یکی از دلایلی که باعث شد فولاد نمایش همیشگی خود را مقابل ذوب‌آهن داشته باشد، ارتفاع اصفهان و خستگی بازیکنان این تیم بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجاه و چهارمین پرواز «نبوغ» بر فراز دهانه «جیزرو» کمتر از ۲۵ ثانیه به طول انجامید.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی شهرستان چناران از مرگ جوانی ۳۰ ساله پس از برق گرفتگی و سقوط از ارتفاع خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف و سقوط یک دستگاه سواری پژو از ارتفاع پنج متری در بزرگراه شهید بابایی خبر داد.
سیستم سقف مسطح در ارتفاع کم توسعه می‌یابد و برش‌هایی افقی و دهانه‌هایی برای بهره مندی از مناظر پانوراما از باغ ایجاد می‌کند.
هلی کوپتر نبوغ ناسا برای چهل و نهمین بار بر فراز مریخ پرواز کرد و این بار نیز  سرعت و ارتفاع آن از پروازهای قبلی بیشتر بود که رکورد به حساب می آید.
بدون شک‌ یکی از فشرده‌ترین رقابت‌ها در تیم ملی، روی خط دروازه با حضور ستاره‌های داخلی است.
وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در جنوب کشور
هشدار هواشناسی نسبت به وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به وزش باد شدید و توفانی شدن خلیج فارس هشدار داد و اعلام کرد: از پنجشنبه ارتفاع موج در فراساحل خلیج فارس به دو تا سه متر می‌رسد.
ارتفاع برف در شهر چلگرد به دو متر و ۳۵ سانتی متر رسیده است و در حال امدادرسانی به مردم این شهرستان هستیم.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بارش سنگین برف در چهارمحال و بختیاری تا روز پنج شنبه ادامه دارد و امکان بیشتر شدن ارتفاع برف از ساختمان ها زیاد است. با توجه به اعلام وضعیت اضطراری تا اطلاع بعدی به کوهرنگ سفر نکنید./ تسنیم
طبق آخرین اطلاع هواشناسی استان چهارمحال و بختیاری، ارتفاع برف جدید در کوهرنگ به ۱۳۰ سانتی‌متر رسیده است که ارتفاع کل برف در این شهرستان را به ۱۸۰ سانتی‌متر رسانده است.
سازمان هواشناسی نسبت به وزش باد و افزایش ارتفاع موج تا ۲ متر در دریای عمان و احتمال آسیب به تأسیسات دریایی هشدار داد.
هم اکنون ۱۸۳ هزار کیلومتر مربع از سطح کشور از برف پوشیده شده و ارتفاع برف در مناطقی به بیش از ۵ متر هم رسیده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ارتفاع برف در فریدونشهر به ۶۰ سانتیمتر رسید.
شیوه عکاسی جدیدی که در جام جهانی قطر مورد استفاده قرار گرفته، متفاوت، خاص و البته ترسناک است.
ارتفاع زیاد شهر بوگوتا، محل برگزاری مسابقات جهانی وزنه برداری از سطح دریا موجب شده بسیاری از شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات به خاطر کمبود اکسیژن، لیفت‌های ناموفق بیشتری داشته و تعداد چراغ‌های قرمز افزایش یاید.
محمد رضا فلاح نژاد گفت: ارتفاع برف در محدوده کوهستان‌های طالقان ۲۰ سانتی متر و در شهر طالقان ۱۰ سانتی متر گزارش شده است.
­معاون بهره برداری شرکت تامین و تصفیه آب تهران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون لیتر برداشت از منابع سطحی یعنی ذخایر سد‌ها داشتیم در حالی که ورودی سدها، حدود ۶۰ درصد کمتر از این میزان است.
سرمربی ذوب‌آهن امیدوار است تیمش در مقابل گل‌گهر شکست مقابل استقلال را جبران کند.
لوئیس فیگو به همراهی چند بازیکن دیگر، رکورد بازی فوتبال در ارتفاع بیش از 20 هزار فوتی را شکستند.
ایمان احمدپور تاریخ‌سازی کرده و بدون شرپا، باربر و اکسیژن مصنوعی قله k2 را فتح کرده است. کار ارزشمند دیگر او نصب پرچم افغانستان بر فراز k2 به یاد «علی‌اکبر سخی» کوهنورد افغانستانی است.
ایمان احمدپور تاریخ‌سازی کرده و بدون شرپا، باربر و اکسیژن مصنوعی قله k2 را فتح کرده است. کار ارزشمند دیگر او نصب پرچم افغانستان بر فراز k2 به یاد «علی‌اکبر سخی» کوهنورد افغانستانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ