدیدی مواجه خواهد نمود.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
یک متخصص گفت: برای مراقبت‌های اولیه پوست قبل از هرچیز لازم است که هرکس بداند پوست‌اش شامل کدامیک از انواع چهارگانه می‌شود.
کمتر از دو ماه پیش از این، وب‌سایتی اعلام وجود کرد که کاربران اینترنت به‌سرعت برای کشف توانمندی‌های آن هجوم آوردند، زیرا کاربران متوجه شدند که این وب‌سایت، برای نخستین بار در تاریخ، فناوری هوش مصنوعی را در دسترسی آسان عموم مردم قرار داده است.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: واقعا نمی‌توان گفت که کدامیک رانندگی بهتری دارد. همانطور که ممکن است در بین مردان تخلفاتی رخ دهد در بین زنان هم چنین چیزی وجود دارد، اما بطورکلی می‌توان گفت که زن‌ها در رانندگی؛ محتاط‌تر و منضبط‌تر هستند و به سبب همین منضبط‌تر بودن نیز بیشتر قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند.
رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در سال‌های اخیر باعث شده که فوتبال‌دوستان بیشترین لذت را از تماشای درخشش این دو بازیکن ببرند.
در فاصله 6 روز مانده تا جدال ایران مقابل انگلیس، اکنون رقابت اصلی شاید در سمت راست دفاع باشد و باید دید در نهایت کارلوس کی روش از بین دو گزینه‌ای که در اختیار دارد، به کدامیک بازی خواهد داد.
محققان دریافتند افرادی که به طور تصادفی به مدت ۱۸ ماه به گروه حل جدول کلمات متقاطع اختصاص داده شده بودند، بهبود اندکی در آزمون‌های حافظه و سایر مهارت‌های ذهنی نشان دادند.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد در واقع هر چه سن بالاتر می‌رود ژنتیک اهمیت کمتری دارد بنابراین، در حالی که ترکیب ژنتیکی فردی می‌تواند به پیش‌بینی بیان ژن در جوانی کمک کند، اما در پیش‌بینی اینکه کدام ژن با افزایش سن افزایش یا کاهش می‌یابد، اهمیت کمتری دارد.
بسیاری از ناظران، «ناتو» را متهم ردیف اول بحران اوکراین می‌دانند که برای پر کردن شکاف‌های درونی ائتلاف و یافتن بهانه برای گسترش، خلق شد اما اینکه چرا نوبت به تایوان رسیده، جای بررسی دارد.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.
سردار سید کمال هادیانفر گفت: صنعت خودرویی ما مناسب و ایمن نیست. اگر صنعت خودروسازی کشور را با ۴ خودرو ساز دنیا در حوزه زیبایی، ایمنی، کیفیت و ابزار خودرو مقایسه کنیم خودروساز‌های داخلی کدام یک را دارند؟ بنابراین صنعت خودروسازی کشور مناسب نیست و خودروساز‌ها در این بخش نا ایمن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ