نشست تخصصی «نقش آموزش عالی در توسعه بخش کشاورزی» با تجلیل از زنده یاد دکتر بهزاد قره یاضی، پایه گذار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران و چهره تاثیرگذار زراعت و اصلاح نباتات برگزار می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست تخصصی درباره اصالت نقش ساسانی پس از حواشی بوجود آمده در باره آن درحالی برگزار شد که رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی معتقد است نباید در پژوهش خست داشت.
نشست تخصصی جایگاه ادیان توحیدی در اندیشه اسلامی بین الملل
پنجمین نشست کمیسیون تخصصی شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای این کمیسیون و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به ریاست سرپرست معاونت اقتصادی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
چهارمین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های هم اندیشی درباره لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب با حضور جمعی از بانوان صاحب‌نظر حوزه زنان و خانواده و رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
نشست علمی تخصصی پیشگیری از اعتیاد با حضور نخبگان، مقامات ارشد وزارت خانه ها و سازمان های مردم نهاد و مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
در نشست علمی و تخصصی مطرح شد: نقش مناطق آزاد در جی دی پی کشور باید مشخص شود. عدم ثبات قوانین سهم مهلک سرمایه گذاری در مناطق آزاد است.
نشست تخصصی «بررسی و تحلیل تحولات منطقه قفقاز» با هدف بررسی فرصت‌ها و تهدیدات پیش روی ایران، با توجه به تحولات صورت گرفته در منطقه قفقاز در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.
نخستین نشست تخصصی مزارع نوآوری با هدف برنامه‌ریزی برای آغاز فعالیت ۴۶ مزرعه نوآوری در بهره‌وری از منابع آب و خاک و ایجاد ۱۰۰ مزرعه نوآوری در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
مدیرکل بین‌الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: نشست تخصصی «دختران در فناوری اطلاعات و ارتباطات: دستاوردها، چالش‌ها و راهکارها» برگزار می شود.
نشست تخصصی”چالش‌های قضایی-پزشکی تغییر جنسیت” در پژوهشگاه قوه قضاییه برگزار می‌شود.
وکلای ملت در نشست امروز صحن مجلس ضمن تعیین نرخ مالیات بر انتقال دارایی‌ها و ساز و کار محاسبه سنوات خدمتی کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره نمایندگی، از رهبر معظم انقلاب اسلامی برای عفو جمع کثیری از متهمان اغتشاشات اخیر قدردانی کردند.
نشست تخصصی همسران روسای جمهور در نخستین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار برگزار شد.
فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.
دور نخست نشست‌های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته‌های کاندید اعزام به بازی‌های آسیایی تاکنون برای ۱۷ رشته برگزار شده است.
نشست علمی تخصصی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهاد خانواده برگزار می‌شود.
جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: نشست تخصصی راهکارهای ارتقای اخلاق امدادگری برگزار می‌شود
رئیس سازمان جوانان از برگزاری نخستین نشست تخصصی راهبردی کانون‌های طلاب جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
نقش قانون در صدور احکام محاربه در نشست تخصصی بررسی جرم محاربه توسط مرکز وکلای قوه قضائیه بررسی شد.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین نشست هم‌اندیشی، آموزشی مدیران صف و ستاد بانک رفاه کارگران در سال جاری که در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: بانک رفاه کارگران با خدمات شایسته و مطلوبی که به اقشار مختلف جامعه به‌ویژه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی ارائه می‌دهد، در تولید سرمایه اجتماعی نقش مهم و اساسی به عهده دارد. نقشی که بانک رفاه در حکمرانی تأمین‌اجتماعی دارد، باید در شبکه بانکی و نظام اقتصادی به رسمیت شناخته شود. امروزه بانک رفاه کارگران صرفاً یک بانک تجاری و توسعه‌ای نیست، بلکه بانک تخصصی حکمرانی تأمین‌اجتماعی و بانک خاص نظام بیمه‌های اجتماعی در کشور است.
«کار در معدنِ دیجیتال سخت نیست!» این، جمله‌ای بود که مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل، در میزگرد تخصصی «نقش فناوری‌های نوظهور انقلاب صنعتی چهارم بر مدیریت زنجیره و عملکرد سازمانی در صنعت معدنکاری» بیان کرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری با اشاره به برگزاری نشست تخصصی بررسی راهکارهای برخورد با مجرمان جرایم خشن و سارقان مسلح، اظهار کرد: باتوجه به اهمیت نقش امنیت جامعه چه امنیت مالی، روانی و جانی دستگاه قضایی و مجموعه حاکمیت وظیفه دارند همه توان خود را به کار بگیرند تا برای مردم این امنیت ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ