علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که سپاهان و هیچ باشگاه دیگری حق ندارد از قانون درباره سقف بودجه تخطی کند.
بازیکن استقلال می گوید در هیچ فصلی به اندازه امسال، اوضاع تیم بد نبوده و شرایط باشگاه وخیم است.
رئیس کمیته نقل و انتقالات اعلام کرد سقف بودجه باشگاه‌ها باید پیش از ثبت قرارداد بازیکنان به ثبت برسد.
مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: متاسفانه تا امروز هیچ باشگاهی بودجه خود را به سازمان لیگ اعلام نکرده و همچنین هیچ اقدامی برای ثبت قرارداد بازیکنان تیمشان انجام نداده‌اند.
رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر در سال 1402 حمایت انجام نشود نه تنها فرصت کسب سهمیه از دست می‌رود بلکه شمشیربازی به یک رشته عادی و یک رشته‌ای که در آن هیچ اتفاقی نمی افتد، تبدیل می‌شود.
بهبود اقتصاد جامعه از طریق تغییر روابط و شرایط خارجی، افزایش سرمایه‌گذاری و اشتغال و کوشش برای بودجه عادلانه‌تر است که هیچ یک رخ نداده است.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است.
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: متأسفانه سازمان برنامه و بودجه هیچ اعتباری برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به دستگاه‌های ذیربط تخصیص نداده است.
معاون برنامه ریزی و مدیریت توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: مجلس هیچ تغییر مثبت، رو به جلو و تحولی را در حوزه آموزش و پرورش اعمال نکرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هیچ فردی در مجلس مخالف گرفتن مالیات از سوداگران و کسانی که با سفته بازی قیمت مسکن و طلا را افزایش می‌دهند، نیست.
اگر نگاهی به ردیف‌های بودجه بی اندازید به راحتی متوجه خواهید شد که این بودجه به هیچ عنوان در راستای کاهش فقر و بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم نیست. زیرا بخش عمده هزینه‌ها در نقاطی است که نه تنها در راستای تولید و اشتغال نیست بلکه هیچ ارتباطی هم به معیشت مردم ندارد. این بودجه از دو طریق عملا یک مانع بزرگ در برابر پیشرفت کشور است.
سیدشمس‌الدین حسینی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ کل کشور در پایان نشست این کمیسیون که در نهایت با موافقت اعضای کمیسیون تلفیق با کلیت بودجه سال آتی همراه بود گفت: ما ابتدا باید کلیت را حداکثر ظرف ۵ روز در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌دادیم. به همین خاطر جلسات سه شیفتی را در ۴ روز گذشته برگزار کردیم.
سعیدی درباره اصلاح ساختار بودجه اظهار داشت: واقعیت امر این است که بحث اصلاح ساختار بودجه که دولت روی آن تاکید داشت، صرفاً یک حرف و شعار بوده و عملا هیچ اعتقادی به موازین اصلاح ساختار بودجه وجود ندارد.
در آخرین روزهای هفته سوم دی ماه بازار مسکن بدون هیچ تغییری در قیمت ها به پایان می رسد و با این حال خانه در محله جیحون متری ۳۲ میلیون تومان است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه ضمن اشاره به ارسال لایحه بودجه به دولت طی هفته آتی، گفت: امسال هیچ افزایش قیمتی برای حامل‌های انرژی نداریم و در بودجه سال آینده هم چنین افزایشی در نظر نگرفته ایم.
میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: هیچ افزایش قیمتی در حامل‌های انرژی و حجم تولید نداشته‌ایم، چطور شما این در آمد را از ۳۳۰ به ۶۴۰ همت افزایش دادید! این درآمد تحقق پیدا نمی‌کند، ما روی تحقق ۶۶ درصد این منابع حساب کرده ایم بنابراین ۲۰۰ همت در این تبصره عدم تحقق داریم. نمی‌توانیم از آسمان بیاوریم.
نماینده مردم اراک در مجلس گفت: با توجه به اینکه در نیمه دوم سال هستیم، هنوز هیچ اقدامی در اجرای تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۱ صورت نگرفته و اجرای این تبصره برای حمایت از تولید لازم است.
امروز هیچ نگرانی درباره‌ کالاهای اساسی وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداده و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم، دیگر شاهد نبودیم.
کالاهای اساسی امروز هیچ نگرانی درباره‌اش وجود ندارد، در حالی که در گذشته برخی از آنها در حالت قرمز قرار داشت، اما امروز نگرانی وجود ندارد. همچنین قطعی برق را داشتیم که باعث می‌شد مردم و کارگاه‌ها هزینه‌هایی از این جهت پرداخت کنند، اما امروز دیگر این اتفاق رخ نداد و حتی قطعی گازی که در برخی استان‌ها داشتیم را دیگر شاهد نبودیم
علی نظرمحمدی امیدوار است این بار مشکلات مالی باعث جدایی اش از سپیدرود نشود تا بار دیگر با این تیم به دسته یک و سپس لیگ برتر صعود کند.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک در هجدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات و صنایع وابسته خودرو که از 26 خرداد لغایت 30 خردادماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه بین المللی استان اصفهان حضور خواهد یافت.
«خوزستان» را باید محل وعده گاه همه دولت‌ها دانست. این استان در هر دولتی با فوج فوج وعده و وعید‌های دولتمردان دولت‌ها مواجه بوده است؛ اما آنچه این روز‌ها در این استان می‌گذرد، دلخواه هیچ شهروند خوزستانی و ایرانی نیست. برخی از ناآرامی‌ها به همراه گرد و غباری که در این روز‌ها در استان خوزستان حاکم شده، موضوعاتی است که نباید به راحتی از کنار آن گذشت.
اخلاص حكیمی در دفاع از مكتب اهل‌بیت(ع) و حقوق محرومان و مستضعفان جامعه، به حدّی بوده كه تا كنون هیچ جایزه‌ای را از هیچ ارگانی نپذیرفته و به برگزاری هیچ آیینی در تجلیل از او و آثارش، رضایت نداده است. واژه‌واژه آثار او، بوی حماسه و خون می‌دهد؛ حماسه‌ی آزادی و برابری، راستی و فرزانگی، توحید و یگانگی، عدالت و جاودانگی‎.
نماینده مردم فومن در ادامه، با اشاره به اصلاح ساختار اقتصادی دولت و مردمی کردن یارانه‌ها اظهار داشت: باید دقت و توجه ویژه ای نسبت به تامین اقلام عمومی و کالاهای اساسی برای مردم داشته باشید، کنترل و نظارت در قیمت کالاها و مبارزه جدی با احتکار و گران فروشی، تحت هیچ عنوان و بدون ملاحظه با افراد متخلف برخورد قاطع و قانونی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ