اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه این مطلب دیدنی می توانید روند تهیه و تولید آب انبه طبیعی را در کارخانه مشاهده کنید. در ادامه نیز بسته بندی آبمیوه ها را در اشکال مختلف خواهید دید.
جریان آب با فشار بسیار زیاد قدرتی باورنکردنی دارد که می تواند هر جسمی را به دو نیم تبدیل کند:
در ویدئو زیر آب دهان گربه زیر میکروسکوپ را مشاهده می نمایید .
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
چندین خیابان از منطقه‌ی ملاشیه در جنوب غرب اهواز نزدیک به ۲۰ روز بی‌آب هستند.
لیلا قوجازاده، متخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم با تاکید بر اینکه گلوکوم یا آب سیاه بصورت برگشت ناپذیر، عصب چشم را تخریب می‌کند و اگر زود تشخیص داده شود می‌توان از عوارض شدید آن جلوگیری کرد، می‌گوید: گلوکوم با افزابش فشار چشم اتفاق می‌افتد، ولی لزوما در همه موارد افزایش فشار چشم به آب سیاه منجر نمی‌شود. اما افزایش فشار چشم ربطی به فشار خون بالای شخص ندارد و متخصص با تشخیص نوع گلوکوم در کسانیکه ریسک فاکتور‌های ابتلا به این بیماری را دارند ابتدا درمان دارویی، درمان لیزری و در صورت بروز گلوکوم پیشرفته، درمان جراحی را برای جلوگیری از آسیب شدید به عصب چشم برای بیمار ارایه می‌دهد.
در پی قطعی چند ساعته آب در تهران نیروهای شهرداری اقدام به توزیع آب به وسیله تانکر کرد. منبع: خبرآنلاین
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از گرفتن لیوان آب از دست محافظ خود مصطفی مراد سومرجان امتناع کرد و پس از اینکه پسرش بلال اردوغان آب را آورد آن را گرفت و نوشید.
بازیکن مسلمان تیم فوتبال ترابوزان اسپور با سجده کردن گل خود مقابل فنرباغچه را جشن گرفت، اما مدافع حریف روی او تف کرد.
بازدیدکنندگان از خیابان یک کیلومتری تحت کنترل آب و هوا در دبی می‌توانند باران و حتی برف را در صورت تقاضا تماشا کنند. ویدئویی از این خیابان ببینید.
در پی بارش شدید باران رودخانه خرم‌رود در شهرستان خرم‌آباد دیشب طغیان کرد. همچنین بارش شدید باران که از صبح امروز آغاز شده است، باعث آبگرفتگی معابر و طغیان آب در کانال‌ها در نقاطی از شهر خرم‌آباد شد.
کودک اهوازی در پی سقوط به حوضچه‌های ناایمن آب و فاضلاب جان خود را از دست داد. میثم شاوردی ۷ساله از اهالی کوی مدرس اهواز دیروز پنج‌شنبه ۱۰ فروردین۱۴۰۲ از منزل خارج شد و در حوضچه‌های آب با عمق ۳،۴ متر که حاصل حفاری‌های آبفا در پارک بازی این منطقه بوده، غرق شد.
صحنه ای زیبا از آب دادن به مار کبری تشنه در ادامه قابل مشاهده است. البته این کارمهارت میخواهد و هیچ وقت بادیدن مار این کار را انجام ندهید.
فیلمی از تبدیل آب‌جوش به بخار آب در هوای سرد مشهد پربازدید شده است.
تصاویری جالب از مورچه‌ای را در ویدئو می‌بینید که در حال خوردن یک قطره آب است.
اینجا دریاچه بوگونیا در کشور کنیاست که در یک منطقه آتشفشانی قرار دارد و مدم منطقه از انرژی آب گرم این چشمه برای تهیه تخم مرغ آبپز استفاده می‌کنند. به همین سادگی!
به گفته مدیر عامل آبفای تهران برای تهیه آب شرب تهران شرایط بسیار سخت است اگر هر نفر ۵۰ لیتر کاهش مصرف آب داشته باشد شرایط بهتر می‌شود.
محققان توانستند با قرار دادن آب خالص در تماس با یک فلز قلیایی (مانند آلیاژی از سدیم و پتاسیم) و آزاد شدن ذرات باردار خواص فلزی به آب بخشید.
تصاویر حیرت‌برانگیز از حجم آب و گونه‌های جانوری دریاچه ارومیه در دهه ۵۰ شمسی را در ویدئو زیر ببینید.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از تمام ظرفیت‌های استان، آبفای کشور و وزارت نیرو استفاده شد و نتیجه پیگیری ها، اجرا شدن خطوط پدافندی مدنظر بود. خط پدافندی اول که برای افزایش دبی مسیر تصفیه خانه سامان بود اجرایی و آب به شهرکرد منتقل شده است. طرح پدافندی دوم (عمان به سامانی) نیز وارد مدار شده، اما خط پدافندی سوم (طرح فدک) شروع به کار کرده، اما احتمالا تا ۲ الی ۳ روز آینده آب به شهرکرد برسد.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.
چشمه کوهرنگ که ۵۰ درصد آب آشامیدنی شهرکرد را تامین می‌کند، در سیل‌ها و باران‌های اخیر گل‌آلود شده است. وزیر نیرو می‌گوید نبود تصفیه‌خانه بین چشمه و شبکه مصرف باعث اختلال در تامین آب مردم شده و الان برای رفع موقت مشکل میزان ورودی آب شهر از چاه‌ها را افزایش دادیم. شرکت آب‌وفاضلاب گفته تا دو روز آینده مشکل آب شرب برطرف می‌شود.
از ساعاتی پیش تصاویری از رسیدن آب هیرمند به «سد جریکه» در نقطه مرزی ایران و افغانستان و ورود آب به ایران منتشر شده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخشی از آب سیلاب‌های افغانستان به سمت ایران رهاسازی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ