خبر جان باختن مهسا (ژینا) امینی دختر ۲۲ ساله کرد در دو روز اخیر سطح گسترده‌ای از واکنش‌ها، انتقادات و ابراز همدری‌ها را در میان مردم، کاربران شبکه‌های اجتماعی، فعالان حقوقی و مدنی و همچنین مسولان در پی داشت. روزنامه کشور نیز که روز شنبه ۲۶ شهریور به علت اربعین حسینی منتشر نشدند؛ صفحه نخست امروز خود را به بازتاب و تحلیل این حادثه تلخ اختصاص داده‌‍اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمان رمضانی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از هواداران استقلال خداحافظی کرد.
ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به لیز خوردن او در مراسم معارفه لیونل مسی واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال با انتشار یک استوری، به استعفا کریمی و حواشی این باشگاه واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره توافق انجام شده میان ایران و اندونزی در زمینه تجاری و امضای اسناد متعدد در این زمینه، بر سیاست مداخله‌جویانه واشنگتن درباره روابط دوجانبه کشور‌ها و تهدید آن با تحریم‌ها صحه گذاشت.
سجاد پادام در صفحه توییتر خود نوشت: ما که رفتیم، اما شما صداقت را، صراحت را، شفافیت را و اصلاحات را دوست نداشتید.
انتشار خبری که مدعی درج تبلیغ جشن ختنه سوران پسر مدیرمسئول در صفحه اول یک نشریه شده است، واکنش‌های متعددی را به همراه داشته که از جمله آنها، اظهارات مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی است.
صفحه رسمی لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA جشن محمود عبدالرازک شیکابالا کاپیتان باشگاه زمالک را پس از گلزنی در برابر اسموها بازتاب داد.
مدیرکل روابط عمومی ریاست جمهوری در واکنش به فضاسازی‌ها درباره تیک آبی اینستاگرام صفحه رییسی اعلام کرد صفحه رییس جمهور در اینستاگرام فعال نیست.
اتحادیه جهانی کشتی در صفحه رسمی خود به دیدار حساس و دیدنی تیم‌های ایران و آمریکا در فینال مسابقات جام جهانی کشتی آزاد واکنش داد.
شامگاه سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱؛ در گروه دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم‌های ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند و در پایان آمریکا موفق شد با یک گل ایران را شکست دهد. در ادامه واکنش صفحه نخست روزنامه های کشور به نتیجه این بازی را ببینید.
محمد فاضلی جامعه شناس در صفحه شخصی اش نوشت: غرور از این برد به معنای ندیدن روز‌های غمبار و تیره این سرزمین و مردمانش نیست، چشم پوشیدن بر همه رنج و غمی نیست که از بلوچستان تا کردستان را در برگرفته، تایید سیاست و روش نادرستی نیست که از اقتصاد تا محیط زیست را در برگرفته؛ این فقط غرور غمبار برای ایران است.
صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار کلیپی به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز واکنش نشان داد.
خبر جان‌باختن تاثربرانگیز «کیان پیرفلک» کودک ۱۰ ساله اهل ایذه پس از ۳ روز همچنان ترند شبکه‌های‌اجتماعی و رسانه‌های خبری است و کاربران با انتشار تصاویری از او سوگواری می‌کنند. پیکر کیان دیروز جمعه ۲۷ آبان در ایذه به خاک سپرده شد. در ادامه تیتر‌های صفحه نخست روزنامه‌های شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ را در واکنش به این حادثه تلخ می‌بینید:
صفحه توییتر باشگاه بارسلونا به سرعت نسبت به شکست شب گذشته رئال در زمین رایووایه‌کانو واکنش نشان داد.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در صفحه توییترش به اظهارات تهدیدآمیز رییس جمهور اوکراین علیه ایران در زمینه ادعای به کار رفتن پهپادهای ایرانی در جنگ روسیه علیه اوکراین، واکنش نشان داد.
امیر عبداللهیان در صفحه توییتر خود نوشت: کاخ سفید که به شکل فزاینده‌ای در اعتشاشات اخیر ایران، مروج خشونت و ترور شد، هم زمان برای توافق هسته‌ای تلاش می‌کند. آقای بایدن، رفتار ریاکارانه و حمایت از داعش را متوقف کنید!
شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به ناآرامی‌های اخیر ایران در صفحه توییتر خود نوشت: آنچه در ایران در حال رخ دادن است به دلیل یک اتفاق نیست بلکه یک توطئه است.
مهدی عرفاتی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در واکنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: بصیرت فقط در اعلام موضع نیست، گاهی در سکوت است!
محسن منصوری در صفحه توییتر خود نوشت: آتش زدن پرچم، ریختن گازوئیل در معابر، پرتاب سنگ، حمله به پلیس، آتش زدن موتور و سطل زباله، تخریب اموال عمومی و ... کار مردم عادی نیست.
مارکو رویس در صفحه اینستاگرام خود به مصدومیت تلخی که در جریان دربی روهر برایش به وجود آمد واکنش نشان داد.
صفحه رسمی فدراسیون جهانی والیبال در اینستاگرام پستی را درباره تیم ملی والیبال ایران منتشر کرد.
اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در واکنش به اظهارات اخیر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در صفحه توییترش نوشت: البته او حق دارد بدبین باشد. اتحادیه اروپا کمک قابل توجهی به مذاکرات وین کرد. اگرچه، جا دارد بپرسیم که آیا تمامی ما (از جمله اتحادیه اروپا)، هر کاری که لازم بود را برای نهایی کردن موفقیت‌آمیز این روند انجام داده‌ایم یا نه؟ پاسخش لزوما مثبت نیست.
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی امروز به دورخیز حسن یزدانی برای کسب چهارمین مدال طلای خود پرداخت و او را یکی از مدعیان اصلی رقابتهای جهانی خواند.
در یادداشت توئیتر عربی Khamenei.ir آمده است: شمر امروز، نخست‌وزیرِ اسرائیل است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ