دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۱۰ نمره منفی برای سواری‌ها و ۲۰ نمره منفی برای خودروهای عمومی که رانندگان آنان موادروانگردان مصرف کرده اند، در نظر گرفته شده است.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران ضمن بیان اینکه قیمت طلا به ثبات نسبی رسیده است، گفت: تقاضا در بازار طلا ۲۰ تا ۴۰ درصد کاهش یافته و حتی عروس و دامادها هم به سمت خرید نقره و بدلیجات رفته اند.
سرنوشت پرونده پرسپولیس و بوژیدار رادوشویچ ممکن است به حکمی تلخ برای قرمزها بیانجامد.
آن یکی ساعت خاموشی و ساعت بیدارباش تعیین کرده بود، که چی؟ که اشکت همراهِ اذان صبح دربیاید و مزه کودکی و نوجوانی در دهانت بماسد، اصلا من یادم هست، آن روز ۱۲ سالگی که بالشتم جاندار شده بود و در تاریکی صبح زود خرداد گریه می‌کرد، سَرَم را کم داشت، واقعا دلتنگ شده بود، بس که نخوابیده بودم، بس که نگذاشته بودم بخوابم.
حامد پاکدل از لیست تراکتور برای بازی با نساجی خط خورده است.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
روزنامه‌های غیرانگلیسی زبان از خجالت ارلینگ هالند درآمدند و برای بازی مقابل رئال مادرید به او امتیاز سه از 10 دادند.
دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل رسیدن فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد دفاعی فوق العاده این تیم بوده است.
علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا از لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی با کلاب بروژ خط خورد!
آقا تهرانی با بیان اینکه قانون حجاب مدت‌ها قبل تصویب شده است، عنوان کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند نمره نامه نانوشته ۲۰ است در حالی که نمره آن صفر بوده بنابراین وقتی ناجا به موضوع حجاب ورود کرد مورد حمله قرار گرفته و هم اکنون نیز به آن حمله می‌شود.
اهواز- تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در بازی خانگی در برابر ذوب‌آهن اصفهان متوقف شد که تیم اصفهانی از دقیقه ۲۰ بازی ۱۰ نفره شده بود.
در مسابقات آسیایی ازبکستان، کاروان کاراته ایران در تمامی رده های سنی موفق به کسب ۷ مدال طلا، ۷ نقره، ۲۰ برنز و مجموع ۳۴ مدال شد.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
قهرمان پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه گفت: بعد از کسب ۲ مدال طلا در پرتاب وزنه و یک نقره در دیسک، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس قول پرداخت ۵۰ سکه برای پاداش مدال‌آوری به من داده بود که ۳۰ سکه پرداخت شد و ۲۰ سکه در قالب حواله همچنان در دستم باقی مانده و کسی جوابگو نیست.
اهداف اجلاس گروه ۲۰ با اقدامات تنبیهی آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی شرکت کننده در این اجلاس علیه روسیه که منجر به کاهش عرضه گاز اروپا و ورود این قاره به بحران انرژی شد، در تضاد است.
تیم تپانچه بادی مردان با امتیاز ۸۶۲ بین ۸ تیم برتر قرار گرفتند و در مرحله دوم و شلیک ۲۰ تیر نهایی امتیاز ۵۸۳ را کسب کردند و پس از کشور چین در جایگاه دوم قرار گرفتند و مدال نقره خود را حتمی کردند.
رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی با بیان اینکه سهم مناطق محروم در کنکور با تأثیر قطعی معدل افزایش می‌یابد، گفت: رتبه‌های یک تا ۱۰ کنکور امسال، هیچکدام در دروس خودشان در امتحانات نهایی، نمره ۲۰ کسب نکرده بودند و در بعضی از دروس که در کنکورشان تأثیر نداشت، نمره در حد دانش‌آموز متوسط کسب کرده بودند.
«امیر رجبلو» به دلیل بیماری ژنتیکی به نام اس‌ام‌آی بدو تولد اختلال در راه رفتن و ناتوانی جسمی پیدا کرد و از همان بچگی در خانه آن هم تا پایه سوم راهنمایی درس خواند. بعد از آن خودآموز آموزش دید و با استفاده از هوش ذاتی استارتاپ راه‌اندازی کرد و حالا بیش از ۲۰۰ سایت طراحی و اکنون یک تیم ۴۰ نفره را رهبری می‌کند و در رویداد بین‌المللی «Toy» سال «بیست‌بیست» یکی از ۲۰ جوان برتر دنیا در حوزه کارآفرینی شده است.
پرسپوليس بعد از دستیابی به دو امتیاز طی دو هفته ابتدایی، اکنون راهی اراک شده تا امیدوار به کسب اولین برد خود باشد.
میلاد محمدی مدافع تیم فوتبال آاک باوجود اینکه در لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی در هفته نخست لیگ یونان حضور دارد اما ممکن است از این تیم کنار گذاشته شود.
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نمرات منفی و تبعات ناشی از آن گفت: گواهینامه راننده متخلف بعد از سه مرحله با کسب ۲۰ نمره منفی باطل خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ