شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل رسیدن فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد دفاعی فوق العاده این تیم بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس با ۱۶۷ رأی موافق، ۸۶ رأی مخالف، ۱۴ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۶۹ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه آموزش و پرورش را به صحرایی سپردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
استعدادیاب‌های چلسی در مسابقه مونزا-ناپولی در ورزشگاه بودند تا بازی ویکتور اوسیمن را از نزدیک تماشا کنند. ناپولی این مسابقه را 2 بر صفر باخت.
استاندار تهران در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی تهران بزرگ گفت: آرامش امروز ما نشان از نمره قبولی فراجا در عملکرد است.
رییس هیات عامل ایدرو با اشاره به بازدید کاملا سرزده رییس جمهوری و اظهار نارضایتی ایشان درخصوص وضعیت تولید خودرو ناقص که منجر به ابلاغ دستور هشت‌بندی شد، تصریح کرد: جای خوش‌حالی دارد که بسیاری از بندها اجرا شده و خودروهای کف با وجود این‌که تاکید شده بود براساس شرایط تولید امکان توقف تولیدات دو هفته در پارکینگ‌ها وجود دارد، امروز به جایی رسیده که حتی یک خودرو ناقص هم از خط تولید ایران خودرو خارج نمی‌شود.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
مربی سازنده کشتی کشورمان که ملی پوشان پرتعدادی را به این عرصه معرفی کرده معتقد است لیگ برتر کشتی آزاد امسال نمره قبولی نگرفت.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی عملکرد داوران در فینال لیگ برتر کشتی را قابل قبول توصیف کرد.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
تیم ملی کشتی فرنگی امید ایران با 3 مدال طلا و 3 برنز روی سکوی قهرمانی جهان ایستاد.
سرمربی تیم ملی در دو دیدار متوالی از یک مدافع راست ثابت استفاده کرد و او را تغییر نداد.
نامجومطلق در ادامه با بیان اینکه نظم تیمی نسبت به گذشته در تیم ملی بیشتر شده است، گفت: این نظم از تفکرات آقای کی‌روش به تیم ملی تزریق شده است. تیم خیلی منضبط در هر دو بازی ظاهر شد. با توجه به اینکه کی‌روش میان بازیکنان مقبولیت دارد، بازیکنان متحدتر شده بودند و بازیکنان سعی می‌کردند همه داشته‌های خود را ارائه بدهند.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
عملکرد تاثیرگذار تازه واردهای پرسپولیس کار را برای حضور بازیکنان باتجربه در ترکیب این تیم سخت کرده است.
حمید مطهری در اولین تجربه سرمربیگری خود از چهار بازی سه امتیاز به‌دست آورده و بدون پیروزی در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد.
در یک سالگی دولت سیزدهم، بررسی‌ها آمار‌ها و شاخص‌های کلان اقتصادی، بیان گر روند مثبت و اثربخش برنامه‌های حمایتی و اقتصادی دولت است. این مسیر رو به بهبود در حالی تا به امروز طی شده است که در این مدت، مشکلات متعدد داخلی و خارجی در برابر دولت قرار داشت.
مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل به یکی از کم نقص‌ترین بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
رئیس قوه قضاییه گفت: قانون ابهامی ندارد و معیار «پذیرش نمره» است اما بعضی از نمایندگان با لحاظ مذاکرات در زمان تصویب قانون در مجلس خلاف این برداشت را دارند و ملاک را می‌دانند تراز می‌دانند.
هافبک دفاعی هوادار روز موفقی را در جدال با شاگردان مهدی رحمتی پشت سر گذاشت تا رضایت کادرفنی را نیز به همراه داشته باشد.
هافبک جوان استقلال با دریافت عنوان بهترین گلزن دیدارهای تدارکاتی استقلال می‌تواند بهترین جانشین برای ستاره جدا شده این تیم باشد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۲۷۶۴۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۴ هزار و ۳۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
نقطه قوت فیلم امیرحسین عسگری فضاسازی و استفاده از طبیعت و لانگ‌شات‌ها بود و فیلم در روایت کند پیش می‌رفت و تیم خوبی نبود. امین حیایی نیز بازی قابل قبولی ارائه کرده بود و به پیشبرد فیلم کمک کرد. فیلم‌های لایه دروغ نیز اینقدر ضعیف بود که اکثریت به اعتراض سالن را ترک کردند و به نظر می‌رسد اگر این فیلم تولید مشترک بنیاد فارابی و بنیاد فیلم فنلاند نبود، در جشنواره راه داده نمی‌شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ