برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سویا یکی از پروتئین بسیار مهم است و برای کسانی که دوست ندارند گوشت و مرغ مصرف کنند گزینه بسیار خوبی است و شما می‌توانید این بار این پلو را با سویا چرخ شده یا معمولی تهیه کنید و در کنار سالاد شیرازی یا ماست سرو کنید.
جذابیت این غذا به شما این امکان را می‌دهد تا از آن به عنوان یک فینگرفود سالم و خوشمزه در مهمانی‌هایتان استفاده کنید و رضایت همه را به دست بیاورید.
دمپخت‌ یک غذای ساده و بدون دردسر است که این بار قرار است از لوبیا عروس برای تهیه این دمی استفاده کنید.
شاید اسم لوبیا عروس کمتر به گوش شما خورده باشد که ارزش غذایی بالایی دارد و برای سلامتی بدن گزینه بسیار خوبی می‌باشد، زیرا حاوی آهن و فیبر می‌باشد و می‌تواند نقش مهمی در گوارش داشته باشد.
چیکن کوردن بلو به عنوان یک غذای سریع و خوشمزه شناخته شده است و در روز‌های خاصی مانند مهمانی‌ها، پیک‌نیک‌ها یا یک وعده ناهار یا شام محبوب است.
پلو‌ها یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده هستند که می‌توانید با گوشت یا مرغ تهیه کنید و شما می‌توانید این بار قرار است با سویا می‌توانید این پلو را تهیه کنید.
در گویش محلی نیشابوری به این غذا قوشتلی یا تلفظ‌های شبیه به این کلمه (خوشتلی و ..) می‌گویند و مهمولا در مهمونی‌ها کنار غذا‌های یک دیس رشته عدس گذاشته می‌شود. این غذا فوق العاده ساده است و شما می‌توانید با چند قلم مواد تهیه کنید.
پیکاتای مرغ یک دستور غذای خوشمزه ایتالیایی است. این سینه مرغ است که در سس با لیمو، کیپر، آب گوشت و کره پخته شده است. به طور کلی، این غذای ایتالیایی با سالاد، انواع ساده پاستا یا سبزیجات اصلی همراه است. حالا اگر می‌خواهید طرز تهیه آن را را یاد بگیرید، به خواندن مقاله زیر ادامه دهید.
این غذای فوری یکی از انواع خوراک‌های خوشمزه و پرطرفدار است.
این غذای فوری یکی از انواع خوراک‌های خوشمزه و پرطرفدار است.
دمپختک‌ها جزء دسته غذا‌های آسان و کم خرج هستند که برای وقت‌های که زمان کافی برای تهیه غذا ندارید گزینه خوبی می‌باشد. شما می‌توانید دمپختک سیب زمینی را با ماست یا سالاد شیرازی میل کنید.
این پلو را می‌توانید برای نهار یا شام سرو کنید و یک پلو ابتکاری می‌باشد. طعم این غذا بسیار خوشمزه و ساده است و زمان زیادی برای تهیه آن لازم نیست.
بلغور پلو ترکیه غذایی ساده و مقوی است که از گندم کوبیده شده یا به اصطلاح بلغور که به زبان ترکی یارما گفته می‌شود تهیه می‌گردد به همین دلیل دارای خواص و مواد معدنی فراوان است. یارما پلو یا بلغور پلو ترکیه‌ای به تنهایی یا به همراه گوشت، مرغ، پنیر فتا یا ماست سرو می‌شود.
کاچی به عنوان یک دسر افطاری خوشمزه یا حتی یک غذای سبک برای افطار در ماه رمضان شمرده می‌شود. کاچی در شهر‌های مختلف نام‌های متفاوت و شیوه پخت متفاوتی دارد.
این غذای خوشمزه در تابه تهیه می‌شود و شما می‌توانید به همراه یک پلو خوشمزه یا سس گردو که در انتهای پست به شما آموزش داده شده است تهیه کنید.
پکوره یا پاکوره همان طور که مشخص است از سیب زمینی آبپز شده استفاده می‌شود و طعم بی نظیری دارد و بیشتر در شهر‌های جنوبی کشور تهیه می‌شود.
مینی پیتزا تابه‌ای همان طور که از نام این غذا پیداست در تابه دو طرفه تهیه می‌شود و بافت بسیار نرمی دارد. در تهیه خمیر این مینی پیتزا از خمیرمایه فوری استفاده می‌شود که دیگر نیازی به عمل آمدن ندارد و خیلی راحت‌تر می‌توانید تهیه کنید.
امگشت پلو با تن ماهی یکی از پلو‌های بسیار خوشمزه و ساده است و شما می‌توانید این غذای خوزستانی را با تن ماهی این بار تهیه کنید.
خوراک ماش یکی از انواع خوراک‌های سنتی است که ماش از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل سرشار از پروتئین و مواد مغذی است.
خاگینه خرما یکی انواع خاگینه‌ها می‌باشد که خیلی راحت و ساده می‌توانید این خاگینه را بدون فر و داخل تابه تهیه کنید.
کباب گوشت قلقلی با بادمجان یکی از غذا‌های بسیار خوشمزه و ساده می‌باشد که از ترکیب گوشت قلقلی با بادمجان تهیه می‌شود و همه مواد بعد از تهیه داخل سیخ چوبی یا فلزی زده می‌شود و می‌توانید در تابه یا فر این غذای خوشمزه را تهیه کنید و به همراه برنج و سس ربی میل کنید.
جوجه کباب در ماهیتابه رژیمی یک روش بسیار خوشمزه و ساده برای پخت غذایی متفاوت است.
برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه ساندویچ مرغ فوری با ما همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با طرز تهیه دو غذای کم هزینه و ارزانی که آشپزی آسانی نیز داشته باشند آشنا کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ