تجزیه و تحلیل قبر یک دختر ۱۵ ساله متعلق به قرون وسطی در انگلستان نشان می‌دهد دفن‌کنندگان اقدامات احتیاطی خاصی را برای ممانعت از بازگشت او به دنیای زندگان انجام داده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تأمین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تأکید کرد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای پیشبرد طرح های توسعه ای خود و تامین اعتبارات مورد نیاز به حمایت سهامداران، ورود سرمایه گذاران جدید و بورسی شدن شرکت نیاز دارد.
شیوۀ تدفین این فرد مثل یک معماست که از یک طرف نشان‌دهندۀ مجرم بودن اوست و از طرف دیگر جایگاه بالای او در مراتب نظامی را نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز تکمیل زنجیره ارزش در حوزه‌های دانش‌فنی، طراحی، ساخت، پیش‌راه‌اندازی و بهره‌برداری فراهم شده است.
در سال ۲۰۱۶ باستان‌شناسان حین حفاری در گورستان دلتای فالیرون در آتن یونان، دو گور دسته جمعی حاوی بقایای اسکلتی ۸۰ نفر را کشف کردند که به مچ دست برخی از آن‌ها هنوز غل و زنجیر آهنی بسته شده بود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال، توضیحات مهم اما مبهمی درباره آغاز همکاری با حبیب کاشانی ارائه کرد.
رنگ خون، عاقبت عشق به زنجیر طلا
بقاء نظام جمهوی اسلامی، بدون تردید به ترمیم اعتماد عمومی وابسته است. تجربه سال‌های متمادی نشان داده است تا زمانی که افراطیون و خود انقلاب و خوداسلام پنداران در تصمیم سازی دخالت داشته باشند، اعتماد عمومی همچنان ضربه‌های بیشتری خواهد دید. آن‌ها بیشترین خسارت را به اقتصاد، به فرهنگ، به انسجام داخلی، به حقوق عمومی و به سیاست خارجی کشور وارد کرده‌اند.
جسد در سرویس بهداشتی زیرزمین خانه قدیمی افتاده بود و زنجیر کیف زنانه و طنابی دور گردن او پیچیده شده و دستمالی هم داخل دهان مقتول قرار داشت. شف جس
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی از نهایی شدن تدوین سند راهبردی توسعه زنجیره ارزش زعفران خبر داد.
زنجیر چرخ در زمستان یکی از وسایل ضروری و حیاتی است که باید هنگام بارش برف روی لاستیک‌های عقب یا جلوی خودرو خود ببندید
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه در مناطق برف گیر و کوهستانی بارش برف و برودت هوا را شاهد هستیم، گفت: تردد بدون زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
رئیس پلیس راه کشور گفت: بارش برف در آزادراه تهران - شمال و بارش باران و مه گرفتگی در ارتفاعات محورهای شمالی و استان‌های هرمزگان و کرمانشاه داریم.
رئیس پلیس راه با اشاره به وقوع برف و کولاک و بارش باران در اکثر جاده‌های کشور گفت: تردد در جاده‌های برفگیر بدون زنجیر چرخ ممنوع است.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه طبق نظر هواشناسی با بارش برف مواجه هستیم، گفت: اجازه تردد خودرو در محورهای کوهستانی استان بدون زنجیر چرخ داده نمی‌شود.
آندرومدا که با نام زن در زنجیر نیز شناخته می‌شود، نزدیک‌ترین کهکشان به کهکشان راه‌شیری است و با چشم غیرمسلح می‌توان آن را دید. اولین کسی که به وجود این جرم آسمانی پی برد، ستاره‌شناس ایرانی، «عبدالرحمن الصوفی» در سال ۹۶۵ میلادی بود. او این کهکشان را در کتاب ستارگان ثابت خود با عنوان «لکه سحابی» یا «ابر کوچک» ذکر کرد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از آغاز طرح زمستانه پلیس برای گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز در استان خبر داد و گفت: در این طرح همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان عبوری الزامی است.
مدیرعامل شرکت پتروپالایش کنگان از تکمیل زنجیره ارزش در این شرکت با تولیدی شدن ۶ طرح توسعه‌ای تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
سرلشکر سلامی قدرتمند شدن مقاومت را موجب اتصال زنجیره ضعف روانی صهیونیست‌ها به مهاجرت معکوس دانست و گفت: قرائن و شواهد مسلم نشان می‌دهد که صهیونیست‌ها از درون متلاشی می‌شوند و برای فروپاشی اسراییل شاید مقاومت فلسطین، نیاز به جنگ هم نداشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ