نظامیان صهیونیست در یورش های امروز به کرانه باختری چندین فلسطینی از جمله یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی را بازداشت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته بین المللی المپیک به انتخابات شورای المپیک آسیا ورود کرد و علاوه بر محروم کردن شیخ کویتی، این انتخابات را فعلا نپذیرفته است.
عالم برجسته بحرینی که در ایران اقامت دارد امروز تحت عمل کاتتریزاسیون قلب قرار گرفته است.
دیدن ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در عربستان، به یک امر عادی بدل شده است.
رئیس شورای المپیک آسیا در مجمع انتخاباتی این شورا انتخاب شد.
شیخ دیاباته ۶گل در یک بازی زد!
گزارش های مطبوعاتی از اروپا و قطر نشان می دهد که مالکیت منچستر یونایتد به شیخ جاسم بن حمد واگذار شده است.
معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی اعلام کرد که سلیمان فرنجیه، کسی است که شایستگی ریاست جمهوری لبنان را دارد.
شیخ «احمد الطیب» در دیدار با مقام ارشد سازمان ملل تأکید کرد که تمدن غرب مسئول بحران حذف ارزش‌های دینی و اخلاقی از زندگی مردم جهان معاصر است.
حجت‌الاسلام شیخ حسین انصاریان با ابراز تاسف از اینکه برخی تصور می‌کنند جوانان ما بی‌دین شده‌اند، خاطرنشان کرد: جوانان ما جوان‌های خوبی هستند و فکر نکنید بی‌دین هستند، شاید ظاهرشان را فرهنگ غرب رنگ زده است، اما این رنگ با آب محبت و زبان نرم پاک می‌شود.
مجمع جهانی بیداری اسلامی در بیانیه‌ای ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، تأکید کرد: هر قطره خونی که از فلسطینیان ریخته شود، مقدس و منشأ جوشش و تحولات بزرگی است
دبیرخانه کنفرانس بین‌ المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس، در پیامی ضمن تبریک شهادت شیخ خضر عدنان نوشت: شهادت شیخ خضر عدنان و امثال ایشان از عمر رژیم صهیونیستی با سرعت بیشتری خواهد کاست.
ناصر کنعانی در واکنش به شهادت شیخ خضر عدنان اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.
دبیرخانه اتحادیه عرب با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شیخ خضر عدنان، مسئولیت کامل هر گونه عواقب این جنایت را به عهده رژیم اشغالگر دانست.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگوی تلفنی با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت شیخ خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامی را به وی تسلیت گفت.
شیخ خضر عدنان که امروز پس از هشتاد و هفت روز اعتصاب غذا به شهادت رسید، در سخنانی توصیه‌ای به یادماندنی به فلسطینیان داشته است.
تصاویر منتشر شده از کرانه باختری حاکی از آن است که مردم فلسطین به رهبری پسر شهید خضر عدنان، در حال اعتراض علیه رژیم صهیونیستی هستند.
منابع فلسطینی امروز دوشنبه اعلام کردند که حال شیخ خضر عدنان که از ۷۹ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده است رو به وخامت است.
دادگاه رژیم صهیونیستی تصمیم‌گیری در مورد آزادی شیخ خضر عدنان، اسیر فلسطینی را به تعویق انداخت.
درگیری مسلحانه مقاومت با نظامیان صهیونیست در شمال کرانه‌باختری، حضور هزاران نمازگزار فسطینی در مسجدالاقصی و وضعیت وخیم جسمانی شیخ خضر عدنان از جمله آخرین تحولات فلسطین در ساعات اخیر است.
نظامیان صهیونیست از ابتدای سال جاری میلادی که تنها 77 روز از آن گذشته، تاکنون 88 فلسطینی را در مناطق مختلف اراضی اشغالی به شهادت رسانده اند.
شیخ خضر عدنان از رهبران اسیر جنبش جهاد اسلامی برای سی و ششمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در اعتراض به بازداشت بدون تفهیم اتهام و خودسرانه‌اش از سوی رژیم صهیونیستی، ادامه می دهد.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای هشتمین روز متوالی به اعتصاب غذای خود در زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به بازداشت بدون اتهامش، ادامه می دهد.
شیخ خضر عدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی که اخیرا از سوی نظامیان صهیونیست بازداشت شده، چهارمین روز اعتصاب غذای خودش را ادامه می دهد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای به بازداشت شیخ خضر عدنان از رهبران این جنبش فلسطینی در جنین، واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ