یک کارشناس حوزه حکمرانی گفت: طرح سنددار کردن اراضی کشاورزی خرد نه‌تنها مانع بزرگی برای تجمیع ویکپارچه‌سازی اراضی خواهد بود بلکه به تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آینده نه‌چندان دور می‌انجامد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: اعتبارات مورد نیاز برای رفع تداخلات اراضی در استان‌ها تأمین شده است و لازم است تا پایان سال جشن جشن رفع تداخلات برگزار شود.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی کشور سنددار شوند.
یک کارشناس مرکزپژوهش‌های مجلس گفت:کشورهای توسعه‌یافته ابتدا اراضی کشاورزی را یکپارچه‌سازی کرده سپس سند ۶ دانگ مالکیت صادر می‌کنند؛ در ایران برعکس عمل شده و هزینه بالایی به دولت تحمیل می شود.
استان تهران با ۵۳ هزار قطعه زمین کشاورزی سنددار شده به مساحت ۱۰۰ هزار هکتار، رتبه نخست صدور اسناد کشاورزی را دربین سایر استان‌های کشور کسب کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی از مهمترین اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی و دستور مقام معظم رهبری است.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: یکپارچگی و سنددار شدن اراضی کشاورزی بسیار مهم و تأثیرگذار در رشد تولید و توسعه کشاورزی است.
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۳۶۱ هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی در سراسر کشور توسط این بنیاد خبر داد.
موضوع «سنددار شدن اراضی زراعی» در قرارگاه پیگیری تدابیر و سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه قضاییه بررسی شد.
سرپرست سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی اولویت سازمان امور اراضی است چون هم اختلافات کشاورزان حل و هم و اراضی کشاورزی سنددار می‌شود.
وزیر جهاد با بیان اینکه تمام زمین‌ها تا پایان دولت سنددار میشوند، گفت: ۹۰ میلیون هکتار زمین در کشور نیاز به آبخیزداری دارد و اکنون سالی ۱.۲ میلیون هکتار آبخیزداری می‌شود که ۸۰سال طول می کشد.
تبریز - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تا اواخر امسال قسمت اعظم اراضی کشاورزی سند دار خواهد شد که این امر، آرزوی دیرینه کشاورزان بود.
تبریز- رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه تمامی اراضی کشاورزی تا پایان کار دولت سیزدهم سنددار می‌شود، گفت: سند دار کردن اراضی کشاورزی برای کشاورزان قدرت ایجاد می کند.
تمام فرودگاه‌های کشور سنددار می‌شوند
رئیس سازمان ثبت اسناد واملاک کشور گفت: صدور سند برای تمامی فرودگاه‌های کشور را در دستور کار قرار می‌دهیم و در تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی این مسئله را قید می‌کنیم.
بازداشت قاتل زن جوان در شیراز

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ