شهردار تهران با بیان اینکه همه پروژه‌های شهر را فعال کرده‌ایم، گفت: ۱۲ ایستگاه جدید مترو افتتاح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در شروع نیمه دوم بازی با کادیز شانس مسلمی برای باز کردن دروازه حریف داشت اما تیر دروازه مانع از آن شد.
جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که با بنجامین پاوارد به توافق رسیده اند و گفت‌وها با بایرن نیز کاملا مثبت بوده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این‌که دولت خود را مسئولیت‌پذیر می‌داند و از محدودیت اختیارات گلایه نمی‌کند، گفت: یک وقتی رئیس جمهوری گفت صبح جمعه شنیدم بنزین گران شده، اما الان همه دولت وقت به صف شده تا مشکل را حل کند. از سویی دولت پرونده‌های باز زیادی را می‌بندد.
سالاد الویه ازجمله غذا‌های سرد بسیار پرطرفدار و محبوب در ایران است که تهیه آن نیاز به دانستن برخی نکات و فوت و فن‌ها دارد که در این مطلب به آن پرداخته‌ایم.
اگر به دکمه‌های روی صفحه مایکروفر دقت کنید، نام یکی از دکمه‌ها کانوکشن (convection) است که شکلی شبیه به پره‌های پنکه دارد. این دکمه مایکروفر شما را به حالت فر درمی‌آورد؛ یعنی می‌توانید با خیال راحت کیک را داخل قالب فلزی یا چدنی بریزید و توی مایکروفر بگذارید.
ولادیمیر آیراپتیان، اخترفیزیکدان ارشد بخش هلیو فیزیک از پرواز‌های فضایی گودارد ناسا، و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «حتی در ۱۵ درصد متان، نرخ تولید اسید‌های آمینه توسط رعد و برق، یک میلیون برابر کمتر از پروتون است.» او همچنین در سال ۲۰۱۶ روی مطالعاتی درباره علوم زمین و طبیعت کار کرده است.
رئیس دیوان عالی کشور ضمن انتقاد نسبت به افزایش پرونده‌های مرتبط با مشکلات خانواده گفت: متأسفانه آمار ورودی پرونده‌های مرتبط به امور خانوادگی به دیوان عالی کشور در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۱۷ هزار پرونده رسید، گرچه موضوع همه این نوع پرونده‌ها طلاق نبوده، اما این حجم از ورودی پرونده با موضوع اختلافات خانوادگی شایسته جامعه ما نیست.
نشست خبری شهردار تهران با حضور اصحاب رسانه آغاز شد.
با وجود همه اتهامات و تخلفات بالقوه و بالفعل، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا اعلام کرده که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ حاضر خواهد شد و باور دارد که پیروز می‌شود و ظاهرا طبق قانون هیچ کدام از سلسله پرونده‌های قضایی او نیز نمی‌تواند مانع نامزدی‌اش در انتخابات شود.
رئیس دبیرخانه شورای عالی صنایع دریایی کشور گفت: با سطح رویکرد مثبتی که در مذاکرات کلی بین دو کشور در سفر اخیر رئیس‌‌‌جمهور به چین وجود داشت، چینی‌‌‌ها برای حضور در همه پروژه‌‌‌های دریایی ایران آمادگی دارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از نصب همه انشعاب‌ها و تکمیل شبکه‌گذاری پروژه‌های مسکن مهر شهر پرند خبر داد.
در این دیدار دریابان شمخانی با ابراز خرسندی از روابط رو به رشد دو کشور در همه حوزه‌ها به ویژه حوزه اقتصادی به عنوان‌ اولویت اصلی روابط تهران - مسکو، اجرای پروژه‌های مشترک اقتصادی در چارچوب توافقات روسای جمهور دو کشور را گام بسیار مهمی در این حوزه برشمرد.
سرمایه‌های راکد می‌تواند گره‌های پروژه‌های نیمه‌تمام را باز کند و کمک بزرگی به رشد اقتصادی باشد، حال دولت تصمیم به فروش اموال مازاد خوبه گرفته که سازوکار آن همراه با برخی انتقادات بوده است.
فرودگاه مهرآباد تداوم لغو همه پرواز‌های فرودگاه مشهد را اطلاع‌رسانی و اعلام‌کرد: مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاه‌ها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
به نظر می‌رسد، چون امروز طرفداران احیای برجام مانند باقری و امیرعبداللهیان به دلیل شرایطی که با آن مواجه هستیم، دست پایین را دارند، افرادی، چون جلیلی به راحتی لب به انتقاد گشوده و بار دیگر برجام و همه دستاورد‌های آن را زیر سوال برده اند. سناریوی دیگری هم مطرح است مبنی بر اینکه جلیلی می‌خواهد در برابر عادی سازی برخی پرونده‌های سیاست خارجی، چون برجام بایستد.
هواوی درزمینه‌ی طراحی تراشه سال‌ها تجربه دارد. احتمالاً این شرکت از تراشه‌های ۱۲ و ۱۴ نانومتری جدیدش در گجت‌های پوشیدنی استفاده می‌کند. افشاگر ویبو می‌گوید هواوی به‌صورت محدود و در قالب پروژه‌های آزمایشی، استفاده از این تراشه‌ها را شروع کرده است.
رئیس جمهور فرانسه گفت که نقشه راهی برای همکاری تنظیم شده که از ماه آینده آغاز می‌شود و شامل پروژه‌های مهمی در عرصه آب و برق و گاز و توسعه اقتصادی است که همه این‌ها به کاهش وابستگی عراق به ایران می‌انجامد.
بسیاری از کاربران شامل مردم عادی، قضات، وکلا، تحلیلگران و.. . با طرح این پرسش که این همه عجله برای اجرای احکام محاربه چیست؟
شهردار تهران گفت: همه پروژه‌های بزرگ در شهر فعال شده اما برای ما مهم است که دست به دست هم دهیم و تحول را از خودمان و از شهرداری آغاز کنیم.
دکتر سقائیان‌نژاد شهردار کلانشهر قم با توجه به حمایت های همه جانبه بانک شهر از پروژه‌های فرهنگی، عمرانی و حمل و نقلی این کلانشهر؛ از دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
اخیرا آذربایجان شاهد سفر مقاماتی از برخی رژیم‌های منطقه‌ای بوده که بیش از همه شائبه‌های احتمال پروژه‌ای خطرناک را به ذهن تداعی می‌کند.
در این مدت سه پرونده برای من تشکیل شده است که همه آن‌ها فوتبالی است و من خودم مایل هستم در مورد آن صحبت کنم.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: همه پرونده‌های سرقت باید پیگیری قضایی شود و بدون اغماض و ارفاق هم برخورد صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ