تعدادی از هلدینگ ها و شرکت های تابعه گروه مالی گردشگری در همایش شرکت های برتر ایران در سال 1401 با چند پله صعود نسبت به دوره قبل حائز رتبه‌های برتر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیمه تعاون با ارتقاء جایگاه خود، موفق به اخذ رتبه BBB از سوی موسسه اعتبار سنجی برهان شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارتقاء سلامت خانواده‌ها متضمن ارتقاء یک جامعه است.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
رئیس قوه قضائیه طی نامه ای در واکنش به تقدیر ۲۷۵ نماینده مجلس از قوه قضائیه به واسطه ارتقاء چشمگیر تعاملات میان عدلیه و قوه مقننه، از نمایندگان مجلس قدردانی کرد.
مدیر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه و شیلاتی معاونت علمی از توسعه و ارتقاء عملکرد زنجیره ارزش دانش‌بنیان به منظور تولید محصولات گلخانه‍ای و شیلاتی خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ارتقا روابط ایران واندونزی سرشار از منافع برای دو ملت است.
معاون اول رییس جمهور روابط ایران و عمان را تاریخی و صمیمانه توصیف کرد و گفت: تهران برای ایجاد تحول در مناسبات تجاری خود با مسقط و ارتقاء سطح همکاری های اقتصادی فیمابین آمادگی کامل دارد.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگران فرمودند: در کلام، همه از کارگر تعریف میکنیم، ولی تعریف زبانی کافی نیست؛ برای کارگران باید کار کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: از سال گذشته توسعه و تنوع محصولات شرکت زامیاد در دستور کار قرار گرفت و از همین رو در سال جاری خودرو‌های تجاری جدید وارد بازار می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ارتقاء سهم بودجه فرهنگی و اجتماعی گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه برگزاری رویدادهای متمرکز وضعیت خیلی بهتری داشتیم.
جهت داشتن یک جامعه تاب آور، باید در جهت ارتقاء ذهن آگاهی افراد آن جامعه تلاش کنیم، زیرا تاثیرات ذهن آگاهی رابطه‌ای مستقیم با تاب آوری اجتماعی دارد.
عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل بیمه سینا در پیامی، فرا رسیدن نوزدهمین سالروز تاسیس شرکت بیمه سینا را تبریک گفت.
طرح ارتقاء شفافیت مالی اعلام وصول از سوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان با اشاره به اعزام جودوکاران به مسابقات جهانی باکو، گفت: با توجه به این که سهمیه پارالمپیک پاریس برای نخستین بار در این مسابقات توزیع می‌شود، تلاش جودوکاران کسب امتیاز بالا و ارتقای رنکینگ در جهانی باکو است.
نایب رییس مجلس در دیدار با رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ارمنستان، گفت: ایران آمادگی دارد روابط اقتصادی و تجاری خود را با کشورهایی که بسترها و ظرفیتها در آنها وجود دارد، ارتقاء دهد.
معاون اول رییس گفت: توسعه و ارتقاء همکاری با کشورهای همسایه از راهبردهای جدی دولت است و در این میان کشور روسیه از جایگاه خاصی برخوردار است.
سرمربی تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رشد رکورد دوومیدانی‌کاران بعد از پارالمپیک توکیو، گفت: روند پیشرفت دوومیدانی‌کاران نابینا و کم‌بینا از نظر رکوردی چشمگیر و قابل توجه است.
نایب رییس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: در صورتی بانوان پاراوزنه بردار به بازیهای پاراآسیایی هانگژو چین اعزام می‌شوند که در اردوهای استعدادیابی و قهرمانی کشور رکورد خوبی را به ثبت برسانند.
گروه سایپا ضمن همكاری نزدیک با پلیس آگاهی، اقدامات بسیار موثری در راستای ارتقا ایمنی در برابر سرقت خودرو و قطعات آن انجام داده به گونه ای كه آمار سرقت محصولات این شركت به شدت كاهش داشته است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از ارتقاء سامانه‌های موشکی پدافند ارتش به بُرد بیش از ۳۰۰ کیلومتر در آینده‌ نزدیک خبر داد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه رئیس‌جمهور به ارتقاء وضعیت معیشتی کارکنان و پیشکسوتان ستاد کل نیروهای مسلح را خواستار شد.
فرمانده رزمایش مشترک پهپادی ذوالفقار ارتش با تاکید بر اینکه پهپاد جایگاه ویژه‌ای در ارتقاء توان رزم نیروهای مسلح پیدا کرده است، گفت: امنیت کشور و منطقه باید توسط خودمان تامین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ