سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در آستانه بازی با مراکش در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به شایعات پیرامون برنده پنج توپ طلا واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سکوت رسانه‌های پرتغالی به اخبار منتشر شده درباره تلاش باشگاه الشباب عربستان برای جذب فرناندو سانتوس، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال، به این شایعات وزن بیشتری داده است.
فرناندو سانتوس روز گذشته از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و به غیر از 10 بازیکن، مابقی از او در صفحات اجتماعی خود خداحافظی کردند.
مانیش، هافبک سابق تیم ملی پرتغال، مدعی شد کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس باید مشکل خود را حل کنند.
ادو آگیره، دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، شب گذشته در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که فرناندو سانتوس به رونالدو خیانت کرد و مسبب اصلی حذف پرتغال از جام جهانی بود.
لوئیس فیگو مصاحبه منتسب به خود در مورد اینکه فرناندو سانتوس به خاطر نیمکت‌نشین‌کردن رونالدو باعث ناکامی پرتغال در جام جهانی شد را رد کرد.
لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال، معتقد است نیمکت‌نشین کردن رونالدو در بازی روز گذشته مقابل مراکش اشتباه بزرگی از سوی فرناندو سانتوس بود.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال با وجود حرف‌های نامزد کریستیانو، از اینکه او را در پرتغال اولیه پرتغال در بازی دیروز قرار نداده پشیمان نیست.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، یک بار دیگر به عدم حضور او در ترکیب اصلی پرتغال و البته حذف این تیم از جام جهانی واکنش نشان داد.
در شرایطی که طی دو بازی اخیر اعتماد سانتوس به رونالدو به پایین‌ترین حد خود رسیده بود، پرتغال با شکست برابر مراکش از جام جهانی حذف شد.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، امروز پاسخ گزارش جنجالی نشریه رکورد در مورد رونالدو را داد.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، فرناندو سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، می‌گوید مشخص نیست که کریستیانو رونالدو برابر مراکش در ترکیب این تیم حضور داشته باشد.
کریستیانو رونالدو از اینکه سرمربی سانتوس او را روی نیمکت گذاشت خوشحال نبود
الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، از تصمیم فرناندو سانتوس برای نیمکت نشین کردن این بازیکن انتقاد کرد.
فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال، بعد از پیروزی درخشان شاگردانش بر سوئیس گفت هیچ مشکلی با رونالدو ندارد بلکه سالها است با او دوست است و کریستیانو نقش یک کاپیتان را به خوبی بازی می‌کند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، از رفتار کریستیانو رونالدو در بازی با کره جنوبی راضی نیست.
مربی پرتغال اخبار مربوط به بازبینی گل اول برونو فرناندز به اروگوئه و ثبت آن به نام کریستیانو رونالدو را رد کرد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، معتقد است کریستیانو رونالدو می‌تواند با هر فشاری پیرامون خود مقابله کند.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، مدعی شد اجباری به استفاده از کریستیانو رونالدو در ترکیب ثابت ندارد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد تمرکز تمام بازیکنانش فقط درخشش در جام جهانی است.
فرناندو سانتوس در یک مصاحبه مطبوعاتی به تمامی سوالاتِ پیرامون کریس رونالدو و حواشی که او و تیم ملی پرتغال را در بر گرفته، واکنشی جدی نشان داد.
فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال، تاکید کرد که مصاحبه جنجالی اخیر کریس رونالدو علیه باشگاه منچستریونایتد، باعث به هم خوردن تمرکز سلسائو نشده است.
تردیدهایی درباره جایگاه و درخشش کریستانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در تیم ملی این کشور در جام جهانی 2022 مطرح شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ