علی قلی زاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال شارلوا از لیست ۲۰ نفره این تیم برای بازی با کلاب بروژ خط خورد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور آمریکا شرایط اقتصادی چین، دومین اقتصاد بزرگ جهان بعد از واشنگتن را به «بمب ساعتی» تشبیه کرد!
مدیرکل آموزش‌های همگانی هلال احمر گفت: در مراسم بزرگ روضه باید در صورت امکان را خروج اضطراری تعبیه شود تا در صورت بروز حادثه تخلیه افراد به موقع و ایمن اتفاق بیفتد.
محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع تیم ملی در فینال کافا و در مصاف با ازبکستان دست به رفتاری زد که انتقادات زیادی را به همراه داشت.
در کجای دنیا مؤسسات غیرمجاز را ساماندهی می‌کنند؟ همه جای دنیا غیرمجاز‌ها را تنبیه می‌کنند. شما تنبیه که نکردید هیچ بلکه تحت عنوان ساماندهی، جایزه‌ای غیرعادی در ابعاد بسیار بزرگ دادید که همین الان هم این رقم حیرت‌انگیز و تکان‌دهنده است. پس وقتی ما می‌گوییم دولت تعهدات حاکمیتی را انجام دهد یک بحث ما این است که دولت با توهم اینکه به قیمت‌های کلیدی شوک وارد می‌کنم و پولدار می‌شوم، خودش را به افلاس و در معرض ورشکسته شدن انداخته است.
کمیته مسابقات لالیگا جریمه سنگینی را برای باشگاه والنسیا به خاطر اتفاقات دیدار برابر رئال در نظر گرفت.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، دو روز تعطیلی به خاطر شکست برابر لایپزیش به بازیکنان این تیم داد.
هافبک مس کرمان مدعی است اشتباه مقابل سپاهان آنها را با تنبیه بزرگی مواجه خواهد کرد و نمی‌خواهند برچسب سقوطی روی نام آنها قرار گیرد.
ژوزه مورینیو امشب در مقابل شاگرد سابقش ژابی آلونسو قرار می‌گیرد. کسی که ژوزه او را به پپ گواردیولا تشبیه کرده و گفته بود یک روز مربی بزرگی خواهد شد.
گارولت، محقق ارشد این تحقیق گفت: نتایج تحقیق قبلی ما که در یک جمعیت مطالعه بزرگ بریتانیانی انجام دادیم نشان داد که خواب نیمروزی با افزایش خطر چاقی مرتبط است، بنابراین می‌خواستیم مشخص کنیم که آیا این مورد در کشوری که استراحت‌ها از نظر فرهنگی بیشتر تعبیه شده (در این تحقیق، اسپانی) همچنین ارتباط طولانی مدت استراحت با سلامت متابولیک صادق است یا خیر.
بعد از حذف چلسی از لیگ قهرمانان مالکان باشگاه تصمیم گرفتند به دلیل ناکامی‌های بزرگ در فصل جاری دستمزد بازیکنان این تیم را تا 30 درصد کاهش دهند.
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.
خواهر ۸ ساله پسرک تحت تحقیق قرار گرفت و گفت: برادرم داشت بازی و سر و صدا می‌کرد که نامادری‌ام عصبانی شد و او را دعوا کرد و بعد هم خیلی محکم با دست به صورت او کوبید. ساعتی که به دست داشت به گیجگاه برادرم خورد و باعث خونریزی و کبود شدن او شد. همان موقع گفتم برادرم را نزد دکتر ببریم، اما نامادری‌ام مخالفت کرد. شب که پدرم آمد و ماجرا را فهمید با نامادری‌ام دعوا کرد، اما بازهم برادرم را دکتر نبرد. برادرم با همان حال بدش خوابید و صبح دیگر بیدار نشد.
رازی که عروس فاش کرد!/  بهمن در کوهرنگ  ۴ نفر را بلعید/ جنایت در جاده خاکی/ ۱۳۰ سال حبس برای متهمان پرونده فرار مالیاتی/ قصاص مجازات قتل با کلاشینکف/ پشیمان نیستم، آن‌ها کری می‌خواندند!/ پلیس مالباخته را از چنگ زورگیر‌ها بیرون کشید!/ تنبیه مرگبار نامادری
تنبیه عجیب تن‌هاخ برای منچستری‌ها بعداز باخت ۷گله به لیورپول
تیم فوتبال گل گهر در دقایق تلف شده دیدار با مس کرمان گل تساوی را دریافت کرد و از رسیدن به پیروزی بازماند.
کاکا، ستاره سابق فوتبال برزیل، با ستایش از کریستیانو رونالدو می‌گوید ستاره بزرگ پرتغالی همچنان فوتبالیستی درخشان است. او کریستیانو را به ترکیبی از زلاتان و مالدینی تشبیه کرد.
نام ستاره ایرانی شارلروا در فهرست این تیم برای دیدار مقابل کلوب بروژ به چشم نمی‌خورد.
تنبیه بدنی پسر دانش آموز از سوی معلم
تنبیه قلعه‌نویی برای فروزان بعداز اتفاقات بازی پرسپولیس
دختر ۱۶ ساله پس از ضرب‌وشتم از سوی پدر و دایی‌اش، دچار ایست قلبی شد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از مسئولان این باشگاه بابت عدم برخورد قاطع با «آیاندا پاتوسی» هافبک آفریقایی این تیم گلایه کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ قاچاق ناکام ۷۶ گرم برلیان به تهران/ ماجرای ربوده شدن و آزار پسر مبتلا به اوتیسم/ ماجرای طلاق پیرزن از مرد خسیس!/ کشف جسد پاراگلایدر سوار در جنگل/ استفاده از پژوی سرقتی برای حمل مواد مخدر/ تنبیه مرگبار مرد آدم ربا/ زورگیری‌های مخوف با کلت ساچمه ای!/ جنایت به خاطر برادران یاکوزا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ