نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی یک شهرک‌نشین صهیونیست را به ظن فلسطینی‌بودن وی هدف شلیک گلوله قرار دادند و او را زخمی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شهرک‌نشینان صهیونیست امروز نیز تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی یورش بردند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.
منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینینان در جریان یورش گسترده نظامیان صهیونیست به اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری خبر دادند.
امروز نیز شهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن در کرانه باختری را ادامه دادند.
ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، امروز نیز به مسجدالاقصی، فلسطینیان و دارایی‌های آن‌ها تعرض کردند.
در پی شهادت جوان ۱۸ ساله فلسطینی به دست نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مردم فلسطین در مراسم باشکوهی پیکر این شهید را تشییع کردند.
تعرض‌های شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان ساکن کرانه باختری با حمایت مستقیم نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.
یک مؤسسه فلسطینی در گزارشی اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان مسلح، ۴۰۷۳ بار فلسطینیان، اراضی فلسطینی و مقدسات آنان را در نیمه نخست سال جاری میلادی مورد تعرض قرار داده‌اند.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک دختر فلسطینی در نزدیکی محله شیخ جراح در قدس اشغالی تیراندازی کرده و مدعی شدند که او قصد داشت با چاقو عملیات ضد صهیونیستی انجام دهد.
شهرک‌نشینان صهیونیست در ادامه تعرض‌های خود به فلسطینیان ساکن کرانه باختری، تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، به منطقه کفر الدیک یورش بردند.
همزمان با تشدید حملات شهرک‌نشینان اشغالگر علیه فلسطینیان تحت حمایت نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، هر روز فراخوان‌ها برای تشکیل کمیته‌های حمایت مردمی جهت مقابله با این جنایات بیشتر می شود.
منابع عبری از انجام 15 عملیات مقاومت فلسطین طی یک هفته اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست خبر دادند.
در نتیجه یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری، ۴ فلسطینی مجروح و یک فلسطینی دیگر بازداشت شد.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
رژیم صهیونیستی در حالی وارد پایان هفته یازدهم از اعتراضات و چنددستگی در میان شهرک‌نشینان اشغالی می‌شود که نتانیاهو نسبت به موج تازه نافرمانی نظامیان بر امنیت ملی رژیم اشغالگر قدس هشدار داد.
یک شهروند فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در حملات نظامیان صهیونیست در اردوگاه جنین به شهادت رسید.
نظامیان رژیم صهیونیستی خانه یک شهروند فلسطینی را در قدس اشغالی تخریب کردند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه در منطقه رعنانا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) یک شهرک نشین را به ظن انجام عملیات ضدصهیونیستی به هلاکت رساندند.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن سه تن دیگر در یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شمال شرقی رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد سه شنبه از یورش گسترده نظامیان صهیونیست به شهر جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.
در جریان یورش نظامیان صهیونیستی به کرانه باختری، یک خبرنگار دیگر زخمی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ