سرمربی سایپا می‌گوید این تیم هفته به هفته به شرایط بهتری می‌رسد و به صدر جدول نزدیک‌تر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده، دیده می‌شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می‌شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می‌کند.
لایکا، اولین موجود زنده‌ای بود که در ۳ نوامبر ۱۹۵۷ روی ماهواره مصنوعی شوروی اسپوتنیک ۲ به مدار زمین پرتاب شد. همیشه می‌دانستند که این سگ از ماموریت جان سالم به در نمی‌برد، اما سرنوشت واقعی او برای دهه‌ها به اشتباه معرفی می‌شد.
در بعضی مواقع به دلیل خرید زیاد میو‌ها و سبزیجات دچار مشکل برای نگهداری از آن‌ها می‌شویم، اما همیشه استفاده از میوه‌های خوشرنگ و سبزیجات تازه لذت بخش‌تر است.
پپ گواردیولا با اشاره به تصمیمش برای بازی ندادن به رودری در فینال 2021 لیگ قهرمانان گفت، همیشه حق با نفر برنده است و بازنده در اشتباه است.
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: در روایت است که اگر انسان نسب به زمان خودش شناخت داشته باشد، کمتر گرفتار اشتباه می‌شود. دقیقاً امام همین را می‌فرمایند که حوزه‌ها و روحانیت باید نبض تفکر و نیاز آینده جامعه را همیشه در دست داشته باشد و همواره چند قدم جلوتر از حوادث، مهیای عکس‌العمل مناسب باشند. یعنی وقتی می‌بینیم غرب دارد در فضای مجازی شب و روز توطئه می‌کند، مهیا باشیم. امام می‌فرمایند طوری برنامه‌ریزی کنید که از آنها جلوتر باشید.
کروکودیل‌ها و تمساح‌ها هم علی رغم پیشینه‌ی تکاملی طولانی شان، تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. یکی از تفاوت‌های چشمگیر آن‌ها شکل پوزه شان است. تمساح‌ها پوزه‌ی پهن و U شکلی دارند، اما پوزه‌ی کروکودیل‌ها باریک‌تر و V شکل است.
توماس توخل در نشست خبری امروز خود در مورد درگیری بین سادیو مانه و لروی سانه صحبت کرد و گفت که او اشتباهش را قبول کرده و اینکه همواره حامی وی خواهد بود.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان، هنوز مثل همیشه با انگیزه و بلندپرواز است.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو، در پایان دربی مادرید، اخراج آنخل کوریا را غیرمنصفانه خواند و گفت که تصمیم داور اشتباه بود.
بدون تردید هزینه یکی از عواملی است که همیشه باید در طراحی خانه آن را در نظر بگیرید. با مرور این مطلب قطعاً به این نتیجه می‌رسید که صرف هزینه برای کمک گرفتن از طراحان حرفه‌ای و باتجربه ارزشش را دارد!
محمود واعظی، وزیر اسبق ارتباطات، در حاشیه مراسم ششمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: در این شرایط سخت که ما هم در داخل مشکل داریم و هم فشارهای خارجی مضاعف شده، شخصیتی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی که همواره لنگرگاه نظام و انقلاب بوده، جایش جدی خالی است. همواره سیاست ایشان تعامل با کشورهای خارجی بود و در داخل هم اگر کسانی نسبت به انقلاب و سیاست ها نگاه مخالف دارند، ایشان دنبال حذف کردن نبود و همیشه دنبال این بود که اینها را اقناع کند.
در دوران معاون اولی رابطه دوستی و برادری به حد ارتباط منظم و موثر کاری و سیاسی هم رسید. درباره وضعیت سیاسی کشور، اصلاحات و تنظیم روابط نیرو‌ها با رهبری گفتگو‌های راهبردی و کاربردی داشتیم. او در این ارتباطات در پی گشایش فضای سیاسی و حل محدودیت فعالیت‌ها و شخصیت‌ها و جریان‌هایی بود که همیشه در اندیشه ایران و اسلام بوده‌اند، افسوس که شهادت نابه‌هنگام او تلاش‌هایش را ناتمام گذاشت.
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
تیم ولید الرکراکی در ابتدای بازی نیمه‌نهایی نشانی از مراکش همیشه نداشت و خیلی زود دروازه‌اش باز شد.
دیه‌گو کاستا پس از پیروزی پرتغال برابر اروگوئه از عملکرد خود ابراز رضایت کرد.
علیرضا فغانی داور برجسته ایرانی اولین دیدارش در جام جهانی قطر را برای برزیل مدعی مقابل صربستان در ورزشگاه لوسیل سوت زد و اشتباه خاصی نداشت. چهره جدید فغانی که صورت خود را برخلاف همیشه اصلاح نکرده بود، مورد توجه شبکه های اجتماعی در ایران قرار گرفت
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همیشه دشمن بر اساس اشتباهات خودش، خود را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان، شکستشان می‌دهیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همیشه دشمن بر اساس اشتباهات خودش، خود را می‌شکند. این بار هم با اشتباه خودشان، شکستشان می‌دهیم.
مفهوم مردم‌سالاری یعنی اینکه در رابطه طولی، گفت‌وگو وجود داشته باشد. اصلا تقلیل این مفهوم به صندوق رای اشتباهی بوده که ما همیشه داشتیم. صندوق رای یکی از اهرم‌هاست ولی اصلش این است که مثلا حرف بلوچ به مرکز استان برسد.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: اینترنت ثابت هیچ گاه قطع نبوده است. در این مدت اینترنت ثابت همیشه بدون محدودیت باز بوده است؛ البته به غیر از محدودیتی که آن دو پلتفرم (واتس آپ و اینستاگرام) داشته‌اند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران گفت: اشتباهات داوری همیشه هست ولی نکته این است که وقتی می‌شود اسمش را اشتباه بگذاریم که هم ضرر کنیم و هم سود کنیم.
ذوب آهن که همیشه آمار و ارقام خوبی مقابل تیم پرسپولیس داشته روز گذشته هم یک امتیاز را در اصفهان حفظ کرد.
بیماران نادر با تفاوت‌های ظاهری که جامعه آن‌ها را با دیواری از جنس نادانی برای همیشه کنار می‌گذارد و این آدم‌هایی که سهم درستی از زندگی نبرده‌اند، تمام عمر به انزوا می‌روند؛ دیگر نه توان تحصیل و اشتغال دارند و نه حضور فعال در جامعه.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ