علیرضا بیرانوند با دو کلین‌شیت در شروع لیگ برتر، آمادگی خود برای کسب دستکش طلا را نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم فوتبال سپاهان در لیگ بیست و دوم با ترکیب از ستاره‌های سرشناس و جوانانی که عطش موفقیت دارند، به دنبال موفقیت در سه جام است.
استقلال پرامتیازترین تیم لیگ برتر است و بیشتر از همه در بین سه تیم بالای جدول بوده است.
مدیرعامل باشگاه نفت آبادان اعلام کرد علاقه‌مند است تا سه سال آینده با عبدالله ویسی همکاری کند.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: امید دارم که در فاصله زمانی سه ماهه تا قهرمانی جهان بتوانیم اختلاف رکوردها را جبران کنیم.
دربی101 از چند نظر برای سرخابی‌ها اهمیت مضاعف دارد؛ برخی انگیزه‌های خاص را مرور کرده‌ایم
تیم فوتبال پرسپولیس که عنوان قهرمانی بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر را به خود اختصاص داد، در شش مورد نیز رکورد بهترین‌های این فصل را به نام خود ثبت کرد. استقلال در یک مورد بهترین شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی نسبت به امکان سیلابی شدن مسیل‌ها و رودهای این استان طی سه شنبه شب و روز چهارشنبه هشدار داد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز سه شنبه در نشستی تخصصی با حضور کارشناسان ارشد مسائل ترکیه، به بررسی وضعیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه و روندهای کلان خواهد پرداخت.
وینگر چپ‌پای لیورپول با گلزنی در دیدار امشب برابر برنتفورد به رکوردی ویژه دست یافت.
شماره 9 سیتی که حالا 50 گل در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و رکورد 92 سال پیش را شکست، بدون توقف پیش می رود و هنوز هیچ فرمولی برای مهار او کشف نشده است.
منچسترسیتی یازده بازی تا رکورد سه گانه فاصله دارد. رکوردی که تا کنون فقط منچستریونایتد در انگلیس به آن دست پیدا کرده است.
ادامه رکوردهای حیرت‌آور غول گرجی در وزنه‌برداری اروپا
مدیرعامل راه آهن گفت: در بخش ریلی دو رکورد تاریخی شکسته شد.
پرونده دومین دوره مسابقات لیگ ملی دیسک طلایی فریزبی در مازندران با جابه‌جا شدن چند رکورد در بخش‌های مختلف این مسابقات بسته شد.
«استراسر» سال گذشته هم رکوردی به نام خود ثبت کرده بود. او ۷۱۰ عدد گوی رنگارنگ تزئینی درخت کریسمس به ریش خود آویزان کرده بود. او برای اینکه بتواند به این تعداد از گوی برسد، چند سال پی‌درپی رکورد خود را زده بود. در واقع با سه رکورد به‌ترتیب ۳۰۲، ۵۴۲ و ۶۸۶ کار خود را شروع کرده و درنهایت به رکورد ۷۱۰ عدد رسیده بود.
ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان با اولین پوکر خود در فوتبال این کشور از ۵۰۰ گل زده در لیگ های مختلف عبور کرد.
ریکاردو آلوز به سرعت ثابت کرد که تمدید قرارداد با او در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی، چه اتفاق مهمی از سوی باشگاه تراکتور بوده است.
هاجر دباغی، مهاجم ۲۳ ساله سپاهان امروز موفق شد تا در برابر کیان نیشابور هت‌تریک کند تا بار دیگر در کانون توجه فوتبال زنان ایران قرار بگیرد.
پاتریس اورا معتقد است درخشش اولیویه ژیرو در جام جهانی 2022 قطر، باعث شد فرانسه خود را بدون کریم بنزما با مسابقات وفق بدهد.
رکوردهای مسی در جام‌جهانی با گلزنی به عربستان
سیدجلال حسینی، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی سه بازیکنی هستند که با کسب 4 عنوان قهرمانی سوپرجام، پرافتخارترین بازیکنان فوتبال ایران در این تورنمنت محسوب می شوند
دو ستاره تاثیرگذار و کهنه‌کار تیم‌های بسکتبال لیکرز و سانز به رکودهایی جدید در لیگ NBA رسیدند.
روبرت لواندوفسکی تنها بازیکنی است که با پیراهن سه باشگاه مختلف در لیگ قهرمانان در یک بازی سه گل یا بیشتر به ثمر رسانده است. رونالدو و و لیونل مسی کار دشواری برای رسیدن به این رکورد دارند.
علیرضا بیرانوند با دو کلین‌شیت در شروع لیگ برتر، آمادگی خود برای کسب دستکش طلا را نشان می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ