دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوین دی‌بروینه، هافبک منچسترسیتی، با انتقاد از وقت‌های اضافه جدید در فوتبال می‌گوید حتی داوران هم به آن علاقه‌ای ندارد.
بعد از هشدارهای عربستان، کویت و آلمان به اتباع خود در لبنان، وزارت خارجه بحرین نیز از شهروندان این کشور خواست در سایه تداوم درگیری‌های مسلحانه خاک لبنان را ترک کنند.
تقریبا تمامی کشور‌های حاشیه خلیج فارس، سفارتخانه‌هایی فعال در عراق دارند و کمک‌های مالی زیادی نیز به عراق خواهند کرد. حتی عربستان و کویت پیشنهاد داده اند همین گاز و برق که ما به عراق میفرستیم را تامین کنند؛ بنابراین عراق قدم‌های بلندی را به سوی پیوستن به کشور‌های عرب و همبستگی با آنان برداشته است. این نکته مهم نیز وجود دارد که آمریکایی‌ها هر روز در حال تثبیت و تقویت نفوذ خود در عراق هستند. در نتیجه، سرمایه گذاری طولانی ما در عراق برای ایجاد کانون‌های امنیتی، به تدریج کاهش پیدا می‌کند
اندکی پس از استعفای وزیر دارایی کویت، امروز هم وزیر آموزش این کشور استعفا کرد.
رتبه یک تا پنج اینترنت موبایل در جهان در ماه مارس ۲۰۲۳ به ترتیب به امارات متحده عربی (۱۸۱.۷۹)، قطر (۱۶۴.۸۶)، نروژ (۱۴۶.۱۵)، کویت (۱۳۶.۷۵) و دانمارک (۱۲۷.۱۳) تعلق دارد. همچنین رتبه یک تا پنج اینترنت پهن‌باند ثابت در جهان به ترتیب سنگاپور (۲۴۱.۳۵) شیلی (۲۲۳.۲۱)، امارات متحده عربی (۲۲۰.۶۱)، چین (۲۱۸.۸۰)، هنگ کنگ (۲۱۳.۱۴) تعلق دارد.
ستاره فرانسوی استقلال با بازنشر پست وینیسیوس در صفحه خود به حمایت از این بازیکن پرداخت.
سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران رسما بعنوان سرمربی تیم ملی کویت معرفی شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید که آنها بدهی کوین یامگا را پرداخت کرده اند و او باید به ایران بازگردد.
پارلمان کویت علاوه بر قانونگذاری مسئول نظارت بر عملکرد دولت هم هست اما تصمیم گیری نهایی در مسائل مهم بر عهده امیر کویت است و او اختیار انحلال مجلس را هم دارد.
عکس‌های تبلیغاتی جورجینا رودریگس به کویت هم رسید.
کویت و بحرین هم در ادامه واکنش‌ها به اظهارات وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در مورد ملت فلسطین، این اظهارات نژادپرستانه و تحریک‌آمیز و ارائه نقشه ساختگی از سوی او را محکوم کردند.
درگیری میکل آرتتا و کوین دی بروینه در دقیقه 50، یکی از اتفاقات قابل توجه دیدار امشب آرسنال- منچسترسیتی بود.
پرسپولیس و سپاهان با بازیکنان مشترک پرتعداد رودرروی هم قرار گرفتند.
سه شنبه این هفته از کیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 رونمایی می شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال کویت اخراجش از این تیم را تایید و اعلام کرد این اتفاق برای تمام دستیارانش هم رخ داده است.
دو تیم ملی فوتسال ایران و ژاپن در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا در ورزشگاه سعد عبدالله کویت به مصاف هم رفتند که شاگردان وحید شمسایی با قبول شکست ۳ بر ۲ ژاپن برای دومین‌بار به مقام نایب‌قهرمانی فوتسال آسیا رسیدند. ویدئویی از مهدی اسدشیر، ملی‌پوش فوتسال کشورمان پس از شکست مقابل ژاپن منتشر شده است.
در حساس‌ترین دیدار از روز پنجم مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا تیم‌های کویت و عراق به مصاف هم می‌روند.
یک سایت عراقی هم از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن ۱۵ نفر در این حادثه خبر داده است.
کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، معتقد است که ارلینگ هالند می‌تواند عملکرد بهتری در ترکیب این تیم داشته باشد.
معاون وزیر کار می‌گوید: اگر جمعیت بومی کشور‌هایی نظیر قطر، کویت و امارات را روی هم بگذاریم، به اندازه جمعیت جوان دانشجویی ما نمی‌شود و این یک ثروت بزرگ ملی برای ما به شمار می‌رود.
احمد العونان هم یکی از مردم "بدون" کویت است، نوشته: سال تحصیلی جدید کم کم شروع می شود و من نمی توانم برای دخترم گواهی عقب ماندگی ذهنی صادر کنم چون ما «بدون» هستیم...
باشگاه تراکتور از کیت جدید این تیم برای فصل جدید رونمایی کرد.
مسائل دیگری از قبیل شناخت و دانش سینمایی فیلمسازان ایرانی هم در این ماجرا دخیل است که باز هم نتیجه آن به همین عدم ارتباط برقرار کردن با مخاطب منجر می شود. بطور کلی می توان گفت که مردم از سینمای ایران جلوتر هستند و فیلمساز بعنوان هنرمندی که باید نه فقط فرزند زمانه خود باشد، بلکه جلوتر از زمانه هم حرکت کند، در اصل از زمانه خود، عقب هم افتاده است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ