یکی از نظامیان بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گمانه‌زنی درباره اقدام عربستان پیرامون عادی‌سازی روابط با این رژیم بدون حل‌وفصل مسئله فلسطین را توهم دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
مهاجرت مسئله تازه و عجیبی برای صهیونیست‌ها نیست، اما اکنون روایت‌های مستندی می‌گویند که موج جدید مهاجرت صهیونیست‌ها نه به سوی فلسطین اشغالی که برای خروج همیشگی از مناطق اشغالی است.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
قطر با ارایه یادداشتی به دادگاه بین‌المللی لاهه ضمن محکومیت شدید تداوم اشغال فلسطین از سوی رژیم صهیونیستی خواستار پایان فوری آن شد.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه تن از نیروهای مقاومت فلسطین در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفتگو و رایزنی داشتیم.
گروههای مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای فلسطینیان را به توسعه ابزارهای درگیری با اشغالگران صهیونیست در تمامی میدان‌ها فراخواندند.
یکی از مسئولان برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر ضرورت تقویت اتحاد ملی میان گروه‌های فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه کشورش مدافع سرسخت بازگشت سوریه به اتحادیه عرب بوده است، به نقش برجسته کشورش در دستیابی ایران و عربستان به توافق اشاره کرد و فلسطین را قلب سیاست خارجی عراق خواند.
رژیم صهیونیستی در تجاوز خود به غزه تاکنون شماری از کودکان و زنان را به شهادت رسانده است.
وزیر امور خارجه اردن با تأکید بر اینکه اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل اصلی تنش‌ها در غزه است، گفت: تنها در صورتی که فلسطینی‌ها امنیت داشته باشند، اسرائیل نیز امنیت خواهد داشت.
هنیه در سخنان خود به تشریح ظلم و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در ۷۵ سال گذشته، حملات و تجاوزات مکرر علیه سرزمین و مقدسات فلسطین از جمله حملات اخیر علیه مسجد الاقصی پرداخت.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع قدس و فلسطین از مهمترین و اساسی‌ترین موضوعات جهان اسلام است و یکی از موضوعات مهم سیاست بین الملل است.
علی اکبر ولایتی با انتشار بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای و حتی جهان اسلام نیست.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه ای از آحاد ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
نماینده تشکیلات خودگردان فلسطین در سازمان ملل گفت که زمان برای پایان بخشیدن به فرار رژیم صهیونیستی از مجازات فرا رسیده است.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از درخواست برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت درپی یورش نظامیان صهیونیست به نابلس و شهادت و زخمی شدن ده ها فلسطینی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: فلسطین نابود شدنی نیست و زوال در ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی نهفته است.
۲ اتفاق جنگ ۳ روزه نوار غزه و خیزش جوانان کرانه باختری که مصداق آن در رویش عرین الاسود نمایان شد را می توان مهم ترین اتفاقات تاثیرگذار در روند نظامی و مقاومت فلسطین در سال ۲۰۲۳ دانست.
روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که آماده مذاکره است، شروطی را تعیین کرد که شامل حل و فصل روابط با دولت جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و لغو ممنوعیت فروش تسلیحات پیشرفته به عربستان سعودی به طور کلی و هواپیما‌های اف-۳۵ به طور خاص است که این شرط ممکن است دشوار و شاید غیر ممکن باشد. به نوشته این روزنامه، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی به هیچ گونه پیشرفتی در حل و فصل مناقشه اسرائیل و فلسطین متعهد نشده، اما تأکید کرده است که کرانه باختری را در دوره نخست‌وزیری خود الحاق نخواهد کرد.
مردم فلسطین پس از پیروزی مراکش و صعود به نیمه نهایی جام حذفی به خیابان‌های غزه آمدند.
در پی ناپدید شدن جسد یک نظامی صهیونیست از بیمارستانی در شهر جنین (شمال کرانه باختری)، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که جسد وی از سوی مبارزان مقاومت ربوده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ