داماش گیلان که طی دو فصل اخیر دو صعود را تجربه کرده، اکنون با مالکیت جدید در لیگ یک حاضر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار دوستانه ذخیره‌های استقلال و داماش گیلان با جنجال به پایان رسید و نیمه کاره باقی‌ مانده است.
این عضو شورای شهر تهران درباره دخالت پدر حسین حیدری، داماد زاکانی در شهرداری نیز تاکید کرد: «این موضوعاتی است که ما شنیدیم و می‌گویند که پدر دامادش در یک طبقه از سازمان فرهنگی و هنری نشسته و در بسیاری از اقداماتی که در این سازمان – مالی و غیرمالی - امر و نهی می‌کند.» اولین سوال که توسط نرجس سلیمانی با موضوع «حمل و نقل عمومی» مطرح شده بود که هنوز در جریان است.
علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش فوتبال ایران در آستانه خرید یک تیم دسته اولی قرار گرفته است.
تیم فوتبال داماش گیلان موفق شد بازی اول مرحله پلی آف لیگ دسته دوم را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر بگذارد.
شاگردان فرشاد پیوس برای صعود به لیگ دسته اول در بازی رفت مقابل فولاد نوین اهواز میزبان خواهند بود.
آخرین هفته مسابقات لیگ دسته دوم با صعود داماش و کیان سام بابل به پلی آف خاتمه یافت.
اکبر میثاقیان از هدایت داماش گیلان برکنار شد.
علی اکبر رائفی پور در یک مصاحبه گفت داماد ترامپ که نزدیک به اسرئیل است برای ایلان ماسک توئیتر را خریده و در این پلتفرم به سرعت مخالفین را حذف می‌کند. بار‌ها من را نیز از توئیتر بیرون انداخته‌اند، مگر شما آزدی بیان ندارید؟!
بازیکن داماش در اقدامی قابل تقدیر بعد از اینکه متوجه آتش سوزی در طبقه دیگر ساختمان‌شان شد، جان خود را به خطر انداخت و با آسیب شدیدی مواجه شده است.
باشگاه داماش گیلان که در لیگ 2 حضور دارد و امروز در هفته هیجدهم باید به مصاف تیم شهرداری بندرعباس می رود، در یک تصمیم عجیب مربیان بومی خود را اخراج کرد!
مایک پامپئو که در دولت دونالد ترامپ رئیس سیا و سپس وزیر خارجه آمریکا بود، ادعا کرده که دختر و داماد او به دنبال برکناری نفر دوم دولت سابق و تعیین فرد دیگری به این منصب بودند.
به نظر می‌رسد با نتایجی که این هفته در لیگ دسته دوم رقم خورد، میثاقیان همچنان روی نیمکت تیم‌های ایرانی حضور داشته باشد.
کیهان نوشت: جناب محقق‌داماد! چرا در نامه سرگشاده خود که به اصطلاح خطاب به قضات کشورمان نوشته‌اید و قبل از ارسال برای قضات، از کشکول چندرنگ B B C و VOA، سعودی اینترنشنال، دویچه وله، رادیو فردا، رادیو زمانه و سایت‌ها و شبکه‌های ضد انقلاب سر برآورده است! درباره این جنایت و عاملان شهادت مظلومانه شهید عجمیان لام تا کام سخنی نگفته و قلمی نچرخانده‌اید؟! حتماً می‌دانید که پدر آن شهید چند سال در جبهه‌های نبرد به دفاع از وجب به وجب خاک ایران و جان و مال و نوامیس مردم این مرزوبوم از جمله شما، مشغول بوده است.
مسئولان شهرداری آستارا انصراف خود از مسابقات جام حذفی را اعلام کردند.
سرمربی صربستانی که سابقه حضور در سه تیم باشگاهی ایران را در کارنامه داشت، امروز در حادثه تصادف رانندگی درگذشت.
رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور روز گذشته با برگزاری چند دیدار پیگیری شد و امروز هم در همین چارچوب چند مسابقه دیگر برگزار می شود.
حکم کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص رای محکومیت علیزاده و برائت باشگاه داماش پارسه تهران صادر شد.
پرونده هفته چهارم لیگ 2 بسته شد و از اتفاقات مهم این هفته جشن اولین پیروزی شاگردان اکبر میثاقیان و مجتبی جباری بود.
تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ خودزنی محکوم مالی پس از دستگیری/ سرگذشت دزد عهدشکن/ تبرئه پرستار خانگی از اتهام قتل عمد/ بستری قاتل خیالاتی در تیمارستان/ انتقام جویی با انتشار تصاویر خصوصی ناکام ماند/ درگیری بر سر ارثیه خانوادگی با قتل داماد پایان یافت/ معمای جسد سوخته/ مجازات مرگ برای نامادری که پسر شوهرش را کشت
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
داماش گیلان با مربیگری بهزاد داداش زاده در آستانه صعود به لیگ 2 قرار دارد.
برای استقلال ارسلان مطهری در دقیقه ۳۰ از روی نقطه پنالتی، امیرعلی صادقی در دقیقه ۶۵ و عزیزبک آمانوف در دقیقه ۹۰ گلزنی کردند.
استقلال امروز در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود از تیم دسته سومی داماش تهران پذیرایی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ