زن جوان گفت: کلام نسنجیده و شوخی بی جای شوهر خواهرم درباره این که همسرم را با زنی غریبه در خیابان دیده است، نه تنها زندگی ام را متلاشی کرد بلکه از من یک بیمار روحی ساخت و عشق و اعتماد را به گونه‌ای از بین برد که همسرم بالاخره زنی تبعه خارجی را به عقد موقت خودش درآورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی اتلتیکومادرید، یک بار دیگر از علاقه بالای خود برای پیوستن به بارسلونا خبر داد.
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.
باشگاه تاتنهام حضور مکس شریدر، خبرنگار بیلد، را در کنفرانس های خبری خود ممنوع کرد.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
بچه بی‌اعصابی که برای شوخی بستنی فروش با لگد به سمت بستنی فروش حمله ور شده است. منبع: خبرآنلاین
مدیر اجرایی تراکتور گفت: اینکه VAR امسال می‌آید یک شوخی است. این کار یک پروسه زمانی طولانی می‌خواهد و حداقل ۶ تا ۹ ماه باید داوران را آموزش داد.
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که باید آمار‌ها را به روز و اعلام می‌کرد وضعیت ناشی از این شرایط چگونه است کم کاری کرده است، این وزارتخانه سال گذشته اعلام کرد که ما شاهد ۸ درصد مرده زایی ناشی از آلودگی هوا هستیم. این رقم تکان دهنده و بسیار خطرناک است. بعد از ۲ دهه که آمار تلفات آلودگی هوا ۳۰ هزار نفر اعلام می‌شد، سال گذشته برای اولین بار، ۴۵ هزار نفر اعلام شد.
پیش بینی می شود که مبارزه ایلان ماسک و مارک زاکربرگ در صورت نهایی شدن به گران‌ترین مبارزه تاریخ تبدیل شود.
وزیر میراث فرهنگی گفت: تکیه به اعتبارات دولتی برای مرمت و حفاظت از میراث فرهنگی شوخی بزرگی است.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر ساماندهی شعب خارجی بانک‌ها، گفت: در بیشتر بانک‌ها موضوع اعتبارسنجی یک شوخی است و اعتقاد جدی در لایه‌های مدیریتی برای روی دادن این اتفاق وجود ندارد.
عکسی از شوخی عجیب سید کاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل منتشر شده است.
رئیس فدراسیون ووشو تاکید کرد که قهرمانی در رده‌های پایه بهترین دستاورد این رشته در سال گذشته بود.
شوخی یک فرد با اسب بی اعصاب که باعث پرتاب شدن فرد شد را مشاهده کنید.
توئیتر باشگاه ولورهمپتون در واکنش به مصاحبه بعد از بازی کلوپ، نتیجه تقابل این تیم با لیورپول را با یک اموجی معنی دار تغییر داد.
وحیدی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس گفت: بهتر است جای اینکه بپرسیم دانش آموزان چند روز تعطیل بوده اند، بپرسیم چند روز به مدرسه رفته اند.
ریچارلیسون، ستاره تاتنهام، شب پر هیاهویی را در دربی شمال لندن سپری کرد.
او که جوانی ۲۵ ساله است، گفت: ۶ سال قبل، قاچاقی و برای کار به ایران آمدم و در کارگاه ساختمانی با مقتول آشنا شدم. او وقتی دید جایی برای زندگی ندارم، اجازه داد که هر‌ازگاهی به خانه‌اش بروم. همیشه از من حمایت می‌کرد، اما روز حادثه به‌خاطر یک شوخی با هم درگیر شدیم و جانش را گرفتم.
مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال، گفت: سال پرکاری پیش رو داریم و تغییرات مشکل‌ساز می‌شود.
گری نویل بعد از شکست انگلیس مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی قطر از داور این مسابقه به شدت انتقاد کرده و او را "یک شوخی تمام‌عیار" توصیف کرد.
شیطنت مدافع تیم ملی در یک لایو اینستاگرامی هواداران پرسپوليس و البته استقلال را برای چند ساعتی درگیر خود کرد.
سه دهه پیش و قبل از حضور یورگن لوکادیا، یک هلندی پرآوازه و نامدار دیگر راهی فوتبال ایران شده بود.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ