مالک باشگاه نساجی مازندران از رفتارهای به وجود آمده در بین نیمه دیدار با پیکان به شدت ناراحت شد و ورزشگاه را ترک کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی الاتحاد، نقش پررنگی در صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان داشت تا به ستاره مرحله گروهی این رقابت‌ها تبدیل شود.
داماش گیلان که طی دو فصل اخیر دو صعود را تجربه کرده، اکنون با مالکیت جدید در لیگ یک حاضر خواهد شد.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد که خود را مقصر عدم صعود این تیم به لیگ برتر می‌داند، از هواداران عذرخواهی کرد.
الهام رمضانی گفت: برای صعود به قله ۸۰۰۰ متری لیستی از تجهیزات لازم است که در ایران به شکل محدود آن‌ها را داریم. لباس سایزم را در ایران پیدا نکردم و از نپال خریدم. در واقع در ایران هم تجهیزات داریم، اما خیلی گران‌تر است و گاهی نسبت به اصلی یا قلابی بودن آن اطمینان نداریم. کوهنوردان خیلی خوبی داریم و اگر امکانات مالی فراهم بود مطمئنم در دنیای کوهنوردی حرفی برای گفتن داشتیم.
امروز مطالبی همچون دلار گران شد؛ یورو ارز / از صرافی‌ها چه خبر؟، پیش بینی قیمت طلا | طلا تا چه قیمتی افزایش می‌یابد؟، خبر‌های مهم برای سهامداران تاپیکو و قچار، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۲۴ اردیبهشت، گزارش بازار اختیار معامله ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + پادکست، ایلان ماسک بالاخره از منصبش در توییتر کوتاه آمد!، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ + اینفوگرافیک؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و میامی هیت با پیروزی مقابل حریفان خود به فینال کنفرانس‌هاس غرب و شرق لیگ NBA رسیدند.
عملکرد فوق العاده دو دروازه‌بان آماده این روزهای فوتبال اروپا نقش پررنگی در صعود پرافتخارترین تیم‌های اروپا به نیمه نهایی UCL داشت.
رحمان امیرآبادی گفت: اگر فدرال رزرو تصمیم بر سیاست انبساطی پولی بگیرد بازارهای مالی دنیا بازدهی بسیار خوبی خواهند داشت.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
مالک باشگاه ناپولی حالا سرمست از صعود تاریخی به جزو هشت تیم برتر اروپا، به فعالیت در فضای مجازی می‌پردازد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.
برخی هلدینگ ها و شرکت های زیرمجموعه گروه مالی گردشگری در سال جاری با چندین پله صعود نسبت به سال گذشته در ردیف های بالاتری در میان شرکت های برتر ایران جای گرفتند.
مالک باشگاه خیبر خرم‌آباد با انتقاد از بی‌توجهی مدیران استان در خصوص وضعیت این تیم، از ناامیدی خود طی مسیری که دنبال کرده‌اند خبر داده است.
تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
علی فراقی گفت:اگر بازار اندک زمانی از شر تصمیمات و خبرهای ناگهانی به دور باشد به خوبی می‌تواند پول مورد نیاز خود را جذب نماید و بیشتر سرمایه گذاران در پله اول نیازمند یک شرایط با ثبات هستند.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار دوستانه در برابر تیم ملی اردن در استادیوم ملک عبدالله دوم شهر امان با دو گل شکست خورد.
دومین مرد ثروتمند جهان، پیروزی تاریخی مراکشی‌ها را به آن‌ها تبریک گفت.
با شکست کره جنوبی مقابل برزیل کار برای سون هیونگ مین، ستاره باشگاه تاتنهام در جام جهانی به پایان رسید و صحنه‌های ماندگار او در قطر با ماسک ویژه‌اش در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد.
تماشاگران ایرانی که ساعاتی قبل از آغاز دیدار حساس تیم ملی با آمریکا خود را به ورزشگاه الثمامه رسانده اند، امیدوارند ملی پوشان کشورمان با پیروزی برابر حریف به مرحله بعد صعود کند.
مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.
مالک تیم فوتبال خیبرخرم آباد تاکید دارد که به هیچ وجه تا لیگ برتری شدن این تیم پشت فراز کمالوند را خالی نخواهد کرد.
رونالدو نازاریو، مالک دو باشگاه رئال وایادولید و کروزیرو برزیل، برای دومین بار در پنج ماه گذشته، صعود تیم هایش به سطح اول فوتبال اسپانیا و برزیل را جشن گرفت.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ