لیونل اسکالونی، مربی تیم ملی آرژانتین، معتقد است که جام جهانی بارها به تیم های مدعی اول قهرمانی خیانت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا مثل همیشه یکی از شانس‌های قهرمانی چمپیونزلیگ خواهد بود، اما همان‌طور که ژاوی اشاره کرده، این تیم هنوز در سطحی نیست که خود را یک مدعی بزرگ برای فتح این جام بداند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۸ تیر ماه ۱۴۰۲ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۸ تیر ماه را بخوانید.
کلورلی مدعی شده است که ایران از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۱۶ تلاش برای آدم‌ربایی یا قتل اشخاص حاضر در انگلیس انجام داده است. وی همچنین مدعی شد که قرارگیری نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی گزینه‌ای است که لندن "همیشه آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.
رسانه های فوتبال آلمان مدعی شدند که بایرن مونیخ بیش از هر زمان دیگری به جذب هری کین نزدیک شده است.
نتانیاهو در مصاحبه‌ای مدعی شد که روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی مانند همیشه قوی است و تل آویو آزادی عمل خود در برابر ایران را حفظ می کند.
تیم ملی آمریکا با سرمربی گری جان اسپرا  با ستارگانش تیمش را برای قهرمانی در لیگ ملته راهی میدان خواهد کرد.
مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه کادر فنی تیم ملی به دقت بازیهای لیگ را رصد می کند گفت: قلعه نویی اهمیت ویژه ای برای لیگ ایران قائل است.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی جالوروسی، مدعی شد امکان تغییر شرایط جدول در ادامه فصل وجود دارد.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
مدافع نساجی مدعی است آنها با هدف کسب نتیجه و جبران شکست مقابل سپاهان در انزلی حاضر خواهند شد.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، مدعی شد زلاتان ابراهیموویچ از زمان ورودش تاثیر زیادی بر باشگاه داشته است.
ماتئو کواچیچ، ستاره کرواسی، پیش از دیدار تیمش با برزیل در یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر گفت سلسائو همیشه مدعی قهرمانی در جام‌های جهانی است.
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد بازی برابر لهستان چندان آسان نبوده است.
روزنامه گلوبو برزیل، با انتشار مقاله‌ای به یک سوال مهم در فوتبال پاسخ داده است؛ چرا بعضی از تیم‌ها، همیشه قدرتمندتر از سایرین هستند؟
کلورلی مدعی شد: «تسلیحات عرضه شده ایران کل منطقه را تهدید می‌کند. امروز برنامه هسته‌ای ایران پیشرفته‌تر از هر زمانی شده است و این رژیم، به فروش پهپاد‌های مسلح به روسیه که غیرنظامیان را در اوکراین به قتل می‌رساند، متوسل شده است».
جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره دروازه‌بانی ایتالیا، می‌گوید دوران حضورش در پاری سن ژرمن یکی از زیباترین تجربه‌های فوتبالی او بوده است.
دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشورمان خطاب به مردم ایران مدعی شد: ما با شماییم و همیشه با شما خواهیم بود.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد این تیم باید اشتباهاتش را در زمین کاهش دهد.
تیاگو سیلوا، ستاره باتجربه تیم ملی برزیل، مدعی شد نیمار همیشه در راستای اهداف تیمی بازی می کند.
کاکا، ستاره سابق رئال مادرید، مدعی شد درهای این باشگاه همیشه به روی او باز خواهد بود.
پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد ارلینگ هالند بازیکن و انسان کاملی است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه دیدار فردای تیمش با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن همیشه و در هر شرایطی مدعی قهرمانی در اروپا است.
باشگاه شیمیدر قم با انتشار بیانیه‌ای، برای همیشه به فعالیت خود در زمینه بسکتبال پایان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ