این دانشجو با تاکید بر ضرورت عرخواهی دولت ادامه داد: «عذرخواهی کنید به خاطر جوانانی که به دلیل وضعیت سیاسی و اقتصادی که شما ساختید ترک وطن کردند. عذرخواهی کنید برای همه کسب‌وکار‌های تعطیل شده و اعصاب خردشده جوانان از اینترنتی که شما ساخته‌اید. عذرخواهی کنید بابت دانشگاهی که به امنیتی‌ترین شکل ممکن خود در سال‌های گذشته تبدیل شده است.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای زاکانی سوالی از شما دارم، از جان آدمی چه‌چیزی عزیزتر و از گرفته‌شدن این‌جان بر سر بی‌مبالاتی چه‌چیز غم‌انگیزتر باید باشد که شما حاضر نشدید بپذیرید که اشتباه کردید و برای مدیریت شهری به این بزرگی تربیت نشدید. این را هم نخواستیم چه با خود فکر کردید که مسئول مستقیم این‌اتفاق را در صدر مجلس نشاندید و ارجش دادید؟ نمک به زخم داغ‌دیدگان می‌خواستید بزنید یا می‌خواستید ثابت کنید که خدای‌ناکرده از جبروت شما هرگز کم نخواهد شد، حتی اگر ۵ جان عزیز از پی سوءمدیریت شما گرفته شود؟
رئیس‌جمهور فرانسه از رویکرد همتای روس خود در قبال توافق صادرات غلات انتقاد کرد.
راننده فراری در مورد نگرش خود به اشتباهات انجام شده در پیست و همچنین نحوه کنار آمدن با یک ماشین غیرقابل پیش‌بینی در این فصل صحبت کرد.
شما باید با رفتار خود به گونه‌ای واکنش نشان دهید که مادر شوهرتان متوجه شود از چه چیز‌هایی ناراحت می‌شوید. هرگز موقع بی‌احترامی کردن و دخالت‌های او، شما برای جروبحث اقدام نکنید، چون این طوری او بیشتر به خود اجازه می‌دهد که حرمت شما را بشکند و جلوی پسرش شما را آدم بد داستان جلوه دهد. به طور کلی ضمن حفظ احترام باید کاری کنید که شخصیت شما حفظ شود.
یوفا در اصلاحیه جدید خود نام یوونتوس را به لیست تیم های حاضر در لیگ کنفرانس فصل آینده اضافه کرد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از فرقه تروریستی را جبران کند.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: امیدواریم دولت آلبانی اشتباه خود در میزبانی از این فرقه تروریستی را جبران کند.
انریکز نگریرا در آنالیز داوری خود از قضاوت کلوس گومز در ال‌کلاسیکوی دسامبر 2016 به اشتباهات فاحش او علیه رئال اشاره کرده بود.
انریکز نگریرا در تحلیل داوری خود از برتری 6-1 تاریخی بارسا برابر پی‌اس‌جی به دو اشتباه داور به سود بارسا اشاره کرده بود.
گابریل مارتینلی طی اتفاقی جالب در بازی با اسپورتینگ به جای گرانیت ژاکا، هم‌تیمی خود، با کارت زرد جریمه شد.
اشتباه مهلک علیرضا رضایی کافی بود تا معین عباسیان در اولین بازی ثابت خود برای مس به گل برسد.
باید خاطر داشته باشیم که دموکراسی برای زنده ماندن مجبور نیست با سرمایه داری خداحافظی کند. ازدواج میان آن دو اجباری بوده است. سرمایه داری از اصل دیگری پیروی می‌کند، اما دموکراسی به سرمایه داری به کارایی و قدرت نوآورانه آن وابسته است در غیر این صورت مشروعیت خود را در بین شهروندان‌اش از دست خواهد داد.
مالک تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر گفت: طبق صحبتی که با سازمان لیگ داشتیم، حضور مجددمان در لیگ قطعی شد.
سینا بختیاری نسب نتوانست تخمین خوبی روی خروج خود داشته باشد تا بالاخره ملوانان در نیمه دوم به گل تساوی دست پیدا کنند.
کره شمالی استراتژی امنیتی جدید ژاپن را محکوم کرد و نسبت به اقدامات نظامی هشدار داد.
مایک شوماخر آینده حرفه‌ای خود در فرمول یک را تشریح کرد.
باشگاه پرسپولیس در محاسبه پاداش بازیکنان خود دچار اشتباهاتی شده است.
پونفرادینا در حضور دروازه‌بان ایرانی خود به تساوی مقابل راسینگ سانتاندر رسید.
کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.
روی اشتباه بزرگ جرارد پیکه بود که نیکولو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر، موفق به زدن گل تساوی شد.
یورگن لوکادیا با پاس اشتباه خود در بازی با تراکتور زمینه‌ساز گل تیم حریف شد.
در صورتی که میخواهید از باتری گوشی هوشمند خود حداکثر استفاده را ببرید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب را مطالعه نمایید.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ