امروز مطالبی همچون یورو در این بازار به کف کانال ۴۶ هزار تومان رسید، بیت کوین جایگزین طلا می‌شود یا دلار؟، پیش بینی بورس | فردا روند نزولی شاخص کل ادامه خواهد داشت؟، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، کدام خودرویی کدال ساز شد؟، رشد بورس به این عوامل بستگی دارد!، جزییات افزایش سرمایه ۲۲ نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بورس انرژی ایران شنبه (۲۸ مرداد) میزبان عرضه بیش از ۷۰ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است.
سهام شرکت مولد نیروگاهی تجارت فارس به روش ترکیبی در نماد معاملاتی بمولد فردا چهارشنبه ۲۵ مردادماه ۱۴۰۲ عرضه اولیه خواهد شد. این عرضه اولیه را بخریم؟
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله طی روز دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲ به معادل ۱۶۴ میلیون دلار رسید.
چند سالی است که تولید و عرضه پوشاک داخلی منقش به برندهای خارجی در صنعت پوشاک ایران رونق گرفته و وزارت صمت نیز طی سالهای گذشته صرفا وعده برخورد و نظارت در این حوزه را داده است.
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه فن افزار توسن با نماد فن افزار قرار بود روز چهارشنبه انجام شود که بدلیل تعطیلی بازار سرمایه این عرضه لغو گردید و به روز دوشنبه ۱۶ مردادماه موکول گردید. این عرضه اولیه را بخریم؟
چهارشنبه ۲۸ تیرماه شرکت صبا فولاد خلیج فارس با نماد فصبا به عنوان دهمین عرضه اولیه سال جاری در بازار سرمایه انجام شد، باتوجه به اطلاعیه های منتشره نماد فن افزار و بمولد در صف عرضه هستند و زمزمه هایی از عرضه اولیه نماد سیمانی در بازار سرمایه به گوش می رسد. این نماد کدام است؟
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
گروه بهمن برخی محصولات خود را از طریق عاملیت‌های مستقیم و روش فروش لیزینگ عرضه می‌کند.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: در ارائه خدمات ارزی به زائران مراسم اربعین حسینی، امسال چهار بانک عامل نسبت به عرضه ارز اربعین به هر یک از متقاضیان ۲۰۰ هزار دینار اقدام می‌کنند.
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
امروز مطالبی همچون فردا چهارشنبه ۱۱ مردادماه بورس تعطیل است؟، باتوجه به تعطیلی بورس مجامع و عرضه اولیه فردا چه می شوند؟، افت نرخ دلار و رشد قیمت یورو در مرکز مبادله، افزایش سرمایه جذاب چند نماد بورسی و فرابورسی، هجوم حقیقی ها به این سه نماد!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون علت ریزش بورس امروز چه بود؟ ، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش‌ بینی بورس | فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟، نظر تحلیل گران در مورد آینده‌ی قیمت طلا، خبری مهم برای سهامداران شستا، خبر‌های موثر بر بورس فردا ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲، بهترین روش سرمایه‌گذاری در بورس با تعیین ریسک و بازدهی دلخواه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با توجه به اینکه شرکت‌هایی زیادی در صف عرضه اولیه قرار دارند و احتمال عرضه آن‌ها در بازار سرمایه وجود دارد، اما ولی الله جعفری، مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس ۳ نماد درج شده را بعنوان عرضه اولیه‌های احتمالی روز‌های آینده نام برده است. این نماد‌ها کدام اند؟
طبق تصمیم سازمان بورس و اوراق بهادار، بورس‌ها ملزم شدند در عرضه‌های اولیه‌ای که به سرمایه‌گذاران واجد شرایط تخصیص داده می‌شود، اطلاعات خرید عرضه اولیه صندوق‌ها را افشا نمایند.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، خبری خوش برای سهامداران سهام عدالت، بیمه سهام چیست؟، مصوبه ۱۰ بندی برای حمایت فوری از بورس چیست؟، برگزاری مجمع عمومی توسط ۱۱ نماد | کدام نماد‌ها مجمع افزایش سرمایه دارند؟، عرضه یکجا سهام فارس | قیمت پایه هر سهم چقدر است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سازمان بورس اعلام‌کرد: در پی تصمیمات هیات مدیره سازمان بورس در جلسه فوق‌العاده روز گذشته، عرضه اولیه‌ها تا زمان پایداری شرایط بازار، متوقف خواهد شد.
امروز مطالبی همچون بیش از ۱۰ میلیون دلار توافقی معامله شد، افت سهام عدالت در روز سقوط نماد‌های بانکی، پیش بینی بیت کوین، دلار، طلا و سکه، سومین عرضه خودرو در بورس کالا | فروش ۴۸۱ دستگاه خودرو در کمتر از نیم ساعت، لیست ۱۰ افزایش سرمایه جذاب نماد‌های بورسی و فرابورسی، تحلیل دارایکم امروز ۶ شهریور ۱۴۰۱ | صعود در انتظار دارایکم؟، تحلیل نماد شپدیس | تلاش برای شکستن سقف تاریخی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
رسانه های رژیم صهیونیستی آماده باش امنیتی اعلام شده در شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را از زمان عملیات شمشیر قدس تا کنون بی سابقه خواندند.
هاستاین می‌گوید:" مشکلات زمانی ممکن است به وجود بیایند که برای مثال، نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های گروهی توسط افراد عادی که سو گیری‌های پیش‌بینی‌ها را درک نمی‌کنند به اشتباه تفسیر شود".
در سالی که پشت سر گذاشتیم ۱۴ نماد عرضه اولیه شدند که شرایط بازار در این تعداد عرضه اولیه نقش موثری داشت. به گفته برخی مسئولین در سال جاری عرضه اولیه ۱۷ نماد قطعی است. عرضه اولیه‌های سال جاری کدامند؟
رئیس قوه قضائیه: مردم مشکلات معیشتی دارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ