دیدار دو تیم استودیانتس و سارمینتو در لیگ آرژانتین به دلیل یک خطای بسیار شدید خبرساز شده است. خطایی که باعث شکستن سه دندان یک بازیکن استودیانتس شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی زنان فرانسه معتقد است شاگردان او در دیدار برابر مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کار سختی خواهند داشت.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
فینال مسابقات فوتبال بازیهای تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در روسیه به دلیل ناداوری ناتمام ماند.
طرح استفاده از دوربین روی پیراهن در دیدار دوستانه استون ویلا و نیوکسل مورد آزمایش قرارگرفت.
فوق ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال باشگاه سابقش را در اینستاگرام آنفالو کرد.
یکی از عجایب دنیای فوتبال هری کین است که هر فصل آمار قابل توجهی از گلزنی را ثبت می‌کند اما در آستانه 30 سالگی رنگ هیچ قهرمانی‌ای را ندیده است.
رودی فولر، اسطوره فوتبال آلمان و مدیر تیم ملی این کشور، معتقد است که این تیم از کمبود بازیکن درجه یک رنج می‌برد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا مواردی از باشگاه‌های حاضر در فصل آینده لیگ قهرمانان خواسته که این مسئله پس از نزدیک دو ماه از سوی فدراسیون به اطلاع آنها رسیده است.
فدراسیون فوتبال آمریکا در حال برنامه ریزی برای کاهش شدید بودجه فوتسال خود است.
بر اساس اعلام قنبرزاده یکی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فقط ۱۵ هزار تماشاگر می‌توانند با ورود به استادیوم آزادی از نزدیک دیدار پرسپولیس - استقلال را تماشا کنند.
آنتونلا روکوزو همسر ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال تصویر عجیبی را در اینستاگرام اش منتشر کرده که برخی از کاربران او را به خودنمایی متهم کرده اند.
سردار آزمون در گفتگو با ورزش سه ادعای جالب و البته عجیبی را مطرح کرد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.
این کمد از زمان جدایی پله از سانتوس دست نخورده باقی مانده و به هیچ بازیکنی اجازه داده نشده که لوازم خود را در آن بگذارد. یکی از پیشکسوتان فوتبال آرژانتین در این باره گفت: پله چیز‌هایی در آن کمد قرار داده، درش را بسته و گفته «تنها زمانی می‌توانید در این کمد را باز کنید که من دیگر در بین شما نباشم».
مدافع تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: با توجه به اتفاقاتی که من دیدم، فیفا می‌تواند عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را به آرژانتین بدهد.
دقایقی قبل از گل تساوی هلند به آرژانتین، درگیری شدیدی میان اعضای دو تیم کنار زمین رخ داد که کم سابقه بود.
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم در بیست و دومین دوره جام جهانی بوده است، در زمین دوندگی زیادی ندارد و به اعتقاد برخی «پیاده روی» می‌کند!
عجایب فوتبال تمامی ندارد؛ اولین هت‌تریک جام جهانی قطر به نام گونزالو راموس جانشین کریستیانو رونالدو در بازی برابر سوییس به ثبت رسید. در حالی این اتفاق افتاده که فوق ستاره پرتغالی تا کنون موفق به گلزنی در دور حذفی جام جهانی نشده!
یک جوان عربستانی پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیم فوتبال عربستان مقابل آرژانتین از فرط خوشحالی اقدام به کندن درب خانه کرد. عربستان روز گذشته در یک دیدار تاریخی در جام جهانی قطر موفق شد آرژانتین را ۲-۱ شکست داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از بازیکنانش خواست در بازی تدارکاتی با آرژانتین، به «لیونل مسی» دست نزنند!
بوکاجونیورز با وجود تساوی مقابل ایندیپندنت به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ آرژانتین دست یافت.
سرمربی تیم فوتبال فجرشهیدسپاسی شیراز نسبت به عملکرد داور مسابقه در دیدار تیمش برابر خیبرخرم آباد معترض است.
یک داور زن در جریان رقابت بین دو تیم ایندیپندنسیا و گارمنسه در لیگ منطقه ای آرژانتین هدف مشت یکی از بازیکنان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ