هری کین در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه اسکای شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عثمان دمبله، وینگر فرانسوی، بعد از امضای قرارداد با پاری‌سن‌ژرمن، در اولین مصاحبه رسمی خود به طور کنایه آمیزی از لوئیز انریکه، سرمربی این تیم تمجید کرد و او را دلیل اصلی انتقالش دانست.
ستاره چپ پای تیم ملی برخلاف برادرش روزهای آرام و دور از حاشیه ای را در فوتبال یونان سپری می کند.
دکلان رایس پس از رسمی شدن انتقالش به آرسنال در مورد دلایل انتخاب این تیم صحبت کرد.
احسان پهلوان که در میانه اردوی آماده‌سازی سپاهان در ترکیه به این تیم پیوست، سپاهان را خانه خود می‌بیند.
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
مارینوس اوزونیدیس تا ساعاتی دیگر روز شلوغی را در سیرجان پشت سر خواهد گذاشت.
کوریره دلو اسپورت در گزارشی ضمن تمجید از خرید جدید ساتورنیا، مصاحبه این ستاره ایرانی را هم کار کرده است.
کریم بنزما در مصاحبه‌ای با رسانه‌های عربستانی گفت عربستان را به دلیل اینکه کشوری مسلمان است انتخاب کرده. او همچنین گفت که حضور کریستیانو رونالدو برای عربستان اتفاقی مثبت بوده است.
توماس کیمس درباره حضورش در زندان ایران گفت: در ایران با من مثل یک مهمان رفتار شد؛ آنها در مهمان‌نوازی کم نگذاشتند و هیچ شکنجه‌ای در کار نبود.
سردار کریمی رئیس پلیس بین‌الملل گفت: با همکاری پلیس بین‌الملل و با صدور اعلان قرمز ، فردی که ۶ ماه پیش با اتهام قتل، از کشور خارج و به دو کشور سفر کرده بود به کشور بازگردانده شد.
مریم منظمی در گفت‌وگو با "ورزش سه" از اهدافش برای موفقیت در فدراسیون فوتبال گفته است.
رناتو داسیلویرا پس از پیوستن به تیم نووریزونتینو از حضور مجدد در سری بی برزیل ابراز خوشحالی کرد.
لیونل مسی، برای اولین بار بعد از فتح جام جهانی، در یک مصاحبه شرکت کرد و به سوالات یک رادیوی آرژانتینی درباره تجربه‌اش از این اتفاق بزرگ صحبت کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پس از اینکه اولین قسمت از مصاحبه جنجالی رونالدو با پیرس مورگان منتشر شد، ستاره پرتغالی به صراحت درباره رقابت و رابطه‌اش با مسی صحبت می‌کند و به تمجیدی ویژه از او می پردازد.
اولین مصاحبه کی‌روش در جام‌جهانی قطر
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، در اولین برخورد با کریستیانو رونالدو پس از مصاحبه معروف به وضوح به او بی‌اعتنایی کرد.
کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، از بازگشت به ایران ابراز خوشحالی کرد.
اولین مصاحبه کارلوس کی‌روش پس از ورود به ایران را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
افشای راز کلاهبرداری های مرد اعدامی و مربی بدنسازی
اولین مصاحبه عزیزی خادم بعداز عزل: خنجر زدند
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ