مدافع تیم جوانان ایران پس از صعود از مرحله گروهی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز تو بازار نقل و انتقالات چه خبره؟ کدوم باشگاه دنبال کدوم بازیکنه؟
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
تیم ملی آمریکا با سرمربی گری جان اسپرا  با ستارگانش تیمش را برای قهرمانی در لیگ ملته راهی میدان خواهد کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.
انتخاب عطر همیشه در فروشگاه‌ها اتفاق نمی‌افتد. به یادماندنی‌ترین عطر‌ها آن‌هایی‌اند که باعث شده‌اند در خیابان سر برگردانیم و دنبال صاحب آن بوی خوشی بگردیم که در کسری از ثانیه به مشامان رسید. یکی از این عطر‌های خوشبو و محبوب و پرفروش حاصل کار فرانسیس کورکجیان است که باکارا روژ ۵۴۰ (Baccarat Rouge ۵۴۰) نام دارد.
اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که دست‌های تان می‌لرزند، احتمالا به دنبال دلیل آن می‌گردید. اغلب اوقات مشکل خاصی وجود ندارد، اما گاهی مسئله جدی‌تر می‌شود. در این مطلب به علت‌های مختلف لرزش دست می‌پردازیم.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی: ما همیشه نگران تسلط دلار و نیاز به بررسی یک جایگزین بوده‌ایم... من فکر می‌کنم ما به یک سیستم عادلانه‌تر نیاز داریم. این موضوعی است که ما در حال گفتگو با وزرای بریکس هستیم.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید هدف این تیم همیشه کسب جام در هر رقابتی است.
به دنبال عبور یک ناوشکن آمریکایی از تنگه تایوان، سخنگوی سفارت چین در واشنگتن تصریح کرد: در وضعیت هوشیاری بالایی هستیم و همیشه آماده ایم تا به خطرات و اقدامات تحریک‌ آمیز پاسخ دهیم.
سیامک نعمتی می‌گوید پرسپولیس همیشه برای قهرمانی تلاش خواهد کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تاکید دارد که تیمش را با کم‌ترین تغییرات ممکن وارد نیم فصل دوم خواهد کرد و البته می‌گوید در یک پست به دنبال بازیکن با کیفیت می‌گردد.
در قرن نوزدهم اغلب زنان با لباسی ازدواج می کردند که در موقعیت های دیگر هم بتوانند آن را بپوشند. تب لباس عروس سفید را بعدها فیلم های هالیوودی به وجود آوردند که در آن ها زوج ها تا پایان عمر به خوبی و خوشی با یکدیگر زندگی می کردند. اما تنها خانواده های ثروتمند استطاعت خرید لباس عروس سفید را داشتند. تازه از دهه ی ۱۹۵۰ بود که مردم طبقه متوسط شروع به استفاده از لباس عروس سفید کردند، آن هم به لطف افزایش تولید اجناس ارزان قیمت تر در دوره ی شکوفایی انفجاری پس از جنگ جهانی دوم.
دارنده مدال طلا و نقره مسابقات گرند پری مراکش در پارادوومیدانی گفت: با وجود این که در این مسابقات در دوی ۱۰۰ و ۴۰۰ متر دو مدال طلا و نقره برای استان همدان کسب کرده‌ام، اما همیشه مورد بی‌توجهی مسئولان ورزش این استان قرار گرفته‌ام.
آرمین سهرابیان این روزها با انگیزه بسیار زیادی کارش را دنبال می‌کند و در مصاف با فولاد خوزستان نیز مثل همیشه یکی از بهترین نفرات تیمش بود.
دزفول- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: دشمن با ایجاد اغتشاش به دنبال تجزیه ایران و تبدیل کشور به سوریه و عراق است اما همچون همیشه موفق نخواهد شد.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، تاکید کرد همیشه به دنبال ارائه بهترین عملکردش برای این تیم است.
ویرژیل فن دایک، ستاره هلندی لیورپول، تاکید کرد همیشه به دنبال ارائه بهترین عملکردش برای این تیم است.
سرمربی آلومینیوم در دیدار برابر ملوان انزلی بیشتر از همیشه به دنبال برتری تیمش بود.
وینگر مس رفسنجان به نکته جالبی در مورد شروع بردهای تیمش از هفته ششم اشاره کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند بازیکن و انسان کاملی است.
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
سرمربی تیم فوتبال هوادار با اشاره به بازی مقابل پرسپولیس گفت: همیشه من و یحیی گل محمدی دنبال بازی های جذاب بودیم.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ