رحمان امیرآبادی گفت: اگر فدرال رزرو تصمیم بر سیاست انبساطی پولی بگیرد بازارهای مالی دنیا بازدهی بسیار خوبی خواهند داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به احتمال بسیار زیاد چوکا با گرفتن امتیاز خوشه طلایی ساوه به لیگ یک برمی‌گردد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به احتمال وقوع طوفان‌های لحظه‌ای و بارش باران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.
رضا عنایتی می‌گوید برای حضور در تیم امید با اللهیار صیادمنش مذاکره کرده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه هم اکنون هشدار زرد هواشناسی و ابلاغ این هشدار به دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران صورت گرفته است گفت: مدیریت بحران در آماده باش کامل است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال طغیان رودخانه ها در استان هشدار داد و گفت: مردم طی امروز و فردا از اسکان کنار رودها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها در استان هشدار داد و گفت: مردم طی امروز و فردا از اسکان کنار رودها و صعود به ارتفاعات اجتناب کنند.
رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال اعلام کرد که از باخت تیم فوتبال جوانان ایران مقابل عراق و عدم صعود به جام جهانی راضی نیست.
سایپا در صورت شکست مقابل نیان الکترونیک به طور کامل امیدش برای صعود به پلی‌آف را از دست می‌دهد.
با پایان مرحله یک شانزدهم جام حذفی ایران، ۱۲ تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کردند.
با صعود و کرواسی و فرانسه به نیمه نهایی، احتمال برگزاری فینال تکراری در جام جهانی این دوره وجود دارد.
اکنون با صعود کرواسی و آرژانتین به فینال جام جهانی قطر، تنها هشت احتمال برای فینال جام بیست‌ودوم باقی مانده است. بنظر شما کدام بازی گزینه فینال خواهد بود؟
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احتمال تعطیلی فردا (چهارشنبه) در صورت پیروزی و صعود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبر داد.
فرانسه با شکست دانمارک در حساس‌ترین بازی گروه C جام‌جهانی ۲۰۲۲ راهی مرحله بعد شد و به احتمال زیاد صدرنشین هم خواهد ماند.
در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند احتمال دارد اعضای خانواده تعدادی از بازیکنان راهی قطر شوند.
تیم ملی ایران به احتمال زیاد به مرحله حذفی جام جهانی صعود می‌کند. بازی‌های دور سوم این گروه روز سه‌شنبه، هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ به صورت همزمان برگزار می‌شوند.
مجید رحیم‌زاده گفت: احتمال اینکه تیم ملی هندبال ایران در قهرمانی جهان لهستان/سوئد از گروه خود بالا بیاید دور از انتظار نیست.
رسول خطیبی از دلایل صعود نکردن تیم ۹۸ به دور حذفی و احتمال رخ دادن حواشی برای تیم ایران در جام جهانی قطر صحبت کرد.
مربی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در ارزیابی حریفان ملی‌پوشان گفت: تیم‌های یک و دو ایران در صورت صعود به عنوان صدرنشین از مرحله گروهی، در مرحله یک چهارم نهایی حریف یکدیگر می‌شوند.
احتمالا دور بعدی صعود بورس با توجه به شرایط کنونی یک صعود تورمی باشد و به دلیل وضعیت نامساعد بازارهای جهانی، صنایع داخلی و کوچک بازار در صدر توجهات قرار بگیرند.
تیم فوتبال استقلال این فرصت را دارد تا به صدر جدول صعود کرده و حتی این شانس را دارد که صدرنشینی‌اش را تثبیت کند.
تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند می تواند برای چهاردهمین بار فینالیست جام ملت های آسیا شود.
تیم ملی والیبال ایران که با ترکیب جوانان در مسابقات جام کنفدراسیون ها در تایلند شرکت کرده است امروز متحمل باخت غیرمنتظره ای شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ